Hande ve Ege Batu'nun lafını ikiletmeden odadan çıktılar. Ahhh hadii ama sendemi Hande !!! Biraz önce burada ben seni savunuyordum. Şimdi arkana bakmadan odadan çıkmakta ne. Tamam yani arkasına bakıp hafifçe tebessüm etmişti ama bu sayılmazdı.
Sinirle Batu'ya dönerek "Konuşmak istemiyorum" dedim ve kapıya doğru adım atmışken Batu kolumdan tutarak hızla beni duvara fırlattı. Evet evet bildiğiniz duvara fırlattı !!
Acıyla birden inledim ve Batu'nun "Siktir" dediğini duydum. Mala bak gel beni zorla odada tut üstüne duvara yapıştır bide siktir de. Dağ ayısı !
Bütün bunlar yetmezmiş gibi birde üstüme üstüme gel ve beni duvarla aranda bırak ! Acaba rüyada olabilirmiyim ? Hayır yani bu bir rüyaysa kendime baya söverimde.
Neyse rüyaysada tadını çıkarmak lazım canım dimi ama ! Boş gözlerle Batu'ya baktım ve tek kaşımı kaldırdım. Tamam tamam kaldıramadım ve iki kaşım birden kalktı havaya. Evet evet boş gözlerlede bakamadım. Eminim şuan beni öpse ya diyen gözlerle baktım. Off saçmalamayı kes Bade ! Hayır nasıl kesebilirim Batu dibimde !
"Neden diye sormayacakmısın ?"
"Neden ?" Batu şaşırmıştı. Tek kaşını havaya kaldırdı ve bana baktı. Ağğhh o tek kaşınımı kaldırdı ? Şuan ne kadar yakışıklı olduğunu tahmin edebiliyorsunuzdur umarım. Ahh bi saniye bi saniye ben ona o anlamda neden dememiştim ki !
"Bakma bana öyle neden soruyım ki neden gittiğini anlamında neden dedim. Hem nedeninden banane nedense neden !" Ne kadar çok neden demiştim böyle. Umarım beni anlamıştır. Aman anlamadıysada banane. Kendi gerizekalılığı.
"Umrunda değil yani" dedi sırıtarak.
"DEĞİL" dedim hırsla. Çarpılcam yalan söylerken. Deli gibi umrumda. Deli gibi merak ediyorum. Ama bunu onun bilmesine gerek varmı ? Tabikide yok 😏
"Peki o zaman sen bilirsin bende sana açıklama yapacaktım" diyerek beni duvarla kendi arasında bırakmaktan vazgeçerek geri çekildi.
İyiydi ya bence biraz daha durabilirdik öyle. Ne saçmalıyosun Bade unutma çocuğun sevgilisi aşağıda ! Bi saniye bi saniye o bana biraz önce açıklamamı yapacaktım dedi ! Ve ben salak gibi umursamıyorum dedim ! Halada geçmiş beni duvarla arasında bıraksa ya diyorum.
Hayır şimdide yüzsüz gibi vazgeçtim anlat diyemem. Ama deli gibide merak ediyorum. Beni deniyor olabilir mi ? Kesinlikle olabilir. Sonuçta Batudan bahsediyoruz.
"Peki o zaman partiye dönebiliriz" diyerek coolluğumu bozmadan kapıya doğru yönelmiştim ki arkamda çaresiz bir ses duydum. Çaresiz ses ? Üzgün ses ? Titrek ses ? Evet evet bunların hepsini barındırmışti o ses. Peki o ses ne dedi ? "Badee" dedi. Benim adımı söyledi. Peki o ses kimden çıktı ? Batudan çıktı !
Yani Batu'dan çaresiz "Bade" sesi çıktı. Şuan kii saçmalamamın tek nedeni ne yapacağımı bilememek. Arkamı dönmeye korkuyordum. Ama bu sesi duyduktan sonra Batu'yada arkamı dönemiyordum. Bir ömür bu şekilde kimseye arkamı dönmeden durabilirdim. Sonuçta kapıyada arkamı dönmek ayıp olabilirdi. Ne saçmalıyorsam ben !
Deli gibi ne yapacağımı düşünürken tekrardan onun sözleriyle yerimde çivilendim. "Seni sevmiştim."
O bana seni sevmiştim mi dedii. Dangalak bana seni sevmiştim diyo bide utanmadan. Adama bak sen ya hem beni terket hiçbir şey demeden sonra aradan haftalar geçsin sevgilin kolunda çık gel sonra haftalarca bana açıklama yapma sonra ben seni sevmiştim de.
Enayimi var senin karşında ? Hem sevmiştimde ne ? Neden geçmiş zaman kullandı kii ? Geniş zamanda kullanabilirdi. Ama o zaman beni seni sever olurdu. -yor eki neydi yaa ? Hehh şimdiki zaman eki !! Ne saçmalıyosun sen Bade ! Çocuk sana ne dedi sen burda dil bilgisi kurallarını düşünüyorsun.
Derin bir nefes alarak arkamı döndüm ve gözlerine baktığımda gözlerimin dolmasına engel olamadım. Sanmayınki onun gözleride doluydu. Gözlerimin dolmasının nedeni gözlerindeki duygusuzluktu.
