54.BÖLÜM

2.6K 124 15
                                    

_ Merhabalar arkadaşlar. Öncekle hepimizin Cumhuriyet Bayramı Kutlu olsun. Daha huzurlu mutlu güzel günlerimiz olsun. Yeni olaylar başlıyor bakalım neler olacak. Sizleri bölüme davet ediyorum. İyi okumalar sizleri çok seviyorum!
♥♥♥♥♥
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》

" Çekim alanından çıkıp sakin bir kafeye geçerler ve oturup kahve söyledikten sonra kadın kayıt cihazını kalem ve not defterini çıkartır. "

_ Ben artık fazla tekrarlasak da gerçekten söylemek istiyorum. Bizi seçtiğiniz için kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.

_ Bizde tekrar söylüyoruz o zaman sizin ne kadar iyi olduğunuzu biliyoruz benim de takip ettiğim bir ekipsiniz. Sizinle keyifli bir iş çıkacağını biliyorduk öyle de oldu.

_ Peki başlayalım o zaman. Fazla klişe olacak farkındayım ama inanın merak edilen bir soru; nasıl tanıştınız?

_ Hangimiz cevap verelim?

_ Bence Zeynep anlatmalı. İlk günü sayarsak onun sayesinde tanıştık.

_ Tamam ben anlatayım o zaman. Yakın arkadaşlarımla bara eğlenmeye gitmiştik, biz eğlenirken herşey normalken bir anda her yeri duman sarmaya başladı baya kötüydü. Biz zor olsada çıktık içeriden ama benim bir arkadaşım içeri de kalmıştı. Zaman geçtikçe ben de kötü olmaya başladım beklemekten. Zaten daha fazla durmadan dayanamadım ve o an ki cesaretle içeri daldım. Zor olsada çıkarttım içeriden onu sonra Can'ın sesini duydum Kerem içeri de diye. Ben kendi arkadaşım için bu kadar üzülüyorken o da benim gibi dedim yine o cesaretle girdim içeri ama artık gerçekten bilincimi kaybetmiş durumdaydım. Etrafa baktım Kerem'i görünce hemen oraya gittim dumandan dolayı yüzünü de tam göremedim neyse Kerem de daha çok zorlansamda kaldırdım. Kendimi kaybetmiştim o an resmen. Sonradan aklıma geldi herşey zaten. Net olmasada bir şekilde çıkarttım Kerem'i onu sedyeye bırakmamla bayılmam bir olmuş zaten. Bende dediğim gibi tam net hatırlamıyorum hâlâ. Sonra hastanede konuştuk hiç samimi değil tabii. Teşekkür etti o sırada zaten ailelerimizin de birbirini tanıdığını öğrendik. Sonra zaman geçti ben çalışmak istedim.

"Kadın inanmaz şekilde bir senaryoyu dinler gibi dinlerken araya girer. "

_ Çalışmak mı istediniz?

_ Evet çok istedim hemde. Görüşmeye gittim orada kabul görülünce asıl müdürle patronla görüşmeniz gerek dediler ben de gittim odaya bir girdim karşımda Ahmet Amca onun karşısında oturan Kerem. Orada bir şok oldum zaten. Sonra onlarla da konuştuk onlar da kabul ettiler bende işe başladım.

_ Sayer Holding de ne olarak çalışmaya başladınız?

_ Ben ilk önce Ahmet Amca'nın asistanı olarak başladım.

_ Asistan mı?

_ Evet. Ben daha önceden çalışmadığım için en iyi yapacağım şey bu olacaktı. Öyle de oldu. Çok iyi anlaştık biz ama Kerem ilk başta baya atıştık kötü bir elektrik oldu sandık aramızda. Ama sonra birbirlerimizi tanıdık konuştuk ilk başta olan bir şey varmış aramızda o atışmalarda bile bir sey varmış. Bunun çok önemli bir şey olduğunu, aşk olduğunu anladık ve son durum bu.

_ Ben şaşırdım açıkcası çok şaşırdım hemde. En büyük aşklar kavgayla başlar derler sizde de öyle olmuş.

_ Öyle oldu gerçekten.

_ Peki bu soruya Zeynep Hanım cevap verdiğine göre sıradaki soruyu size soralım Kerem Bey.

_ Tabii buyrun.

TERSİN DÜZÜ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin