Jeg våknet av en deilig lukt. Det var Sam som sto ved siden av senga. Han holdt et brett med masse mat på i hånden. Jeg fikk vann i munnen bare av å se på det. Han rakte det til meg og jeg hev innpå. Så kom jeg på at Sam så på og begynte å spise litt mer behersket.
Han satte seg på sengekanten og så på meg spise. Jeg så på han og Sam smilte til meg.
"Hva?" spurte jeg uskyldig med munne full av mat.
Han dro litt av håret mitt bak øret og kysset meg lett på kinnet. Jeg rødmet litt og svelget maten jeg hadde i munnen.
Jeg lente meg fremover mot han og vi skulle til å kysse.Akkurat i dette øyeblikket gikk døren opp og Caine gikk inn. Han trampet inn gjennom døra og så veldig sur ut.
"Sjefen kaller. Ta med jenta," sa Caine og stirret hatsk på meg.
Så gikk han ut igjen og smalt igjen døren etter seg. Det var alltid noe. Enten var det Damon eller så var det Caine som hele tiden forstyrret når jeg og Sam skulle kysse. Utrolig irriterende folk.
Jeg la fra meg brettet med mat. Jeg fikk plutselig ikke matlyst. Sam løftet meg forsiktig ut av senga i "brudestilling" og satte meg ned på bakken.
Han tok motvillig håndjern rundt hendene mine. Han tok den ganske løst."Beklager," sa Sam og så på nevnes triste øyne. "Regler er regler."
"Det er greit, Sam. Jeg skjønner det."
Han så ned i bakken og ville ikke ha blikkontakt med meg. Jeg kysset han mykt på leppene og begynte å gå foran han.
Sam fulgte straks etter og lukket igjen døren etter seg.Når jeg kom ned i stua satt Damon og Caine i hver sin stol. Damon satt i en svart en og Caine i en rød. De fulgte meg med blikket idet jeg kom inn i rommet. Jeg satte jeg ned i sofaen sammen med Sam.
Det var stille en stund og Damon var den første som tok ordet."Som dere vet så har jeg invitert noen andre gutter hit for å prøve vår, tja. Beklageligvis så kommer jeg nok til å kalle deg en sexslave, Elena," sa Damon og ga meg et hardt blikk.
"Uansett, dette er jo selvfølgelig bare business. Vi trenger penger vi også."Caine så på meg. Og nærmest slikket seg rundt munnen etter lysten på en sjappis. Jeg snudde meg rundt og lyttet til det Damon sa.
"Så du behandler meg som om jeg er en prostituert?" sa jeg sint.
"Vel, du kan si det på den måten også. Bare at vi får all inntekten."
- ding dong!
Dørklokka ringte og det ante meg at det ikke var pizzabudet.
Caine reiste seg og åpnet døren."Velkommen amigos! Til en helg dere aldri vil glemme," sa Caine og kastet et blikk på meg.
Jeg så på guttene som kom inn. Det var fem stykker. En av dem hadde mørkeblondt hår og brune øyne. En annen hadde brunt hår, bruke øyne og var ganske kjekk.
Enda en hadde også mørkebrunt hår, men med grønne øyne, han hadde ganske nye muskler. Den fjerde som kom inn døren var en passe høy kar med nesten helt svart hår og grønne øyne. Den siste som kom inn døra hadde blondt hår og blå øyne, han var ganske høy og hadde nokså mye muskler.Jeg visste hvem det var. Den siste personen som kom inn døren. Det var Brandon. Jeg datet han for noen år siden. Han var et år eldre. Han fikk øye på meg, men latet som ingenting. Jeg fulgte han med blikket mitt, men han bare unngikk det.
Guttene stilte seg på en slags rekke og Caine begynte å introdusere dem.
"Dette er Will," sa Caine og pekte på den første som hadde kommet inn.
"Dette er Liam." Caine pekte på en med brunt hår og brune øyne.
"Dette et Zack," sa Caine og pekte på den høye brunhårete gutten med grønne øyne.
"Dette er Jackson," sa han og pekte på gutten med svart hår og grønne øyne.Caine tok en liten kunstpause og gikk helt bort til Brandon. Han tok armen rundt han som om de var bestekompiser.
"Og dette mine damer og herrer, er Brandon."
Caine ga Brandon et klapp på skulderen.
Brandon smilte til Caine og flyttet blikket mot meg. Brandon stoppet straks å smilte og begynte å se en annen vei.Damon reiste seg opp fra stolen sin. Han tok et hardt tak rundt armen min og dro meg opp. Han stelte seg foran de fem guttene som hadde stelt seg rundt Damon i en halvsirkel.
Damon så hver og en av dem inn i øynene."Så, hvem vil prøve henne først?" sa han og gliste ondt.
Jeg så hatsk mot han, men han bare trakk meg nærmere han. Damon tok et hardt tak i rumpa mi og begynte å klemme på den. Han kysset meg på munnen og dyttet meg litt unna.
"Og..." begynte Damon, men tok en kunstpause.
"Man kan også være flere på henne på en gang," sa Damon og ga meg et - jeg er sjefen her- blikk.De fem guttene så på hverandre. Tre gutter skjøt hånden sin fort i været og Damon dyttet meg inn i dem. Jeg klarte ikke å gjøre motstand fordi jeg hadde på meg håndjernene.
Damon ga en nøkkel til en av de tre guttene."Om dere vil låse henne opp så bruk nøkkelen. Rommet dere skal være på er opp trappa og den andre døren til venstre," sa Damon, og ga meg et raskt blikk før han snudde ryggen mot meg, og gikk mot stolen sin igjen.
Jeg så meg fort rundt. Sam var ikke å se noe sted, hadde han gått? De tre guttene dro meg med opp. Jeg gjorde så mye motstand som jeg kunne, men de var for sterke.
Damon kom løpende opp trappen etter oss og tok tak i armen min.
"Jeg må bare låne henne et øyeblikk," sa han og dro meg inn på et annet rom.
Han lukket døren etter seg og stoppet cirka i midten av det. Han holdt med tett inntil seg og så meg inn i øynene.
"Ok, din sexslave," begynte han.
"Dette er et avgjørende øyeblikk for deg. For om de ikke liker deg, så får ikke vi pengene våre. Og da har vi ikke råd til å ha deg her. Og siden vi ikke kan la deg gå rundt og plapre, så er vi nødt til å drepe deg."Han tok en pause så informasjonen skulle synke inn i meg. Jeg så jeg i bakken og pustet så vidt det var.
"Så om jeg var deg, så ville jeg gjort mitt beste for å imponere dem," sa han og gikk mot døren.
Han åpnet den og skulle til å gå ut, men snudde seg mot meg igjen.
"Lag noen orgasme lyder. Da blir de nok kåte på det."
Jeg sto igjen i rommet, helt alene. Hva skulle jeg gjøre nå? Jeg har aldri hatt sex med tre stykker før, og samtidig? Hvordan skulle jeg klare det.
Jeg så tre skikkelser komme inn i rommet. De skulle til å ta tak i meg, men jeg gikk frivillig ut.
"Kom igjen da gutter," sa jeg med en sexy stemme. "Sengen venter."
_________________________
Beklager at jeg ikke har lagt ut noe på en stund, men jeg har tenkt mye frem og tilbake nå og jeg har bestemt meg for å fortsette å gjenskape historien igjen❤️❤️Tusen tusen takk til alle dere som leser historien min, det betyr mye😚❤️
YOU ARE READING
Kidnappet [REWRITING]
RandomCaine så på meg. Og nærmest slikket seg rundt munnen etter lysten på en sjappis. Jeg snudde meg rundt og lyttet til det Damon sa. "Så du behandler meg som om jeg er en prostituert?" sa jeg sint. "Vel, du kan si det på den måten også. Bare at vi får...