Jeg er på vei hjem fra skolen sammen med Caroline. Hun er bestevennen min, og har vært det helt siden barneskolen. Vi går på cheerleadning sammen, men treningen er ikke før i morgen. Vi har det bare tre ganger i uka. Snart skal heia gjengen vår delta i et stort mesterskap, og vi kommer til å vinne hele greia. Caroline har blondt hår og blå øyne. Moren hennes jobber i motebransjen sammen med moren min.
Jeg og Caroline blir ofte sett på som snobber, fordi vi er rike. Men vi oppfører oss aldri sånn.
"Hade Elena. Ses på skolen i morgen," sa Caroline og ga meg en klem.
"Hade bra," sa jeg og vinket til henne.
Jeg fortsatte å gå. Huset mitt lå noen kvartaler unna. Kanskje åtte minutter å gå.
En svart jeep kjørte inn på siden av fortauet et lite stykke foran meg. Det gikk to gutter ut av den. Jeg så ikke hvem, siden de hadde på seg svarte solbriller.Bilen kjørte med en gang de hadde gått ut av den. Begge guttene gikk forbi meg og mer brydde jeg meg ikke om dem.
-pling!
Jeg fikk en melding på mobilen fra Caroline. Hun sendte meg alltid en melding mrd en gang hun kom hjem. Jeg fisket mobilen opp fra lomma for å svare henne.
Akkurat idet jeg tok opp mobilen min, kom det en hånd bakfra og dro meg etter håret. Noen tok et svart bind foran øynene mine.Jeg viftet vilt med armene for å få det av. En sterk person tok tak i meg og løftet meg oppå skulderen sin. En annen person kløyp meg i rumpa flere ganger.
"Stopp! Sett meg ned, eller skriker jeg!"
De stappet en tøybit i munnen min, så jeg kunne ikke snakke eller skrike.
"Hold kjeft din hore," hørte jeg en stemme si.
Jeg ble slengt inn i en bil og ble sittende mellom to bredskuldrede gutter. Jeg prøvde å få tak i mobilen som lå i lomma mi, men en av guttene tok et hardt grep rundt armen min som gjorde sykt vondt.
"Ikke rør deg en centimeter, ellers får du smake pisken," sa en annen stemme.
***
Bilen stoppet etter å ha kjørt i noe som føltes ut som flere timer. Jeg ble dratt ut av bilen. De tok meg med inn i noe som jeg håpet var et hus og ikke noe annet. De tok av meg vinner for øynene.
Guttene hadde tatt av seg de mørke solbrillene og jeg kunne se øynene dems."Velkommen til ditt nye hjem, Elena," sa den mørkhårete mannen sarkastisk. Han var vel rundt 19 eller 20 år, med mye muskler.
"Jeg er Damon og vi kommer til å ha det utrolig gøy sammen," sa han og stirret på meg med et- jeg vil ha deg nå - blikk.Jeg svelget nervøst. Jeg hadde blitt kidnappet av tre voldtekts menn. Jeg så på de tre.
Damon hadde ravnsvart hår og isblå øyne. Han så veldig sterk ut, gikk i helt svarte klær, og så ut som den mest badboyen av de tre.
"Dette er Sam og Caine," sa Damon og pekte på de to andre.
Sam var ganske høy, med brunt hår og grønne øyne. Han så ganske sterk ut, men ikke like sterk som Damon. Han gikk i vanlig hvit t-skjorte, og olabukse. Han bare stirret ur i luften uten å ense at jeg var i rommet.
Caine var annerledes. Han hadde brunt hår og brune øyne. Han var også veldig kraftig bygd, som Damon og Sam. Caine studerte meg opp og ned, som om jeg var en pris han nettopp hadde vunnet.
Damon tok tak i armen min led et hardt grep. Jeg prøvde å vri meg unna, men da bare strammet han grepet.
"Hvem vil prøve henne først? Om ingen melder seg så starter jeg," sa Damon og gliste ondt.
Ingen av de andre sa noe, selv om begge tydelig ville si noe. Men det var veldig klart at Damon var sjefen for denne trekløveren.
Damon dro meg opp trappen og inn på et rom. Rommet var veldig stort. Det var en stor dobbeltseng midt i rommet, og rundt omkring i rommet sto diverse dildomaskiner. Jeg sto helt stille og turte ikke å gjøre motstand. Disse gutta var virkelig ikke til å tulle med.
Damon tok av seg skoene, sokkene, buksa og t-skjorta si. Plutselig sto han der i bare bokseren. Han slentret bort til døra og låste den.
"Kle av deg babe," sa han.
Jeg gjorde som han sa og kledde av meg den blå kjolen jeg hadde på.
"Mer," sa han og begynte å gå nærmere.
Først skjønte jeg ikke hva han mente, men så dyttet han meg ned på senga og satte seg oppå meg. Han kneppet opp bh-en min, så jeg var i bare trusa. Han la meg på ryggen i senga og satte hendene mine fast i håndjern som var lenket fast til senga over hodet mitt.
Han begynte å massere brystene mine. Så stakk han tunga si nedi halsen min og lekte med meg i munnen. Jeg ble litt kåt av det og kom med et lite stønn.
"Så du liker det eller hva babe? Kanskje jeg skal gi deg en liten omgang."
Damon stoppet og tok vekk håndjernene. Han dro meg bort til et apparat hvor hodet og hendene blir festet i sånne hull. Jeg klarte ikke å bevege på meg. Han dro av meg trusa og jeg var helt naken.
Han plystret."For en rumpe! Du er jævlig digg," sa Damon og klemte på rumpa mi med hendene sine.
Han stappet tre fingre inn i fitta mi.
Det gjorde utrolig vondt.
Inn. Ut. Inn. Ut."Er du jomfru? Er Elena Gilbert jomfru!" han virket nesten overrasket.
"Hvordan vet du hvem jeg er?" spurte jeg.
"Du får ikke lov til å stille spørsmål!" sa Damon og klasket meg hardt opp rumpa.
Han festet bena mine, slik at de ble spredt og han hadde full tilgang til fitta mi. Han tok av seg bokseren og presset kuken sin inn i meg.
"Åååååå, du er jævlig trang!" sa Damon.
Inn. Ut. Inn. Ut.
Jeg ga fra meg stønn innimellom. Jeg ble kåt. Jeg ble kåt av Damon. Det gjorde vondt, men det var samtidig litt deilig.
"Ahh, aahh, aaaahhh. Mer Damon, mer!" sa jeg mellom orgasmene mine.
Damon gjorde det fortere og fortere, mens han lente seg litt over meg og tok tak i puppene mine. Han masserte de med hendene sine. Jeg ble jævlig kåt.
Jeg kjente at jeg kom, når som helst nå."Ahh, Ahhh, Ahhh. Damon, du er såååå digg!" stønnet jeg.
Damon fikk også en orgasme.
"Ahhhhhhh, Elena. Du er så deilig!" stønnet han og gikk fortere og fortere inn og ut, inn og ut.
Så gikk han helt ut av meg. Han stelte seg foran meg, hvor jeg kunne se han. Damon sto der, helt naken. Den store kuken hans var helt stiv. Han stappet den inni munnen min.
Inn
Ut
Inn
Ut______________________
Ja, da var første del ferdig med å bli skrevet om igjen❤️ Håper dere fortsatt liker historien min, og for de som har lest den før håper jeg de har litt glede av å lese den fra starten igjen❤️
Og om dere har spørsmål så bare kom med dem😘
YOU ARE READING
Kidnappet [REWRITING]
RandomCaine så på meg. Og nærmest slikket seg rundt munnen etter lysten på en sjappis. Jeg snudde meg rundt og lyttet til det Damon sa. "Så du behandler meg som om jeg er en prostituert?" sa jeg sint. "Vel, du kan si det på den måten også. Bare at vi får...