Kapittel 5: Firkløver

461 11 3
                                    

Guttene plystret etter meg idet jeg gikk inn på rommet hvor vi skulle forføre hverandre. Jeg stoppet i døråpningen og ventet på dem.
Jeg hatet dette. Jeg hatet at jeg måtte gjøre det med Jackson, Zack og Will.
Hvorfor måtte de dustete guttene kidnappe akkurat meg? Jeg måtte bare spille med, utrolig godt også tydeligvis om jeg ikke vil bli drept.

Will, Zack og Jackson stoppet foran meg og slikket seg litt rundt munnen. De så på hverandre.

"Hvem skal prøve først?" spurte Zack uten å tå blikket fra meg.

"Jeg melder meg," sa Jackson og begynte å gå mot meg.

Akkurat idet han skulle til å ta på meg, så stoppet Will han.

"Hørte du ikke hva Damon sa?" spurte Will.

De to andre så uforstående på han. Det var tydelig at de ikke hadde fulgt med.

"Han sa at man kan være flere på henne på en gang."

Will gikk nærmere meg og strøk hånden sin nedover kinnet mitt. Jeg lot som om jeg likte det. Han førte hendene sine nedover mot puppene mine. Han rev opp blusen min så den var delt i to.

Jeg var sjokkert i et lite øyeblikk, men jeg innhentet meg fort. Jeg gikk nærmere han og kysset han ømt på munnen. Han løftet meg opp og jeg tok bena mine rundt livet hans. Jeg tok armene mine rundt halsen hans, siden jeg hadde håndjernene på var det mer krevende, men jeg fikk det til.

Will var utrolig sterk og holdt meg oppe hele tiden mens vi kysset. En av de andre kløp meg i rumpa. Jeg skvatt litt, men avbrøt ikke kysset. Jeg så at Jackson sto bak Will, så det må ha vært Zack som driver å klyper og masserer rumpa mi.

"Skal vi flytte oss inn på soverommet eller?" sa Jackson og virket nesten litt sur.

Jeg stoppet å kysse Will, tok armene vekk fra halsen hans og han slapp meg forsiktig ned på bakken. Will fant frem nøkkelen og låste opp håndjernene. Det var utrolig deilig at jeg slapp å ha de på.

"Nå kan vi vel se hvor fleksibel du er," sa Will og så sexy på meg.

De to andre, Zack og Jackson bare sto og så på. Jeg gikk bort til dem, kysset de litt og berørte de nedre delene deres. Kukene deres sto nå rett ut og var stive. Jeg begynte å gå innover mot soverommet.

"Kanskje vi skal flytte inn hit?" sa jeg med en sexy stemme.

Guttene sto utenfor en liten stund, men kom raskt inn i rommet. De lukket døren etter seg. Jeg tok av meg bh-en.
De plystret vilt mot meg. Jeg tok det som et komplemang. Will, Zack og Jackson begynte straks å kle av seg. Til slutt sto alle tre helt nakne. Det var ganske mørkt i rommet også, men jeg kunne se dem om jeg konsentrerte meg litt. Zack gikk mot meg. Han dro av meg trusa og slikket seg om munnen.

"Du har så jævlig digg kropp," sa han og begynte å slikke puppene mine og bite litt i niplene.

Jeg satte meg ned på sengen sammen med Zack. Jeg løftet bena opp. Will tok kuken sin inn i meg. Det gjorde ikke vondt lenger. Det var deilig og jeg ble jævlig kåt av det, og det ble de også.

"Aaaaah, aaah, aaaaaaaaaahhhh!" Jeg fikk en orgasme og det fikk snart Will også.

"Aaah, Elena! Jeg blir så jævlig kåt av deg!!"

Jackson kom mot meg. Han stappet kuken sin inn i meg og gikk inn og ut, inn og ut av meg. Jeg slikket litt på kuken hans med tunga samtidig. Han ble kåt av det og kom med noen små stønn innimellom.

Zack reiste seg opp og gikk bort til Will. Han stappet kuken sin inn i meg samme sted som Will. Det gjorde vondt og det var trangt med to stykker inni meg samtidig.
Det gjorde sykt vondt, men jeg kunne ikke gjøre noe. For det eneste som gikk rundt og surret i hodet mitt mens jeg gjorde alt dette var;

Så lenge de godkjenner meg, så får Damon, Caine og Sam pengene sine, og da får jeg leve.

____________________

Jeg vil takke alle dere leser historien min❤️❤️ Jeg er utrolig glad i dere!😚 Og til dere som voter og kommenterer også, dere er bare de beste!😍❤️

Kidnappet [REWRITING]Where stories live. Discover now