Kapittel 11: Hele gjengen samlet

240 7 1
                                    

Elena sin synsvinkel

De bandt meg og Damon sine hender sammen, og de dyttet oss så vi måtte gå fort for å holde følge. Det var litt vanskelig å gå, men for ikke å bli pisket av Caine var det vært det.

***

Etter å ha gått en stund stoppet vi langs en stor bred grusvei. Så begynte vi å gå langs den. Jeg skjønte ikke helt hvor vi skulle, men det visste sikkert Damon.

Jeg så meg rundt. På venstre side av veien var det en enetasjes, gammel, slitt og sammenfallende bygning. De satte kursen mot den.

"Det passer perfekt," sa Caine og smilte ondt.

Jeg så hatsk tilbake på han, men han ga meg en trutmunn. Jeg geipet tilbake. Han gadd ikke gjøre noe mer da. Haha seier!

To av guttene - Zack og Brandon, holdt meg nede. Mens de tre andre - Will, Jackson og Liam holdt Damon nede.
Caine bare nøt synet av oss nede på bakken. Spesielt Damon, siden han var lederen.

"Plasser begge to inni huset. Knyt både armer og bein. De får ikke lov til å slippe unna," sa Caine strengt.

Guttene gjorde som han sa. Brandon og Zack knøt litt slakke knuter på meg, men med Damon var de utrolig hardhendte.
De løftet oss og bar oss etter armer og bein, to og to. På meg var det bare Brandon.
Han bærte meg i brudestilling.

Når vi kom inn i huset var det helt tomt. Det eneste som sto der var en liten nedslitt sofa. Brandon la meg ned i sofaen, mens de andre guttene la Damon på gulvet.

Jeg syntes utrolig synd på Damon.
Han hadde blitt pisket nesten til døde og nå hadde de bundet han fast og båret han rundt omkring. Han har måttet gått ganske langt også.

Damon løftet blikket sitt og så på meg. Han kom med et skjevt smil som fort ble borte.
Guttene gikk ut av døren og det var bare meg og Damon igjen i huset.
Jeg prøvde å bevege på meg, men de gutta var flinke til å knyte knuter.

Jeg så ut av vinduet på baksiden av huset. Det var litt vakkert her ute egentlig.
Fuglesang, lyden av vinden som rasker i trærne, de vakre dyrene...

Jeg så noe bevege seg i skogkanten.
Det var sikkert bare et dyr, så jeg fortsatte å se ut av et annet vindu. Skikkelsen kom nærmere og nærmere, den begynte å ta formen til et menneske.

Kunne de være... nei det hadde ikke vært mulig. Men ikke umulig heller.
Kunne det være Sam?

Caine sin synsvinkel

"Kan vi ikke snart ha sex med Elena? Jeg er så jævlig kåt på henne," klagde Will.

Jeg er drit lei av Will og hele gjengen hans. Om det ikke hadde vært for at jeg trenger de, så hadde jeg drept de for lenge siden.

"Nei!" svarte jeg og snudde ryggen til ham.

"Hvorfor er vi egentlig her?" spurte Liam.

"Fordi jeg har tenkt til å gjøre noe her, derfor!" sa jeg surt.

Gjengen ble helt stille og begynte å hviske seg i mellom, og kastet ulike blikk mot meg.
Jeg pisket et par ganger i bakken med pisken og de ble fort stille og alle sammen så på meg.

"Tiden er inne. På tide å gjøre det dere har fått beskjed om," sa jeg, og så på hver og en av dem.

De nikket til meg og begynte å gå.

Elena sin synsvinkel

Mennesket kom nærmere og nærmere. Personen hadde på seg en hettegenser, men hetta var over hodet, så jeg kunne ikke se ansiktet. Jeg tipper at det var en gutt i forhold til klesstilen.

Han kom helt opp til vinduet, med hodet hengende ned mot bakken. Han prøvde å åpne bakdøren, men den var låst.
Jeg vridde meg ut av sofaen, men datt ned på gulvet. Det har umulig å bevege seg når bena var bundet sammen, og henda var bundet sammen på ryggen.

Gutten tok av seg hetta.
Det nydelige ansiktet, det søte smilet, de vennlige øynene. Jeg kjente han igjen med en gang.
Sam.
Det var Sam. Han kom for å redde oss.
Han rygget bakover, tok løpefart og kastet seg mot døra. Den ble ødelagt og Sam kunne gå inn.

Sam hjalp meg med å knyte opp knutene, så hjalp han Damon.

"Godt å se deg igjen, Sam. Jeg var nesten redd for at de hadde tatt deg," sa Damon og ga Sam en klem.

"Alt er bra med meg, men vi må komme oss ut herfra. Og det fort som bare det."

"Kom igjen, la oss dra," sa jeg og var på vei ut de hvor døren hadde vært.

Så kræsjet jeg i noen og datt ned på bakken. Jeg så opp på personen jeg kræsjet i og bannet lavt.

"Er ikke alle samlet på et sted nå? Tusen takk for at du ville joine oss, Sam. Det hadde ikke blitt det samme uten deg," sa Caine og gliste ondt.

"Fort! Den andre døren," sa Damon og satte kursen mot utgangsdøren.

Når han åpnet den ble han taklet ned av Will og Jackson.

"Faen! Faen ta dere jævler!" ropte Damon, mens de holdt han nede.

Brandon kom inn bak dem. Bak Caine sto Liam og Zack. De blokkerte utgangen. Det var ingen vei ut. Vi var fanget.

"Kanskje vi to skal ta oss en liten tur i skogen?" sa Caine og stirret på meg med et sex blikk.

Jeg ble redd. Jeg ville IKKE gå en tur i skogen med Caine. Han var ond og farlig.

"La henne være!" skrek Sam.
"Det er meg du vil ha og det er meg du skal få."

"Så søtt, du prøver å spille helt. Men det at du kom var bare en bonus. Jeg var ikke engang sikker på om du kom tilbake. Det er Elena vi kommer til å tjene på. Jeg må bare sørge for at hun er i form," sa Caine og kastet et blikk mot meg.

"I form til hva?" spurte jeg forsiktig.

"Det tror jeg at du vet selv," sa Caine og gliste ondt.

Han tok et hardt tak i den ene armen min og bandt fast hendene mine på ryggen. Han tok med to ekstra tau og pisken sin også. Så dyttet han meg ut av døra.

"Hold de der til jeg kommer tilbake," kommanderte Caine og så på Sam og Damon.

"Din jævel! Brenn i helvete! Jeg kommer og dreper deg, det kan du banne på!" ropte Damon.

Han fikk en tøybit i munnen og måtte holde kjeft. Sam bandt de fast til en stolpe som holdt deler av taket oppe. Damon bandt de godt fast og la han under sofaen.

Så måtte jeg snu meg fordi Caine dyttet meg. Han ledet meg et stykke inn i skogen. Så stoppet han bak en fjellknaus.

"Det er perfekt her," sa han og så seg rundt.

"Perfekt for hva?" spurte jeg litt dumt, jeg visste egentlig hva han mente.

"Lenge siden sist, Elena. Nå er det på tide med en liten omgang," sa han og dyttet med hardt inntil et tre.

Han dei av meg toppen min og lagde en dyrisk lyd. Kuken hans bulte utover og han skikket seg rundt munnen.

"Dette blir digg."

_____________________

Tusen hjertelig takk for over 700 lesere!
Jeg elsker å våkne og se på de hyggelige kommentarene deres og at dere voter❤️❤️❤️ Dere er bare best!

Kidnappet [REWRITING]Where stories live. Discover now