BB

66 3 15
                                    

"Ne yapmayı düşünüyorsun ?" Selin'in sesiyle düşüncelerimden ayrılabilmiştim sonunda.

"Bilmiyorum" diyebilmekten başka birşey yapamadım. Çünkü ne yapacağımı gerçekten bilmiyordum. Belkide şans vermeli ve açıklamalarını dinlemeliydim. Ama bu bir işe yaramayacaktı. Neden gitmiş olabilirdiki ? Hayır madem gidiyosun ne diye sana sülük gibi yapışan taş gibi bir kızla geri dönüyosun ? Hadi döndün ne diye sen bana sülük gibi yapışıyosun ? Taş gibi sevgilin var senin yani.

"Bade iyimisin canım arkadaşım" diyerek karşımda dikilmiş iki arkadaşım şaşkınca bana bakıyordu. Bu aralar ne kadar çok bu soruyu duyar olmuştum ben.

"Evet. Neden ki ?" Diyerek gülümsedim.

Hande kafama bir tane yapıştırarak "Malmısın Bade kaşın gözün ayrı tarafa oynuyor 5 dakikadır sesleniyoruz sana" diyerek tam karşımda çömelerek yüzümü ellerinin arasına aldı. "Ben seni böyle görmeye alışkın değilim Bade. Bir kere sen kimseyi umursamazdın, aşk senin için saçmaydı hani ? Şimdi neden bu kadar canının acımasına izin veriyorsun ? Bana hep demezmiydin zaman herşeyin ilacıdır zamana bırak diye. Şimdi sen neden zamana bırakmayıp kendine acı çektirmeyi tercih ediyorsun ? Neden mutlu olmayı denemek yerine mutsuz olmak istiyorsun ?" Diyerek cevap beklercesine gözlerime baktı.

Kendimi tutamamıştım. O konuşurken istemsizce gözlerimden yaşlar akıyordu ve ben kendimi durduramıyordum. Acı bir şekilde gülümsedim ve Hande'nin gözlerinin içine baktım.

"Ben artık güçlü olan taraf olmaktan sıkıldım Hande. Yoruldum. Kendime yeni bir hayat kurmak için gelmişken eski hayatımı özler oldum. Beni böyle görmeye alışkın değilsin çünkü ben hep güçlüymüş gibi davrandım. Ama değilim ! Değilim işte ! Bende ailem olsun isterdim. Hayatım mükemmel olmasada ağladığımda sarılabiliceğim bir annem aşık olduğumda babama nasıl anlatırım diye o tatlı korkuyu yaşayacağım bi babam olsun isterdim. Yada sevgilim olduğunda abimden korkmak. Ama yok ! Herşeyin en diplerini hep ben yaşıyorum. Artık yoruldum."

Bunları söylerken aynılarını Hande'ninde yaşadığını unutarak söylemiştim. Hayatımda ilk kez bencillik yapmıştım. Ama gerçekler bunlardı.

"Özür dilerim" diyerek kollarımı açtım ve Selin ile Handenin sarılmasını bekledim. Çok geçmeden onlarda koşarak gelmişti. Hiç kimsem olmasada mükemmel iki arkadaşım vardı.

Her sabahki gibi alarma lanet ederek ve güzel saatimi duvarla aşk yaşatarak uyandım. Yine lanet okul vardı. Lanet Batu vardı. Lanet hocalar ,ödevler vardı. Ama kurtulmak var mıydı ? Tabikide hayır !

Normal kızlar gibi banyoya elimi yüzümü yıkamak için değil çişimi yapmak için koşuyordum her sabah. Daha sonrada çin işkencesinden bile beter olan Hande'yi uyandırma işlemim vardı.

Rutin işlerimi hallettikten sonra çok sevgili görünmeyen giymesemde olucak olan okul formamı giydim ve bugün değişiklik yaparak makyaj yapmaya karar verdim. Evet evet artık okula bakımlı gidecektim. Batu'ya kaybettiğin kıza dönde bir bak istedim gibi ergence bir laf yapmak isterdim lakin yeni sevgilisi beni aratmayacak cinstendi.

Makyaj masasına geçtiğimde hemen kirpiklerime rimel sürerek belirgin hale getirdim. Renkli gözlerim dahada ortaya çıkmıştı. Yüzüme fondoten sürmek istemiyordum bu yüzden hafif bir allık ile renk verdim ve dudak nemlendiricimi sürdüm. Makyajım bitmişti. Saçıma önce maşa yapmayı düşünsemde at kuyruğu yaparak yüzümü ön plana çıkarttım. İşte hazırdım.

Sıra Hande'yi uyandırmaktaydı. Odamdan çıkmamla Hande'yle çarpışmam bir oldu. Gözlerime inanamıyordum. Hande uyanmış ve hazırdı. Bu bana en büyük mutluluk olmuştu sabah sabah.

"B-bade sen makyajmı yaptın ?"

"Evett neden güzel olmamış mı ?"

"Manyak mısın kızım mükemmel olmuşsun ! Batu seni görünce şoka giricek" diyip gülümsedi. Ama nedense ben gülümseyememiştim. Batu varken hiç bakımlı olmamıştım ve Batu güzel bir kıza koşarak gitmekte haklıydı. Bundan sonra hep bakımlı olacaktım ve peşimde koşan Batu'yu belkide daha fazla peşimde koştururdum.

"Hadi o zaman geç kalmayalım" diyerek evden çıktık ve yürürken saçma sapan espirilere kahkaha attık. Sonunda okula gelmiştik. Nedense içimi birden heyecan kaplamıştı. Hayır yani görende evrim geçirip geri döndüm zanneder alt tarafı bir rimel sürdüm yani.

"Badeeeeeee" diye ciyaklayan bir varlık bize doğru koşuyordu. Tahmin edin bakalım bu kim ? Selin ! Eminim tahmin ederken hiç zorlanmamışsınızdır.

Arkasındada "Dursana bee kızım! Lan Selin dur ! Bak ayağını fazla kaldırma etek kısalıyo ! Dellendirme beni" diyerek koşan bir adet Ege.

Bu hallerine kahkaha atmadan duramadım. Çünkü Ege bunları dedikçe Selin inadına ayağını dahada kaldırıyordu.

"Ooo güzellik fıstık gibi gözüküyorsun" diyerek makas alınca Selin şoklara girdim. Bunu farkedince içime Ege kaçtı diyerek kaş gözle Egeyi işaret etti.

"Valla ne yalan söyliyim bencede icine ben kaçtım çünkü fıstık gibi gözüküyorsun" diyerek Egede makas aldı.

"Yanaklarımdaki allıklarım yok oldu sayenizde" diyince hepimiz kahkaha attık. Dersin başlamasına 5 dakika kalmıştı ve direk sınıflara ilerledik.

Kapının önüne gelince Batu'yu göreceğim için çok heyecanlıydım. Umarım sınıftadır diyerek kapıyı açtım ve grubun diğer üyeleriyle konuşan Batu'yu görünce istemsizce bir sırıtma oturdu dudaklarıma.

Bugün oda oldukça bakımlı gözüküyordu. Sanırım gözlerimi alamayacaktım ondan. Sakin ol Badee. Daha dün çocuğa kapıları açmadın bugün ne oldu birden diyen iç sesime lanetler ederek sırama doğru ilerlemeye başladım.

"Heyy Badeee" diyerek seslenen serhata gülümseyerek döndüm.

"Çizmeler yakıyor" diyince kahkaha attım ve teşekkür ederek göz ucuyla Batu'ya döndüm. Dönmez olaydım. Mendebur suratlı kaşları çatmış somurtarak bana bakıyordu. Maymun kılıklı ! Tabi somurtur taş gibi sevgilisi var ! Dağ ayısı !

Sinirlerime hakim olamayıp içimden saydırmaya devam ediyordum ki "Bade Güven" denmesiyle düşüncelerimden ayrılıp adımı söyleyen hocaya döndüm.

"Efendim hocam" bir saniye ya bu adam ne zaman derse girmişti ? Ben kaç dakikadır maymun kılıklıya saydırıyorum böyle ?

"Kızım sana diyorum ne diye aval aval bakıyorsun suratıma ?"

"Ş-şey hocam dalmışımda kusura bakmayın."

"Yoklama alıyorum kızım 5 kere adını söyledim hala aval aval bana bakıyorsun" diyince sınıftan hafif kıkırdama sesleri gelmişti.

Ahh Batu Ahhh ! Beni düşürdüğün hallere bak. "Kusura bakmayın hocam burdayım" diyerek gülümsedim ve yerime oturdum. Bende Bade'ysem bu iş artık aşk işinden çok intikam işine dönecek ! Ve sen benim peşimde köpek gibi dolanıp yalvaracaksın Batu Sayer !

ŞAPŞALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin