Kapittel 3: Sam

494 11 3
                                    

Han skjønte fort hva jeg hadde lyst til å gjøre. Sam flørtet litt tilbake. Bikinien min gjorde nesten sånn at puppene mine syntes. Noe jeg egentlig hatet å gå med, men foran Sam var det helt greit.

Sam lente seg frem mot meg og kysset meg lett på leppene, men trakk seg fort tilbake. I det øyeblikket tenkte jeg på sangen til Shania Twain When you kiss me.

Oh, when you kiss me
I know you miss me
and when you're with me
The words just go away
The way you hold me
The way you show me
That you adore me
Oh, when you kiss me
Oh, yeah

Kysset hans var mykt og deilig, selv om det ikke varte så lenge.
Jeg kysset han tilbake. Det ble heftigere.
Han tok i han også, brukte til og med tunga.
Øyeblikket var perfekt. Han løftet hendene sine, og holdt de forsiktig inntil hodet mitt, uten å avbryte kysset.

Jeg trakk meg litt nærmere han og la armene mine rundt halsen hans. Han løftet meg opp på fanget sitt. Det bare satt vi.
I badekaret og kyssa.

Han var utrolig søt, sjarmerende og snill.
Noe som jentene på skolen min ofte ville ha kalt en trippel S.
Skulle ønske jeg bare kunne være med han og ikke de andre, men sånn ble det ikke.

Døren gikk opp og i døråpningen sto Damon. Jeg stoppet brått å kysse Sam. Det føltes nesten som om det var galt å kysse Sam imens Damon så på.

"Bare gjør dere ferdige," sa han med et glis om munnen og lukket igjen døra.

Sam reiste seg og gikk ut av badekaret. Han så ned på meg som fortsatt satt der.

"Unnskyld, sjefen kaller. Vi ses kanskje i kveld på mitt rom?" sa han og hjalp meg opp fra badekaret.

Han rakte meg to håndklær. Et til håret og et til kroppen. Han tok bare et til seg selv. Han tørket seg, skiftet raskt til bokser og gikk fort ut. Jeg kom nesten rett etter han siden jeg ikke hadde så mye klær på meg.

En sterk arm dro meg etter håret.

"Au!" ropte jeg.

Jeg så såvidt at Sam snudde seg, men da han hadde snudd seg helt rundt, var jeg allerede borte. En av guttene dro meg inn på et rom med ikke fullt så mange dildomaskiner som det første jeg hadde vært i.

Jeg prøvde å se etter hvem det var som hadde dratt meg inn, men rommet var så mørkt at jeg ikke så noe.

"Klar for en runde? Og i morgen har jeg invitert en gjeng med gutter. De gleder seg utrolig mye til å møte deg," sa stemmen og tok et godt tak rundt meg.

Klærne mine gikk rett av og jeg sto der naken. Den som hadde på seg bokseren hadde en kuk som sto rett ut. Bokseren bare bulte utover.

"Kan vi ikke ta og gjøre dette uten noe bråk?" sa han og smålo for seg selv.

Jeg svelget nervøst.

"Du kan bare lage lyder når jeg ber deg og det," sa han bestemt i klasket meg hardt på rumpa.

Han tok fram noe fra mørket som jeg ikke så hva var.
Klask!
Det var en pisk. Det gjorde utrolig vondt og jeg måtte bite meg i leppa for ikke å skrike.

Han dro av seg bokseren og den digre kuken hans sto rett ut. Han satte den inn i meg. Inn, ut, inn, ut, inn, ut.
Jeg kom snart. Men jeg kunne ikke fordi da kom jeg vare til å bli pisket. Noe som gjorde JÆVLIG vondt. Jeg klarte ikke å holde det tilbake.

"Aaah, aaaah, aaaaaahhhhh!" stønnet jeg.

Jeg kjente at han sprutet sæd inn i meg. Da stoppet han og tok kuken sin helt ut. Han stelte seg foran meg. Kuken hans var fortsatt like stor og stiv.

Kunne det være Damon? Eller Caine?
Det kunne ikke være Sam.
Den digre kuken, det måtte være Damon. Stemmen hørtes også mest ut som hans.

Damon stappet den store og stive kuken sin inn i munnen min. Inn og ut, inn og ut, inn og ut. Han klådde på puppene mine imens jeg sugde på kuken hans.

"Aaaah, aaaaaaaaah, aaaaahhh, Elena!"

Damon fikk en orgasme. Han sprutet sæd inn i munnen min. Han bare stappet kuken sin enda lenger inn i meg, så jeg måtte svelge det. Utrolig kvalmt og ekkelt.
Han trakk seg ut av munnen min og dro på seg bokseren igjen.
Jeg pustet lettet ut.

"Jeg bare sparer deg til i morgen," sa Damon og smilte ondt. "Da kommer du til å bli helt utslitt."

Han gikk ut av rommet og låste døren etter seg. Jeg tok på meg klærne mine. Døren gikk op og jeg fikk en glad følelse inni meg. Sam sto i døråpningen og holdt fram en shorts til meg. Jeg tok den barmhjertig imot.

"Kom, så går vi på rommet mitt. Der slipper du maset fra alle de andre," sa han og tok et mykt tak i hånden min.

Når vi kom opp til rommet hans, så var det veldig mye koseligere der enn resten av huset. Det var en dobbeltseng inntil en vegg, et skrivebord under vinduet og en bokhylle med diverse bøker og dill dall i.

Han ledet meg bort til dobbeltsenga. Jeg la meg ned. Han gikk ut av rommet og kom noen sekunder senere inn med et teppe som han la over meg.

"Du trenger å sove litt. Og når du våkner så kan jeg lage frokost til deg," sa Sam og smilte bredt.

Jeg smilte vennlig tilbake.

"Å Sam, du er altfor god. Tusen takk," svarte jeg og gjorde tegn til at han kunne legge seg ned ved siden av meg.

Jeg la meg i armkroken hans. Varmen fra han varmet meg opp, og jeg trengte nesten ikke teppet. Skulle ønske at det var han som hadde sex med meg. Han som var så snill og god.

Elena! Hva har jeg sagt om å tenke sånn? De kidnappet deg! De voldtar og misbruker deg hele tiden!

Men Sam er ikke sånn. Han er annerledes.

På hvilken måte? Han stopper dem jo ikke, han er like ille som de andre, bare innrøm det.

Jeg eh... Nei han er ikke sånn! Hold kjeft!

Jeg pleier noen ganger å diskutere med meg selv. Haha, litt idiotisk egentlig.

Jeg lukket igjen øynene og alt ble svart.

_____________________

Tusen takk for 170 nye lesere❤️ Glad i dere alle og fortsett med å kommentere og vote, da kommer delene fortere ut❤️

Kidnappet [REWRITING]Where stories live. Discover now