Kendimi toparlayarak en uygun cümleleri kurmaya çalıştım ve hafif tebessüm ederek gözyaşlarımı geri gönderdim. "O yüzden bana açıklama bile yapmadan gittin değil mi ? Dedim.
Kafasını yere eğdi ve derin bir nefes aldı.
"Öyle olması gerekiyordu gitmem gerekiyordu Bade anlıyor musun ?"
"Hayır anlayamıyorum. Bana bir açıklama yapabilirdin Batu !"
"Ama yapamadım ve gittim Bade ! Ve geri geldim." Demesiyle sinirlerim iyice gerilmişti. Utanmadan birde geri geldim diyordu.
Histerik bir kahkaha atarak "Evet kolunda yeni sevgilinle eski sevgiline ayrıldığını bile haber vermeye tenezzül etmeden yeni sevgilini gözüme sokarak geri geldin Batu! " diyerek bağırmaya başladım.
"Onu sevmiyorum" dedi. Bu neyi değiştirirdiki ?
"Bende seni sevmiyorum Batu Sayer" dememle arkamı dönerek odadan çıkmam bir olmuştu. Ben az önce ne demiştim ? Bende seni sevmiyorum demiştim. Ahhh şurada çarpılmazsam iyiydi. Her gece onun için ağlayan başkasıydı sanki.
-----------------------------------------------------------
Sabah uyandığımda beynimde filler tepiniyor desem bunun yanında az kalırdı. Dün çok olaylı bir gece yaşamıştık ve hatırladıkça dünyadan yok olmak istiyordum. Aklıma birden Batu ile yaptığımız konuşma gelince ürpermeden duramadım. Onu sevmediğimi söylemiş ve yüzüne dahi bakmadan odadan çıkıp gitmiştim. Ne olmuştu ne düşünmüştü ? Onu sevmediğime gerçekten inanmışmıydı ?
Düşüncelere dalmışken birden cam kırılma sesiyle yerimden sıçradım ve hemen salona koştum. Gördüklerim karşısında şok olmuştum. Hande deli gibi ağlıyor ve Cenk'in aldığı herşeyi parçalıyordu.
"Hande ne yapıyorsun sen delirdin mi ? Diyerek elindeki makası ve kestiği kıyafetleri alarak bi köşeye fırlattım.
Handenin ağlaması dahada şiddetlenmiş ve sıkıca bana sarılmıştı.
"Bana dediklerini hazmedemiyorum Bade ! Bana elimin kirisin dedi resmen ! Evet onu sevmiyordum ama yinede bana bunları demesi çok koydu ! Ne zaman mutlu olucam ben Bade ! Hayat neden hep en büyük tekmelerini bize atıyor ! Neden herşeyin en kötüsünü biz yaşıyoruz ! diyerek dahada şiddetli ağlamıştı.
Hiçbir şey diyemezdim. Sonuna kadar haklıydı. Her söylediği kalbime ok gibi saplanmıştı. O benim kardeşimdi ailemdi. Onu asla bırakmayacaktım.
"Şşş sakin ol ben varım. Herkes gitsede ben yanındayım sarışınım" diyerek dahada sıkı sarıldım.
O sırada kapı çaldı ve Hande hemen gözyaşlarını silerek "kim geldi ki" dedi. Omuz silkerek kapıya doğru gittim ve karşımda üzgün Selin'i görmem bir oldu. Hadii ama sendemii ! Bir ağlama krizi daha kaldıramazdım.
"Niye açmıyosunuz kızım telefonlarımı manyakmısınız bişey oldu sandım " diye bağırarak beni kapıdan ittirip içeriye girdi. Salona doğru giderken hala söyleniyordu.
"Ben..." demesine kalmadan salonun halini görünce çığlık attı ve yerde oturan Handeye koşarak sarıldı ve ağlamaya başladılar.
Bir saniye ya insan önce bi sorar neden der bu salonun hali niye böyle der niye ağlıyosun der ! Hiçbir şey bilmeden direk ağlamaya başlamakta neyin nesi ?
Ayakta durmuş mal gibi Hande ve Selini izliyordum yarım saat geçmiş ve hala ağlıyorlardı.
"Yaaa lütfen artık ağlamayı kesin ! Dünyanın sonu gelmedi " diye bağırmamla ikiside birden susmuş ve gözlerini silmişlerdi. Şuan aynı yağmurda ıslanan köpeklere benziyordu. Bu hallerine kahkaha atmadan duramadım.
Şaşkınca bana bakmaya başlamış ve ayaklanarak bana doğru gelerek "Bade iyimisin canım ? Neden gülüyorsun ? Gibi saçma sorular soruyorlardı şaşkınca. Bu hallerine dahada gülmeden edemedim.
Ama biraz daha gülersem delirmiş zannedebilirlerdi beni. O yüzden kendimi toparlayarak "hadi canlarım artık üzülmek yok toparlanalım" dedim ve üçümüz birden sarıldık birbirimize.
Kardeşlik böyleydi işte. En kötü zamanında yanında olmak herşeyde koşulsuz şartsız varım diyebilmekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAPŞAL
Novela JuvenilBenim için mutluluk imkansızdı. Onun benim olmasıyla imkansızlıklarım ortadan kalktı.