Kapittel 2: Sexslave

658 12 4
                                    

Etter at Damon var ferdig med meg lot han meg ligge litt i den store dobbeltsenga i rommet og slappe av. Selvfølgelig ikke alene. Han lå nærmest oppå meg. Han lå der i bokseren, mens jeg var helt naken.

Jeg prøvde så godt jeg kunne å dra dynen over meg, men Damon dro den alltid ned igjen for å stirre og klå mer på rumpa og puppene mine.

Han dro litt i niplene mine, det var faktisk litt deilig. Han stakk tunga nedi halsen min, og jeg stakk min nedi hans. Vi lå i sengen en stund og lekte med munnene våre.
Damon må ha syntes det begynte å bli litt kjedelig, fordi han gikk ut av senga og begynte å kle på seg. Han kastet noen klær til meg.

"Her, ta på deg dette babe. Forresten, du var jævlig digg i sta. Kanskje en av de beste jeg har hatt," sa han, imens han så meg meg mens jeg tok på meg klærne jeg hadde fått.

Det var ikke mye til klær akkurat. Jeg hadde fått en g-streng, push-up bh og en gjennomsiktig hvit bluse. Ikke akkurat det beste, men bedre enn å gå rundt naken.

"Jeg er sulten," sa jeg og gapet med munnen som en liten fugleunge.

"Jeg også babe," sa Damon og så på meg med et sex blikk.

"Nei!" sa jeg surt. " Jeg er sulten på mat."

Jeg så ned i gulvet og håpet at han ikke kom til å slå meg eller misbruke meg. Han bare tok hånden min å ledet meg ut av døra.

"Hvor skal vi?" spurte jeg, og gjorde litt motstand.

"Til kjøkkenet," var det eneste svaret jeg fikk fra han.

Jeg turte ikke å spørre om noe mer enda. Ikke før jeg hadde fått mat. Han ledet meg faktisk til kjøkkenet.

"Hva har du lyst på?" spurte han og åpnet det store kjøleskapet.

"Speilegg," sa jeg bare.

Damon tok ut en pakke med egg og tok ut to stykker. Jeg lurte egentlig på hvor de to andre var, Sam og Caine.

"Her," sa Damon og ga meg en stekespade og en stekepanne. "Stek dem selv."

Jeg gjorde som han sa og begynte å steke eggene. Han smøg hendene sine inn under armene mine bakfra og masserte puppene mine. Jeg brydde meg ikke, bare fortsatte å steke eggene mine, jeg var veldig sulten.

Han tok den ene armen ned til rumpa mi, mens han fortsatte å massere puppen min. Han dro ned g-strengen min i en sjapp bevegelse. Jeg snudde meg rundt. Men Damon sto der ikke lenger.

Foran meg sto Caine, som tydeligvis var veldig kåt på meg. Kuken hans var stiv, og større enn Damon sin.

"Beveg deg uten at jeg sier ifra, og du er død, din hore," sa han og holdt en diger kjøttkniv i hånden.

Jeg sto helt stille og lot han ta kontrollen. Han snudde meg rundt mot komfyren igjen og dro av meg blusen og bh-en. Jeg sto der helt naken, det gjorde Caine også.

"Fortsett å steke de egga," sa Caine.

Han festet bena mine litt spredt i to stropper langs ovnen. Jeg klarte fortsatt å stå og steke eggene mine. Han tok den digre kuken sin inni meg.
Det gjorde jævlig vondt.
Inn, ut, inn, ut, inn, ut.

"Aahh, Elena! Du er så jææævlig digg!"

Jeg kjente at jeg kom snart jeg også. Når som helst nå.

"Aaah, aaaahhhh, aaaaaahhhhhh, aaaaaahhhhhhh!!"

Vi sto sånn helt til eggene mine var ferdige og jeg fikk spise. Ikke alene selvfølgelig. Caine gikk og kledde på seg og Sam kom inn. Når han fikk øye på at jeg var naken, så han ned i bakken og lette etter klærne mine. Han plukket de opp fra gulvet og rakte de til meg.

"Her. Sorry for at gutta er så hardhendte mot deg. De skjønner ikke helt når de skal stoppe," sa Sam og så fortsatt ned i bakken.

Jeg kledde raskt på meg og Sam løftet blikket sitt. Han virket ganske sjenert ovenfor meg. Det var egentlig litt søtt.
Han tok meg forsiktig i hånden.

"Kom," sa han og smilte.

Jeg nølte litt, men fulgte etter hans mens vi holdt hender. Han stoppet utenfor et rom hvor det sto toalett. Sam ga meg et håndkle i hånden, og åpnet døren for meg.

"Madam, stig på," sa han på tull, men samtidig høflig.

"Tusen takk, Sam," sa jeg og ga en et kyss på kinnet.

Jeg gikk inn på badet og begynte å ordne meg. Jeg skrudde på vannet så badekaret ble fullt opp med vann. Jeg kledde av meg og satte meg ned i badekaret.

"Vil...at...sette...på...?" spurte Sam gjennom døren.

"Bare kom inn Sam. Jeg hører ikke hva du sier!" nærmest ropte jeg til han.

Døren ble lukket opp og Sam kom inn. Jeg måtte nesten begynne å le når jeg så han.
Han sto der med den ene hånden foran øynene og så ned i bakken.

"Vil du at jeg skal sette på litt musikk her inne?" spurte han høflig.

"Det hadde vært deilig, tusen takk Sam," svarte jeg og smilte til han selv om han ikke kunne se det.

Jeg satte pris på at han ikke ville se meg naken. Det var komfortabelt å være sammen med Sam. Kanskje han ville bli med meg i badekaret?

Nei, Elena. Ikke tenk sånn, de kidnappet deg, voldtok deg.
Slemme. Æsj. Bleh.

Men Sam var annerledes.han virket ikke som typen til å voldta og misbruke jenter.

"Sam?"

"Ja?"

"Vil du eh... bli med i badekaret med meg. Så vi kan bli bedre kjent?" spurte jeg med den søteste stemmen min.

Sam stivnet og fikk store øyne. Han løp ut av døren og kom tilbake noen minutter senere. Han kastet en bikini mot meg og han hadde tatt på seg en badebukse.

Jeg tok på meg bikinien og satte meg lenger inn i det store badekaret. Eller det var et boblebad, fordi jeg la merke til at det var en knapp til bobler også.  Sam satte seg ned ved siden av meg i badekaret.

Jeg likte det. Likte nærheten av han ved siden av meg. Jeg lente meg nærmere han og begynte å fotflørte litt under vann.

____________________

Tusen takk til alle dere som leser historien min igjen og til de som nettopp har startet på den for alle første gang❤️
Husk at jo mere dere voter og kommenterer jo fortere kommer det en ny del ut😚

Kidnappet [REWRITING]Where stories live. Discover now