_ Merhaba arkadaşlar ! Sizlere yeni bölüm getirdim umarım beğenirsiniz! Sizleri mutlu edebilirim umarım! Sizlere çok seviyorum unutmayın lütfen!
İyi okumalar!》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
" Kerem her ne kadar istemesede Zeynep'i evine getirmiştir. Zeynep evin önüne gelince Kerem'e döner. "
_ Gelsene içeriye. Annemleri de görmüş olursun. Biraz daha görmüş oluruz birbirimizi.
_ Çok iyi olur güzelim.
"Gülümseyince birlikte arabadan inerler kapıyı çalınca yine Demet açar ve ikisini bulur karşısında. İkisini de içeri alıp görüşür onlarla."
_ Hoşgeldiniz çocuklar._ Hoşbulduk anneciğim.
_ Hoşbulduk Demet Teyze.
_ Anne babam nerede?
_ İçeride seni soruyor durmadan.
" Zeynep hızlıca içeri girer ve tekli koltukta oturan babasına koşup sarılır. Cihan da kızını görünce sevinip hızlıca sarılır. Saçlarını okşar. "
_ Çok özledim be kızım.
_ Bende babacığım bende çok özledim.
" Zeynep babasını tekrar tekrar öpüp doğrulur. Kendini karşıdaki koltuğun üzerine yüz üstü atar. Ayaklarının yarısı koltukta yarısı yerdedir. "
_ Baba annem gelirse seslen. Çok yorgunum bir de onunla uğraşamam. Bak farkındaysan zili yavaş çaldım. Kalkacak halim yok. Hiç değilse gelene kadar biraz rahat edeyim.
_ Geliyor Zeynep kalk.
" Zeynep hemen doğrulup düzgünce oturur. Kerem Demet ile birlikte içeri girince Cihan ayağa kalkıp görüşür Kerem ile. Demet Cihan'ın Kerem de Zeynep'in yanına oturur.
_ Kerem nasılsın oğlum?_ İyiyim Cihan Amca sen nasılsın?
_ Bende iyiyim sağolasın. Zeynep'i sen mi getirdin?
_ Evet ben getirdim.
_ Berk aradı biz de diye. O niye bırakmadı.
_ Babacığım Berk bu işim var dedi ekti beni. Kerem ile de yolda karşılaştık. O da bırakırım diyince bende tamam dedim.
_ Öyle mi? Kerem ne içerisin oğlum.
_ Ben birşey almayayım teşekkür ederim. Önce eve gitmem lazım oradan da şirkete geçmem lazım. Halletmem gereken işler var. Ben müsadenizi isteyeyim._ Tabii oğlum müsade senin. İşine bak sen ne zaman istersende gel.
_ Çok teşekkür ederim. İyi akşamlar size.
_ Sana da oğlum.
"Kerem yeniden en samimi şekilde herkes ile görüşür. Zeynep annesine babasına döner. "
_ Ben Kerem'i geçireyim geliyorum.
" Birlikte kapıya gelince Zeynep kapıyı açar. Kerem çıkıp Zeynep'e döner. Sarılıp öpmemek için zor tutuyordur kendini. Zeynep de onun gibidir. Sarılıp kokusunu hissetmek istiyordur."_ Biran önce yarın olsun da şirkette seni görebileyim.
_ Evet canım biran önce yarın olsun. Tabii Ahmet Bey beni işten atmadıysa görüşürüz. Sen şirkete mi gideceksin?
_ Evet güzelim. Yarın bir toplantı var önemli bir toplantı hemde. Onun için dosyaları alıp biraz çalışmam lazım.
_ Tamam canım görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TERSİN DÜZÜ (Tamamlandı)
Fanfictionİki genç. Birbirleriyle daha önceden tanışması gereken ama tanışmayan; bir yönleriyle asi, bir yönleriyle tam tersi olan iki genç. Onların tanışmaları...