Elena sin synsvinkel
Vi satte oss inn i bilen. Og for nesten første gang, satt jeg uten bind for øynene eller i bagasjerommet. Det var en stor bil, så det var plass til alle. Det var nesten mer som en slags van. Jeg satt i midtsetet. Sam satt til høyre for meg og Brandon til venstre.
Kanskje når vi stoppet, at jeg, Sam og Brandon kunne klare å rømme?
Kanskje...
Nei, det hadde ikke gått.
Sam så ut som et lik, og Brandon turte ikke å gjøre noe før vi fikk Damon tilbake. Hvordan kunne vi da klare å rømme?
Jeg vil ikke forlate dem her sammen med Caine og de andre. Det lar jeg aldri skje.Sam tok forsiktig hånden min. Det ilte oppover armen min.
Hånden hans var iskald. Jeg så på ansiktet hans, det har utrolig blekt. Jeg strakte forsiktig en hånd ut og kjente på pannen hans.
Jeg trakk hånden tilbake og så bekymret på han. Sam så på meg og kom med et lite smil. Det forsvant like fort som det kommet. Så lukket han øynene sine og lente hodet mot vinduet.Jeg snudde meg halvveis mot Brandon. Han så ikke på meg, men stirret ut i luften.
Caine kjørte bilen. Han hadde klampen i bånn og han kjørte litt vinglete. Det ble en veldig humpete tur, siden vi måtte kjøre på en grusvei for å komme inn til hovedveien.Vi siste forbi det gamle nedfallende huset, hvor Caine lot Damon bli igjen. Først da skjønte jeg at Damon ikke var i huset lenger. Han var tatt.
Damon var nok på politistasjonen. Og det betyr at vi må inn til byen, der hvor jeg bor. Hvor det er folk, hvor det er hjelp å få. Da kan vi klare det. Da kan vi kanskje endelig rømme.***
Caine stoppet bilen etter noe som føltes ut som flere timer. Han gikk ut av bilen og tok med seg Will. Liam, Brandon, Zack og Jackson var igjen i bilen. Det var tre mot tre. Meg, Sam og Brandon, mot Liam, Zack og Jackson. Kunne vi klare det?
Jeg tviler sterkt. Sam de syk, og blir derfor vanskelig å få med seg. I tillegg så har de andre våpen. Enten det var en pistol eller et balltre de hadde, så var det mer enn nok til å slå oss ut.
Jeg tittet forbi Brandon og ut av vinduet.
Jeg så Caine og Will gå inn døren til politistasjonen, og fikk et lite glimt av innsiden.Caine sin synsvinkel
Jeg gikk inn i politistasjonen. Den første personen jeg møtte var en jævla hot politidame, med fullt utstyr på seg. Jeg flørtet litt med henne, men gikk fort videre.
Jeg gikk til en annen dame som satt bak en kontorpult. Så skrudde jeg på sjarmen og snakket med henne.
"Hei...," jeg visste ikke hva navnet hennes var, så jeg så sjapt på navneskiltet hennes.
"Ellen."Jeg smilte sexy til henne og hun rødmet litt. Hun var litt eldre enn meg så det ut som, men Ellen hadde en bra kropp.
"Jeg er Caine," sa jeg og tok en liten pause.
"Og jeg lurte på om en fyr kalt Damon sitter fengslet her?""Jeg vet ikke om han er fengslet enda, men han er i varetekt, så vidt jeg vet," svarte hun og så meg inn i øynene.
"Er det en mulighet for at jeg kan få treffe han?"
"Vel, la meg se hva jeg kan gjøre med det."
Hun rotet rundt i skuffen sin og fant frem en nøkkel. Ellen reiste seg opp og låste opp en rød dør.
"Innenfor er det mange politifolk, så dere kan si at jeg slapp dere inn," sa hun og lente seg sexy mot døren.
Jeg lenge meg mot henne og kysset henne lett på leppene. Hun tok kraftig i og stakk tungen sin ned i munnen min. Så avbrøt jeg hele greia, og trakk meg tilbake.
"Hvor er Damon da?"
"Han er nesten helt innerst tror jeg. Og jeg vil anbefale dere å ikke løpe," sa Ellen og så på meg og Will. "Da vil de tro at dere er rømte fanger.
Jeg nikket mot Ellen og smilte skjevt.
"Takk for tipset."
Så gikk jeg og Will innover mot Damon. Og jeg gledet meg utrolig mye til å se ansiktsuttrykket hans, når han ser meg igjen. Og når han skal sette seg i bilen, så kommer jeg til å la Will kjøre, sette Elena i det midterste sete og Damon i sete til høyre for henne, med håndjern på. Og jeg skal sitte til venstre for Elena og kline med henne. Ta på rumpa og puppene hennes, kanskje til og med knulle henne.
Alle de tingene skal jeg gjøre foran Damon. Kun for å irritere dritten ut av han.
__________________
Jeg beklager så utrolig mye at jeg helt har glemt å legge ut denne delen! At jeg kan være så dum😁 Mange av dere er kanskje forvirret nå, men her er hvertfall kapittel 15, så jeg håper at ikke altfor lange har begynt å lese videre❤️ Jeg beklager feilen og skal prøve å gjøre opp for det☺️
YOU ARE READING
Kidnappet [REWRITING]
RandomCaine så på meg. Og nærmest slikket seg rundt munnen etter lysten på en sjappis. Jeg snudde meg rundt og lyttet til det Damon sa. "Så du behandler meg som om jeg er en prostituert?" sa jeg sint. "Vel, du kan si det på den måten også. Bare at vi får...