Q&A

3.7K 111 60
                                    

@thaqueen_ : Hur många år är du?
Svar: Fyller 16 nu i dagarna.

@matildaw19 : Kan du avslöja något litet som kommer hända i boken?
Svar: It doesn't last forever, tolka det hur ni vill :P

@fckenestad : Vad heter du? Hur gammal? Din Twitter?
Svar: Jag vill gärna vara anonym. Men som sagt så är jag snart 16.

@Rahafdallas : Snapchat? Favorit app? Har du träffat (TFC)? Vad gillar du att skriva om mest?
Svar: Håller min snap privat. Instagram eller periscope! Japp, det har jag gjort. Hm, antar att jag gillar mest att skriva om Oscar när han är typ gullig, eftersom att alla mina noveller handlar om det i stort sätt.

@proudfoooer4 : Instagram?
Svar: Jag har en insta för denna novellen ( @Foooscarenestad) men min privata håller jag hemlig.

@thezziez : Vart fick du inspirationen till "Jävla Enrio"??
Svar: Det undrar jag också, hahah. Nej men jag vet faktiskt inte, men jag har ett svagt minne av att jag läste någon novell om en tjej som mådde dåligt (så som Oscar gör i jävla Eniro) och tänkte att det nog inte finns så många noveller om när en kille mår dåligt och där tjejen tar hand om honom.

@fooogge : Varför är du så himla bra på att skriva?!
Svar: Hahah ja du, vad ska man svara på det? 😂 Men tack iaf för att du tycker det☺️

@johanssonamanda : Favorit i TFC? Din instagram?
Svar: Oscar, såklart 😍 Har ju som sagt en instagram till novellen där jag heter samma som här på wattpad.

@sagagrntz : Hur gammal är du? Var bor du?
Svar: 16, Malmö.

@zoofiapq : Vad gillar du att göra på fritiden?
Svar: Jag är mycket med kompisar och när det är säsong så kollar jag extremt mycket hockey😅

@Ellisen1000 : När du skriver ett kapitel.. Skriver du allt på en gång eller skriver du lite då och då?
Svar: om jag får en idé så skriver jag alltid ner dom och använder dom i kommande kapitel. För det mesta burkar jag skriva lite då och då och om någon av idéerna som jag har skrivit ner passar in så använder jag dom : )

@ronja_enestad : Hur kommer du på allt❤️
Svar: Genom att fantisera. Sitter jag till exempel i bilen eller inte kan sova på kvällen så kan mina tankar ibland fara iväg. För det mesta brukar jag fantisera om hur jag skulle vilja att "mitt förhållande med Oscar" skulle vara och skriva ner det. (Är ju såklart inte tillsammans med Oscar, men om jag skulle vara det så vill jag att det ska vara sådär).

@alvis030 : hur gammal är du? Vem är din favorit/extra crush i The Fooo Conspiracy?
Svar: 16, Oscar❤️

@warta1 : vilken månad är Cindy i?
Svar: åtta!

@rinarudberg : tips till dom som vill skriva lika bra som du? :)
Svar: för det första, tack! 1. Jag tror att för att man ska få till en bra novell så ska man komma på en handling som man inte tvekar på. Alltså kom på en handling som du vet att du har mycket att skriva om! 2. Skriv bara när du är "på hugget" och har idéer, annars blir det bara skit av det och dåliga kapitel (jag har en hel del sånna). 3. Håll koll på vad läsaren gillar! Om du får 50 kommentarer på ett kapitel som handlar om tex hundar och 10 kommentarer på ett kapitel om hästar så är det förmodligen hundar du bör skriva om. Helt enkelt, håll koll på hur många kommentarer och röster du får på varje kapitel!

Nu har jag svarat på lite av era frågor och jag har en fråga till er!
Vill ni att jag ska göra sånt här oftare eller var det bara drygt? Var ärliga :) Och om någon har fler frågor så är det bara att skriva det i kommentarsfältet. Jag läser för det mesta alla kommentarer jag får och har nu bestämt mig för att börja svara lite. Det har ju varit som att prata med en vägg! 😂

Ett kapitel dyker strax upp!!

Baby loading -O.E-Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang