Damon sin synsvinkel
Jeg satt i den svarte stolen min i stua. Caine satt i sin røde stol, men Sam var ikke å se noe sted. Jeg lurte på hvor han var.
Den dusten får ikke lov til å stikke av."Hvor er Sam?" utbrøt jeg uten å tenke meg om.
"Han dusjer sikkert eller noe," sa Caine og skrudde på tv-en.
"Aaaah! Aaaaaaaah! Aaaaaaaaahhhh!!"
Det må ha vært Elena sin orgasme. Jeg så opp mot taket og hentet på en ny.
"Som musikk i mine ører," sa jeg og satte bena på bordet foran meg.
Caine smilte til meg og ventet på en ny en han også. Det kom en like etter på. Den var fra en av guttene. Vi satte begge to i en hysterisk latter.
Caine sin penis bulte opp i buksa. Jeg måtte bare begynne å le litt av han."Er du kåt eller? Er du kåt på Elena?" sa jeg og lo.
"Hvem er vel ikke det?" svarte Caine og så uforstående på meg.
Det var stille mellom oss en stund, ingen sa noe. Heldigvis kom Sam inn i rommet og brøt den pinlige tausheten, trodde jeg.
Han hadde på seg ørepropper og gikk mot kjøkkenet for å lage seg litt mat.Jeg reiste meg opp fra stolen og gikk mot han. Jeg snakket til han, men han hørte ikke noe. Han dro ut den ene øreproppen.
"Hva?" spurte han og så irritert på meg.
"Ville bare sørge for at du er ok. Vi er jo brødre og jeg vil ikke at noe skal komme i veien for det," sa jeg og la den ene hånden min på skulderen hans.
"Takk bror," sa han og satte øreproppen inn i øret igjen.
Jeg gikk opp på rommet hvor firkløveren holder på. Jeg lukket opp døra og jeg så Elena naken, med tre nakne gutter rundt seg. Og alle de tre hadde kuken sin inn i henne et eller annet sted. Noen av dem klådde på rumpa og puppene hennes samtidig.
Jeg trampet inn i rommet og de stoppet straks. Guttene begynte å kle på seg og Elena dro dynen over seg.
"Tiden deres er ute," sa jeg og tok guttene med ut.
Når de hadde gått ut av rommet satte jeg meg på sengekanten ved siden av Elena.
Hun gjemte seg under dyna som en liten unge. Det var egentlig ganske søtt."Det går bra Elena, de har gått."
Elena sin synsvinkel
Damon holdt en viss avstand til meg. Unaturlig i forhold til at han egentlig pleier å ligge oppå meg. Han lukket opp et skap som var i rommet og tok ut noen klær.
Han ga meg en shorts og en topp -som ikke var gjennomsiktig forresten. Han ga meg bh-en og trusa mi.Jeg kledde raskt på meg og gikk ut av senga. Damon fulgte etter og stoppet meg når jeg skulle til å gå ut av døra. Han tok et hardt tak rundt håndleddet. Jeg prøvde å vri meg unna, men han holdt sykt hardt.
"Au! Slipp din dust!" ropte jeg i ansiktet hans.
Han bare strammet grepet. Jeg prøvde hardt for å løsne grepet, men det gikk ikke.
En annen person kom opp trappen og var snart i rommet jeg var i nå.
Det var Sam.
Perfekt timing. Han så med et hardt blikk på Damon. Han slapp taket fort og jeg ble med Sam.Jeg tok meg rundt håndleddet hvor Damon hadde holdt meg. Jeg har helt rød der. Sam så det og ga meg en klem, men han kysset jeg lett på pannen.
Det hjalp mot smerten.Han tok meg med til sitt eget rom som var litt lenger inn i huset. Jeg satte meg ned på sengen hans og tårene trillet nedover kinnene mine.
Sam tok hendene sine og fjernet tårene mine, mens han satte seg på gulvet ovenfor meg.
Han smilte litt, men ble straks alvorlig.
Jeg så på han og han begynte straks å snakke."Elena, jeg skal få deg ut herfra, det lover jeg," sa Sam, og jeg stoppet å gråte.
Jeg kastet meg over han og slang armene mine rundt halsen hans.
"Kan du gjør det?" spurte jeg glad.
"Jeg vet ikke Elena, men jeg skal hvertfall prøve."
Jeg ga han et kyss på leppene. Det var mykt og deilig. Han reiste seg og dro meg opp. Vi gikk ut av rommet hånd i hånd. Sam ledet meg ned trappa og vi skulle til å gå mot utgangsdøren da Caine dukket opp.
"Dere skal ingen steder," sa Caine og tok frem pistolen sin og rettet den mot oss.
______________________
Tusen takk for over 440 lesere! Elsker dere❤️❤️❤️ Om dere kommenterer og voter så legger jeg ut en ny del fortere. Om jeg får 5 votes + 5 eller flere kommentarer på denne delen, så blir en ny del lagt ut i dag😚💙
YOU ARE READING
Kidnappet [REWRITING]
RandomCaine så på meg. Og nærmest slikket seg rundt munnen etter lysten på en sjappis. Jeg snudde meg rundt og lyttet til det Damon sa. "Så du behandler meg som om jeg er en prostituert?" sa jeg sint. "Vel, du kan si det på den måten også. Bare at vi får...