13-Bölüm

62 7 0
                                    

Uyandığımda saatin 4 olduğunu gördüm. Hava açılmamıştı. Poyrazı uyandırmadan ona kahvaltı hazırlayacaktım. Sonrada partiye hazırlanacaktım. Yani hazırlanacaktık. Suratıma baktım aynadan. Ben valla güzelim yaa.. Böyle kalsam daha iyi. İhihih. Ahhhh! Kapıdan geçemiyorum. Popom havaya kalkmış kapıya sığamadım. Zaten egomdan almış başını gidiyo! Tbiki şka yptm slk msnz .s.s.s.s

Mutfağa gittim ve krep yapmaya başladım. Krepler olunca Nutellayı masaya koydum. Krepleride tabaklara koyup servis ettim. Saat 4 de ne kahvaltısı lan? Diyeceksiniz ama ben yapana kadar 5 i bulur. 5 de hazırlanacağız zaten. Herneyse domates ve salatalıkları küçük küçük kestim ve servis yaptım. Üzerinede tuz döküp sofraya koydum. Çatal bıçaktan sonra sabah tabiki ice tea içecektik. Dolaptan iki tane büyük boy İceTea çıkardım. Şeftalili. Mmm. Bayılırım... Kafiye oldu lan! Mmm,bayılırımm ahhahaha. Tamam komik değildi biliyorum. Herneyse onu uyandırmama yarım saat vardı. Bende bütün kahvaltıyı tekrar düzenledim ve mutfaktaki tv ye bir film koydum. Sad Love Story di. Kore fanı değildim ama 1. Bölümünde ağlamıştım. Bende 1. Bölümünü açtım. Poyraz ağlamazdı tabiki ama ben ağlarken bana sarılabilirdi. Ben filmi açtım vd durdurdum. Sonkez sofraya baktım ve Poyrazın yanına gittim kucağına oturdum ve dudağına minik bir öpücük kondurdum. Uyanmıştı.

"Hadi aşkığğmmm uyan sana kahvaltı hazırladım. Parti var"

"Tamam bitanem. Neden erken kalkıyoruz diye sormayacağım. Anlatman baya uzun sürüyor çünkü"

"Tamam bekliyorum" dedim ve mutfağa indim. 1 dakika sonra poyrazda geldi. Masayı görümce ıslık çaldı ve sofraya oturdu.

"Hmmm. Peki o zaman. Sen bana sürpriz yaptıysan benim sürprizimide bilmenin vakti geldi dedi ve birine mesaj attı ve bekle diyerek mutfaktan çıktı. Heycanlandım ama yaaa.

2 dakika sonra içeriye bir süs köpeği yanında ise Poyraz Elinde bembeyaz güzel bir elbise tutuyordu. Köpeği kucağıma aldım ve sevmeye başladım.

"Oyy sevgilimmm yaaaa. Banamı aldın. Çok teşekkür yaa. İsimini buldum bile. Alraz! Yani Alaranın Al ı Poyraz ın raz ı ! Harika değilmi Alraz! Ve Poyraz! Aaa bak kafiyeli oldu. İhihih!" sonra odama geçtim ve bana aldığı elbisemi giydim. Sonra saç makyajı kendim yaptım. 3 saat sonra poyraz fotoğraf makinesi ile içeri girdi. Fotoğrafımı çekti Alraz ile! (Multide)

Bu parti harika geçecekti! Alraz ve Poyraz ile!

Hayat Felsefem #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin