Elena sin synsvinkel
Sam falt sammen foran øynene mine, jeg skulle til å bøye meg ned og hjelpe han, men Caine rettet pistolen sin mot meg.
"Ikke rør deg din hore!" ropte han til meg.
Jeg gikk tilbake igjen, vekk fra Sam. Jeg så Damon snike seg opp bak Caine med en pistol. Jeg pustet lettet ut.
"Slipp pistolen din dust!" sa Damon og rettet pistolen sin mot bakhodet til Caine.
Caine overga seg og la pistolen ned på bakken. Jeg løp bort til Sam. Jeg så på såret hans, men jeg kunne ikke se noen ting.
Jeg så opp på Caine som smilte ondt."Han ble bare truffet av en bedøvelses pil," sa Caine og dro ut en bedøvelses pil fra beinet hans.
"Han kommer til å sove i noen timer, helt ufarlig," sa Damon.
"Jeg tar utfordringen Damon. Jeg er sjef i 24 timer nå. Ingen protest," sa Caine og gliste triumferende.
Damon protesterte ikke. Han løftet opp Sam og bar han opp trappen til sitt eget rom. Jeg sto igjen alene med Caine.
Han gliste ekkelt mot meg, nesten siklet."Du blir med meg," sa Caine og tok et hardt tak i armen min.
Jeg strittet først imot, så holdt han Damon sin pistol mot hodet mitt.
"Og denne er ekte," sa Caine.
"Å ja? Hva skal du gjøre om du dreper meg da? Du kan ikke gjøre det, fordi da får dere ingen penger og Damon kommer til å drepe deg," sa jeg protesterende.
Han tok pistolen sin i lomma igjen og så på meg. Han hatet sikkert smarte jenter som meg.
"Nei, men jeg skal knulle deg til du hat så vondt at du skulle ønske at du var død, din jævla hore," sa han og dro meg opp trappen til det første rommet jeg hadde vært i.
Jeg slo og sparket han, men ingenting hjalp. Han rev av meg toppen og tok av meg shortsen.
"Dans for meg, ellers knullet jeg deg hardt sexslave," sa han og slikket seg rundt munnen.
Jeg protesterte ikke. Jeg turte ikke. Nå var jeg bare redd. Jeg ville hjem. Hjem til mamma, Caroline og vennene mine på skolen.
De måtte vel lure på hvor jeg var?
Hvis ikke..., så måtte jeg være her for alltid.
Mamma har vel ikke merket at jeg har vært borte i en uke. Hun jobber så mye at hun ikke merker det."Kall meg Kong Caine mens vi koser litt," sa Caine og smilte triumferende.
"Okey, Kong Caine," sa jeg med en sexy stemme.
Først strippet jeg litt for han. Jeg tok av meg bh-en og Kong Caine lagde en dyrisk lyd som jeg ble litt kåt av. Han tok tak i rumpa mi og masserte den.
Han dro av meg trusa og satte to fingre i fitta mi. Det var deilig. Jeg stønnet og ropte."Aaaaaah, Kong Caine, Aaaaaaaahhhh, aaaaahhhhhhhh!!!!"
Han tok ut fingrene sine. Så kledde han av seg og stappet kuken sin inn i fitta mi. Han tok det først rolig, så gikk han fort inn og ut av meg. Han knullet meg hardt. Jeg kjente det hver gang han traff bånn.
Han tok tak rundt puppene mine og masserte de.Så gikk han helt ut av meg og tok et hardt tak i armen min. Han festet meg i en dildomaskin. Han plasserte hodet og hendene mine i hull, sånn at jeg ikke kunne bevege meg. Kong Caine spredte beina mine og hadde full tilgang til fitta mi.
Han tok den store og stive kuken sin inn i meg og knullet meg hardt. Jeg begynte å gråte. Caine pisket meg på rumpa. Pisken hadde nagler, så jeg begynte å blø. Det gjorde drit vondt.
"Slutt å from din sexslave!" sa han og pisket meg igjen.
"Jeg vil hjem! Slipp meg lød!" halvveis ropte, halvveis gråt jeg til han.
Han pisket meg igjen og igjen og knullet meg enda hardere. Det gjorde vondt. Jeg prøvde å vri meg løs, men jeg satt helt fast.
Jeg kjente at han sprutet sæd inn i meg.Jeg var utslitt, jeg klarte ikke mer. Kroppen min ga etter. Hele meg ble plutselig helt slapp. Og alt begynte å mørkne. Døren gikk opp med et brak og en person kom inn. Jeg tror det var Sam.
Han hadde våknet igjen. Han sparket Caine hardt i hans kongelige deler.Kong Caine datt ned på bakken i smerte.
Jeg hang med hodet og klarte så vidt å holde meg våken. Sam låste meg ut av dildomaskinen og hjalp til med å kle på meg."Pistolen," fikk jeg frem.
Sam skjønte hva jeg mente og lette etter pistolen til Caine i klærne hans.
Han fant den og tok den med seg. Han rasket til meg toppen min og spurtet så fort han kunne ned trappen med meg og løp ut av døren. I øyekroken kunne jeg se Damon komme etter oss med en gjeng andre gutter. Så sluknet alt og mer fikk jeg ikke vite før morgenen kom.____________________
Tusen takk for 500 lesere! ❤️❤️
Kan nesten ikke tro det😍 Om jeg får 1K så kommer delene ut fortere❤️
5 votes= ny del☺️
YOU ARE READING
Kidnappet [REWRITING]
RandomCaine så på meg. Og nærmest slikket seg rundt munnen etter lysten på en sjappis. Jeg snudde meg rundt og lyttet til det Damon sa. "Så du behandler meg som om jeg er en prostituert?" sa jeg sint. "Vel, du kan si det på den måten også. Bare at vi får...