Info om de ulike karakterene

345 4 0
                                    

Hei! Dette er litt informasjon om de ulike karakterene i historien. Bipersoner skriver jeg ikke om, men de viktigste som er mye med skriver jeg om her.
Det kan hende noe av det jeg skriver her er litt spoiler, fordi jeg oppdaterer lista etterhvert. Så du burde lese historien før du leser dette. Selvfølgelig er dette opp til dere som leser.
Det er ikke så mye spoiler at det ikke er gøy å lese historien.

Elena Gilbert
Hovedpersonen i historien. Elena er 17 år og hun har brunt hår og brune øyne. Elena har veldig bra kropp og er utrolig pen. Alle guttene faller som fluer for henne. Men en dag når Elena drar hjem fra skolen, blir hun kidnappet av tre voldtektsmenn; Caine, Damon og Sam.
Hun må leve et fryktelig liv hos dem og blir voldtatt hele tiden.
Hva skjer når hun begynner å falle for noen av de som kidnappet henne?

Damon Salvatore
Han har ravnsvart hår og isblå øyne. Damon er 20 år og har et skjevt smil. Mange ville ha syntes han var kjekk og sexy - og den kroppen! Ikke rart at damene faller for ham. Han er kjent som badboy, men begynner å bli litt mykere når Elena kommer tett innpå han.
Damon var egentlig leder i gjengen, helt til Caine tok over og Damon ble tvunget til å rømme.

Sam Salvatore
Han er bare DEN drømmegutten. Sam har lysebrunt hår og grønne øyne. Han er sterk og har veldig bra kropp. Utseende er heller ikke noe å klage på. Sam er vennlig og passer egentlig ikke så godt inn i gjengen, selvom de trenger en ordentlig gutt der. Sam er en gentleman og veldig omtenksom. Sam blir 20 år.

Caine Soren
Vel, Caine har sin helt egen stil. Han er kjekk, brunt hår, brune øyne og bra kropp, veldig sterk også. Caine er jævlig kåt hele tiden og elsker å ha sex. Det er nesten alt som står i hodet på han. Spesielt sex med Elena. Hun som har så bra kropp.
Caine bruker ofte sjarmen sin på damer og er ofte ganske sarkastisk når han snakker.
Caine var tidligere medlem av banden som besto av Damon, Sam og han selv. Men så ble han leder over sin egen gjeng. Den består av Liam, Zack, Brandon, Jackson og Will.

Liam
Han er en ganske vanlig gutt. Brunt hår, brune øyne, veldig kjekk og bra klesstil.
Han er medlem i gjengen til Caine og er en ganske nøytral person, og ville nok ikke blitt gjenkjent som en bølle ved første øyekast.

Zack
Han har mørkebrunt hår og grønne øyne. Sixpacken hans er ikke noe han skryter av, men den er der og snakker for seg selv.
Zack er medlem i gjengen til Caine.
Han har litt problemer med å kontrollere sinnet sitt. Så kanskje uten at han legger merke til det selv, så bare eksploderer hodet hans ut i raseri.
Zack: Hva mener du med det?
Besteforfatteren: Bare at du lett blir sur for ting. Som at du ble skutt mot av en konstabel og lot de andre få rømme.
Zack: Det var ikke min skyld din jævla hore!! Dra til helvete med deg og den kjeften din!
Besteforfatteren: Neida... du har helt kontroll på raseriet ditt du...

Brandon
Han har blondt hår og blå øyne. Han har bra kropp med hanske mye muskler.
Brandon kjente Elena før de møtes igjen hos Damon, Sam og Caine.
Brandon og Elena har tidligere datet og vært sammen i noen måneder, men det gikk over ganske kjapt.
Nå er han et slags medlem av gjengen til Caine, men Caine tviler på Brandon.
Og det har han god grunn til, siden Brandon vipper på en syltynn pinne mellom to gjenger. Og et lite feiltrinn kan få den pinnen til å falle.
Brandon: Pinne? Jeg er like stabil i gjengen som en båt på vannet!
Besteforfatteren: Hvis du sier det så...

Jackson
Han har nesten svart hår og grønne øyne. Jackson er litt mindre enn de andre både i høyde, bredde og når det gjelder muskler.
Han er ikke spesielt sterk, men holder seg allikevel helt greit i gjengen til Caine.
Jackson er ingen favoritt blant gjengen, men heller ingen totalt taper som de utelukker fullstendig.
Jackson: Sånn som Brandon, Hehe.
Besteforfatteren: Ikke nødvendigvis på samme måte.
Jackson: Klapp igjen, bare fortsett med å skrive.

Will
Han har litt mørkeblondt hår og brune øyne. Han blir lett kjent igjen som snill og kjekk på grunn av de snille øynene og det kjekke ansiktet. Will er ganske sterk, og kan lett ta en litt mindre motstander.
Will: Som Jackson?
Besteforfatteren: Nei, ikke som Jackson.
Will: (snøft) Jeg hadde tatt han lett.

Han har nå blitt Caines høyre hånd, og hjelper til med å styre gjengen sammen med han.
Will: Høyre hånd? Det er likestilt mellom
meg og Caine.
Caine: Og du sa...?
Will: Eh..., ingenting. Du er sjefen, sjef.

Håper dette hjalp dere til å få en litt bedre oversikt over hvem som er hvem i denne historien. Om det er flere personer i historien dere vil vite mer om, så bare skriv navnet dems i kommentarfeltet også skal jeg skrive om den personen så fort jeg kan.

Kidnappet [REWRITING]Where stories live. Discover now