Bölüm 2 -''Gülme Makinesi''

67 11 0
                                    

              Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Keyifli okumalar. 

Olayları ne kadar ayrıntısızca inceleyip geçtiğimi biliyorum. Bahsettiğim arkadaşlarla ilgili birkaç ayrıntı öğrendim. Bu gereksiz arkadaşlarla ilgili ne kadar az şey bilsem benim için o kadar iyidir ama... Merak etmiyor değilim. 

Hiçbirinin isimlerini bilmiyorum. Sorun değil, bu önemsiz. Ha bir de incelemek demişim sanırım. Hayır incelemek ilgili olmanın sonucudur. Ben incelemiyorum. Yok canım sadece... Her neyse incelemiyorum işte o kadar. Hem niye inceleyecek mişim ki? 

Öncelikle şu otobüste bana çarpan ve çantamdaki her şeyin yere dökülmesine sebep olan arkadaş diye bahsettiğim çocuk grup başkanıymış, okulda kaykayla gezen gerizekalılar hip-hop takılıyormuş -belliydi-.

Şöyle ki: Grup başkanını sıra arkadaşımı sorgulayarak öğrendim. Bildiğim tek şey grup başkanı olduğu ve gülmek için yaratıldığı. Sırıtıp duruyor. Bir insan nasıl bu kadar çok güler anlayamıyorum. Bana çarpıp eşyalarımı yere dökünce de gülümseyerek yanımdan geçip gitmişti zaten. Evet evet gülmek için yaratılmış. Nasıl bu kadar güzel gülebiliyor? Ipana reklamında oynamalıymış.

Yine şöyle ki: Dördüncü kattaki sınıfıma çıkmaya çalışırken okulda kaykaya binen iki gerizekalı arkadaş da sıra arkadaşım saolsun ortalarda hep kaykayla dolaştıklarını ve rapçi olduklarını duydum. Bir şey derdim de neyse ağzımı bozmaya gerek yok. 

Tabi ki bunlarla yetinir miyim? Tabi ki hayır. Benim asıl derdim ben oto yıkama hortumuyla neye uğradığımı şaşırmış ıslanırken kenarda kıs kıs gülen gerizekalılarla. Bunlar sayesinde dilime gerizekalı sözü dolandı! Hiçbirini yakından göremedim -hortum mesafesi saolsun- . Ama görmeme de gerek yok. Yani ben böyle iyiyim. Hani aklınızda özür dilemek falan varsa aman ha. Yani affedildiniz, sakın gelip özür dilemeyin benden. Gerçi o düşüncesizlikle gelip bir özür diler misiniz bilmem ama hadi bakalım. 

Bu günkü sorunumuz da şu ki: Oto yıkamacılar grubu olarak adlandırdığım ''grubun gereksizleri''. Onlardan biri bizim sınıfta. Off öbür sorunumuzda şu ki kaykaycılardan biri de bizim sınıfta. 

Bu günün asıl olayına gelelim. Hiç uzatmadan söyleyeceğim. Yoksa patlayacağım. Bizim sınıftaki oto yıkamacı salak bu gün otobüste bana göz kırptı. Ohh rahatladım. Allah'ım ne yapacağımı şaşırmıştım. ''Bu nasıl bir tatlılık bee?''  falan diyemedim tabi ki. 

Konuyu ciddiyetle inceleyecek olursak beni ıslattığını bilip özür dilemeye mi çalışıyor yoksa benim ıslattığı kız olduğumu bilmiyor ve bana nedensizce mi göz kırptı bilemiyorum. Ama hangi ihtimal olduğunu gerçekten merak ediyorum. Umarım anlamını kısa sürede öğrenirim de çatlamam.

Bu günkü anlamlı sonucumuz şudur ki: Bence bu gruptan adam gibi adam çıkmayacak. 

Ve umarım ben yanılırım da onları tanıdığıma pişman olmadığım gibi onlar hakkında bu düşündüklerime pişman olurum.


First Love a DreamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin