BENİ BIRAKMA

112 13 6
                                    

"Kalmanı istiyorum Batu Sayer." Bu cümle aslında herşeyi ortaya çıkarttı. Ağzımdan çıkan tek bir cümle Batu'nun gitmesinden korktuğumun göstergesiydi. Neden bilmiyorum ama hiç gitmesini istemiyordum. Şuan neyiz bilmiyorum. Belki sevgili, belki arkadaş, belkide dost. Öylece durmuş birbirimize bakıyorduk. Batu bir adım atarak tam karşımda durdu.

"Seni asla üzmeyeceğim diyemem Bade, ama seni hep korurum diyebilirim. Seni ağlatmıcamda diyemem ama seni ağlatanı öldürürüm diyebilirim." Tam birşey diyecekken parmaklarını dudaklarıma bastırarak "Dinle sadece" dedi ve devam etti.

"Sana defalarca dedim ve yine diyorum ben karanlığım , şimdi aklında tek bir soru vardır senin" dedi ve hafif bir tebessümle bir adım daha atarak biraz daha yaklaştı bana. Önüme düşen saçlarımı tek eliyle kulağımın arkasına koydu ve diğer eliyle beni belimden kendisine çekti.

Şuan nefes almakta zorlanıyorum. Ona o kadar yakınım ki ellerimi bir yere koyamıyordum bile. Batu bunu farketmis olacakki benim ellerimide boynuna doladı ve biraz daha yaklaşarak "Şimdi neyiz biz ? Diye merak ediyorsun değil mi ?" Dedi.

Evet merak ediyordum hemde deli gibi. Şuan bu vaziyette durmamızın umarım sevgili olmamızla alakası vardır. Yoksa onu boğabilirim.

"Evet merak ediyorum"

"Özür dilerim ama sana sadece çok yakın bir arkadaş olabilirim Bade"

Gözlerimden akan yaşlara engel olamıyordum. Ne bekliyordum ki gerçekten benimle sevgili olabiliceğini filan mı ? Hırsla Batu'yu iterek kollarından çıktım.

"Pisliğin tekisin" diyerek arkama döndüm ve yürümeye başladım. Bu sırada kahkaha atarak peşimden geliyordu. Birde kahkaha atıyor gerizekalı !! Neymiş bana yakın bir arkadaş olabilirmiş. Sen git ayılarla arkadaş ol !

Birden belimden tutarak bana sarıldı. Bide utanmadan sarılmıyor mu bana ! Gelde öldürmeee !

"Bırak beni Batu !!"

"Neden ? Arkadaş olmak güzel birşey"

"Hahh güzelmiş, yanlız unuttuğun birşey var senin arkadaş grubun ayılar olabilir sadece" Bunu derken bile ağlıyordum. Neden bilmiyorum ama kalbim acıyordu. Ben galiba Batu'ya aşıktım.

"Sevgilim sakin olur musun ufak bir şakaydı sadece " dedi boynumu öperek. Bir saniye o bana sevgilim mi dedii ? Ve o benim boynumu mu öptü?

"Anlamadım ?"

"Sadece şaka yaptım bebeğim"

"İstemiyorum sevgili filan olmak " Mala bak ya bide pişmiş kelle gibi sırıtıyor. Neymiş şaka yapmışmış. Olduu canımm. Hııhh küstüm bi kere.

"Bana bak bakıyım" Kafamı sağa sola sallıyor inatla ona bakmıyordum.

"Bade sabrımı zorlama" Ses tonu çok ürkütücüydü.

"Ne var ?"

"Benimsim kızım bundan sonra. Benim sevgilimsin. Bana aitsin kızım. Sana bakanın gözünü çıkartırım ona göre"

"Batuuu yaaaaa" diye cırladım birden.

"Efendim güzelim"

"Çıkma teklifi etmicekmisin ?"

"Benimle çıkar mısın ?"

"Bu mu yani Batuu ! Cidden mii ? Hayır yanii kabul etmezsem ne olucak ?"

"Bade evet mi hayır mı ?"

"Off evett"

"Aferim sevgilime. Hayır desende bişey değişmicekti zaten" dedi ve alnıma bir öpücük kondurdu. O benim dağ ayımdı, öküzümdü ama aynı zamanda huzurumdu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
BATU'NUN AĞZINDAN

İşte ilk kez içimden geldiği gibi davranmıştım. Bade'ye ne hissettiğimi bilmiyordum ama beni mutlu edebiliceğine inanıyordum. Tanıdığım kızlardan daha sade daha doğaldı. Gözlerime bakınca bile utandığını görebiliyordum. Onun ilkiydim. Bunu söylediğinde şok olmuştum. Şuan onu deli gibi öpmek istiyordum. Ama bununda ilk olacağını bildiğim için daha nazik davranmalıydım.

Ahh Batu Sayer ! Ne zamandan beri karşındaki kızları düşünür oldun. Hiç tanımadığın bir kızın bir anda hayatının merkezine yerleşmesine ciddi anlamda sevgilin olmasına nasıll izin verdin.

"Batu ?"

"Efendim güzelim?"

"Ş-şey hanii biz sevgiliyiz ya "

"Eee ne olmuş?"

"Ş-şey bunu şimdilik kimse bilmese olur mu ?" Gerçekten bunu kimsenin bilmesini istemiyor muydu ? Benim sevgilim olduğunu duyurmak için diğer kızlar kırk takla atarken bu kız istemiyor muydu ? İstememesinin nedeni neydi kii ?

"Herkes bilicek Bade !"

"Batu lütfen hemen değil ?" Bu dedikleri sabrımın dolmasıne yeterliydi. Sakin ol Batu !

"Bade uzatma hem neden istemiyorsun?"

"Korkuyorum. İnsanların bana diğer kızlarla aynıymışım gibi bakmasını istemiyorum.

"Ben seni öyle görmedikçe diğer insanlar sikimde bile değil Bade."

"Seni Seviyorum dağ ayısı " Bende demek isterdim ama diyemezdim. Bende seni seviyorum şapşal. Yüzüme beklentiyle bakan şapşalıma gülümseyerek baktım ve kendime çekerek alnına öpücük kondurdum.

Beni böyle kabullenmelisin Bade'm.

ŞAPŞALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin