Kapittel 12: Sex mot et tre

376 8 1
                                    

Elena sin synsvinkel

Han bandt hendene mine fast over hodet mitt inntil treet. Så bandt Caine et tau rundt magen min, så jeg nesten ikke kunne bevege meg. Så dro han av meg shortsen, bh-en og trusa.

Etter det tok han av klærne sine.
Kuken hans sto rett ut. Han bare uke kåt. Noe han var nesten hele tiden.
Jeg var livredd.
Livredd for Caine og det han kunne gjøre med meg.
Han kunne drepe meg om han ville, men hver gang han prøvde, så gjorde han det ikke.

"Hjelp! Vær så snill, noen, hvem som helst HJEEEEEELP!!" ropte jeg av alle krefter, men til ingen nytte.

"Hold kjeft, hore. Det er ingen her ute som kan redde deg og den deilige kroppen din. Du er min nå, og da bestemmer JEG."

Caine sirklet rundt treet jeg var bundet fast i. Han stoppet bak meg så jeg ikke kunne se han. Han tok armene sine rundt treet og tok er hardt tak rundt puppene mine.

"Au! Det gjør vondt!" skrek jeg til han.

Da tok han frem pisken sin og pisket en gang på magen min. Jeg bet meg i leppa for ikke å skrike. Jeg ynket meg.

"Du er så jævlig deilig."

"Jeg kan ikke akkurat si det samme om deg, Caine."

Han ble sur på meg og tok frem pisken sin igjen. Han pisket den ene armen min.

"Aaaaaaaaaau! Din jævla dritt!" ropte jeg til Caine.

"Det fortjener du, din hore!" ropte han.

Jeg begynte å gråte. Jeg var så redd. Så utrolig redd for Caine. Det har helt tydelig at han hadde overtaket. Jeg kunne ikke gjøre noen ting.

"Jeg vil hjem, Caine. Vær så snill, la meg gå," nærmest gråt jeg.

"Du skal ingen steder. Du er min for alltid. Ingen andre kan redde deg. Ikke Damon, ikke Sam eller noen andre.
Den eneste som kan få deg ut av dette er meg. Og jeg velger å beholde deg," hvisket han inn i øret mitt, mens han kysset meg lett på munnen.

Han gikk enda nærmere meg. Så stappet han kuken sin inn i fitta mi. Jeg kjente at den traff bånn. Inn, ut, inn, ut.
Jeg nærmet meg. Snart kom jeg.

"Aaaaahh!!! Aaaaaah! Aaaaaah! Caine!"

Seriøst? Blir du tent av Caine?

Det bare kommer av seg selv, Caine er egentlig en dritt. Det er ikke min feil at han tar kuken sin inn og ut av meg.

Sæææærlig! Du liker det, du liker han...

Aldri i verden! Jeg hater han og derme basta!

Hvis du sier det så...

"Så du liker det hva? Jeg visste at du var en hore helt siden jeg så deg," sa Caine, og knullet meg hardere og raskere.

Inn og ut, inn og ut. Jeg kjente det hver gang han traff bånn. Jeg kom med små stønn innimellom. Han sprutet sæd inn i meg og trakk seg helt ut.
Han kledde raskt på seg og knøt opp tauene han hadde bundet rundt meg. Han kastet klærne mine mot meg og jeg kledde raskt på meg.

Kunne jeg klare å løpe fra Caine?
Kunne jeg klare å løpe fra Caine i skogen?
Var han rask eller treig?
Tørr jeg å ta sjansen?

Jeg listet meg stille som en mus litt vekk fra han, mens han så en annen vei.
Han merket det raskt og dro meg hardt i armen.

"Om du så mye som tenker på å stikke av, så er du død!" sa Caine og kastet meg ned i bakken.

Vi begynte å gå mot huset igjen, hvor de andre ventet.

Kidnappet [REWRITING]Where stories live. Discover now