Batu sarılma karşısında önce sessiz kalarak hiçbir şey yapamadı. Çaresiz gözüküyordu. Daha sonra hemen kendini toparlayarak "Napıyosun İpek karşıma çıkma demedim mi ben sana!!" Diyerek kızı itti.
Bu öküzdende bu beklenirdi zaten. Naziklik ve Batu ?? Yaz ve kış gibi aynı bana göre.
Kız ağlayarak "Batu seni çok özledim lütfen bir kere dinle beni herşeyi yanlış anladın" diyerek Batu'ya bir adım attı. Ne oluyordu burada Allah aşkına herkes susmuş bunları dinliyordu. Bende salak gibi ayakta dikilmiş onlara bakıyordum.
Oturmak için arkamı döndüğümde hepsinin ifadesiz ve tedirgin bir şekilde onları izlediğini gördüm. Kimdi bu kız ? Batu neyi yanlış anlamıştı ? Batu birden kızın koluna yapışarak kolunu sıkmaya başladı. Sanırım İpek denilen kızın canı çok acıyordu çünkü şuan iki büklüm olmuş acıdan inliyordu.
"Bana bak kızım, ben seni sevmiştim tamam mı ? Peki sen ne yaptın ? Beni sikim gibi bir çocukla aldattınn!! Diyerek kükredi ve sakinleşmeye çalışır gibi bir hal aldı.
Ne yanii şimdi bu salak kız bu taş gibi olan Batu'yu aldatmış mıydı ? Salak mıydı bu kızz ? Bade yine saçmalamaya başladın kızımm !! İç sesim devreye girerek "İtiraf et hoş çocuk" dedi. "Yaa sen bi sussana her boka girmesen olmuyo" sanki dedim iç sesime. İstanbul'a geldiğimden beri kendi kendime konuşuyordum. Delirmezsem iyidirr.
İpek birden Batu'nun yüzünü avuçlarının içine alarak "Hataydı Batu ben seni seviyorum. Biliyorum sende beni seviyosun. Sen benden başkasıyla yapamazsın kii" dedi ağlamaklı bir sesle. Bu kızı hiç sevmemiştim. Aldatmanın hatasımı olurmuş hiç!! Hayır yanii güzel bi kızda değil neresini sevdi bu çocuk bunun allasen, ben bile daha güzelim bundan.
Bade sana ne oluyo ya! Sen niye bu çocuk için kendini kıyaslıyosun başkalarıyla alla alla.
Batu sinirle "Bak İpek son kez söylüyorum bidaha sakın karşıma çıkma !! Eğer olurda çıkarsan o dilini keser köpeklere yediririm, biliyosun yaparım. Dua et sana bişi yapmadım. Şimdi siktir ol git" derken gözleri birden bana kaydı.
Al işte yine ben zararlı çıkıcam bu işten tam beni unuttu derken şimdi yine bana sarıcaktı. Bakma Bade ona! Bakma kızımm!! Yoksa bu dağ ayısı seni bu kızında önünde rezil eder derken Batu ilgisini benden alırken kavga esnasında adının İpek olduğunu öğrendiğim kıza verdi. Ohh bir şey demeden kurtuldum diye düşünürken söyledikleriyle donup kaldım. Etrafımdakilerin ve özellikle Selin'in benden farkı yoktu.
"İstersen bugünkü yatak arkadaşın Ege olabilir"dedi umursamazca İpeğe doğru tiksinerek. "Sonuçta hoş çocuk olduğunu söylüyordun" diye eklemeyi ihmal etmedi. Gözlerim anında Ege'ye döndü, sırıtarak Batu'ya bakıyordu. Nasıl yanii bu kızla mı yatacaktı ? Nasıl bir yerdi burası ?
Ya ben çok kezbandım yada insanlar kendilerini oldukça aşmıştı. Ben daha ilk öpücüğümü almamışken burdaki kızlar başkalarıyla yatıp kalkıyor muydu ? Ailesi yok muydu bunların?
Gerçi seninde ailen yok Bade sen neden böyle değilsin ? Diye düşündüm. Ege birden söze girerek "Bir gecelik olabilir" dedi. Gözlerim açılmıştı şaşkınlıktan. Hemen Selin'e döndüm. Gözleri dolmuştu. Bu kız kesinlikle Ege'yi seviyordu. Avuçlarını sıkmasından dahi belliydi bu.
Aslında Ege hoş çocuktu. Aynı benim gibi mavi gözleri vardı. Teni benimkinden biraz daha koyuydu. Buğday gibiydi sanki. Saçları biraz dalgalı ve dağınıktı. Allah için çok hoş çocuktu. Ama nedense ona hiç o gözle bakamazmışım gibi geliyordu. Ve şuan duyduklarım benim için oldukça fazlaydı.
Herkes İpek'in cevabını beklerken Batu'nun omzuna işaret parmağıyla vurarak "Senden asla vazgeçmem" dedi tıslayarak ve arkasını bile bakmadan dönüp gitti.
İpek'in şuan giydiği ayakkabıyı ben giymiş olsaydım eğer kesinlikle bir belediye otobüsünün altında kalmıştım.
Batu bıkkınca gelip yanıma oturunca gözlerimi irileştirerek ona baktım. Ne yaptığını sanıyordu bu dağ ayısı!! O kadar arkadaşı varken neden onların yanına oturmuyordu kii !! All işte herkes bizim olayı unutmuşken tekrardan hatırlatacaktı.
Selin birden "hadi şişe çevirmece oynayalım"diyince dikkatler ona döndü.
Batu "Bebek misin kızım sen ne şişe çevirmesi?" diyince Selin'in gözleri tekrardan doldu. Bu çocuk neden bu kadar kabaydı kii sanki !! Bence hemen konuyu toparlamalıyım çünkü Ege'de aynı cevabı verecek gibi duruyordu.
Gruba dönerek "Ben artık kalksam iyi olur yurda geç kalmayayım" dedim. Batu bana dönerek "Yurtta mı kalıyorsun?" Diye sordu. "Evet canım ne olduu beğenemedin mii?" diye sormak istesemde çenemi kapadım.
"Evet" diyerek kafa sallamakla yetindim. Kafasıyla onayladı hemen. Ege "O halde bende seninle kalkayım yurda kadar eşlik ederim sana" dediği anda Selin "Gerek yok biz hallederiz" diyerek yerime cevap verdi. Neden kabul etmedi acaba diye düşüncelere dalmışken Batu'nun "Adın ne senin?" Diye sormasıyla olduğum yerde kaldım.
Sanane desem döver miydi acaba beni ? Yok canım ne dövmesii!! Yapar mı yaparr o yüzden uzatmadan "Bade" dedim. Yine kafasıyla onayladı. Soru sorduktan sonra cevap vermemesi adet heralde. Ne yanii bu kadar mıydı ? İnsan birşey derdi.
Amaa pardon biz burada bir insandan değil bir dağ ayısından bahsediyoruz. Nasıl birşey demesini bekliyorsam !! Daha fazla uzatmadan herkesle vedalaştıktan sonra Selinle beraber bardan çıktık. İnşallah yurt müdürü birşey demezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAPŞAL
Roman pour AdolescentsBenim için mutluluk imkansızdı. Onun benim olmasıyla imkansızlıklarım ortadan kalktı.