Parti okulda değildi. Saray gibi bir yerdeydi. İçeriye girdiğimde. Çantamda süs köpeğim ile Poyrazın koluna girmiştim. Dans eden çiftler vardı. Kıskanmıştım.
"Kıskanmana gerek yok daha iyi planlarım var fıstık" dedi göz kırparak.
Bende umursamayarak Alraz ı sevmeye başladım. Bir kaç kız geldi ve 'Ayy ne tatlıı' diyerek köpeğe yavşıycam derken Poyraza yavşadılar resmen.
Bende"Yavşama beğen geç" diye yanıt verince gittiler. Ama benden de yüzsüz olanlar yanımızda olan bir masaya geçti.
"Yüzsüzlüğün bu kadarı" dedim Poyrazın kulağına. Gözlerimi devirmeyi unutmamıştım tabikide. Parti boyunca Alraz la ilgilendim. Şarkı söylememi isteyenler oldu ama tabikide söylemedim. Şaka lan şaka Poyrazı ikna ettim onunla söylicez.
Sahneye çıktık ve
Pink-Just Give me A Reason
Şarkısın kız bölümünü ben, erkek bölümünü Poyraz söyledi. Şarkı bitince alkışları umursamadan Poyrazın elini tutarak sahneden indik. Sürprizi neydi? İşte o sırada söylediğimiz şarkı açıldı ve beni dansa kaldırdı. Sadece ikimiz dans ediyorduk. Bu güzeldi ama yinede utanmıştım biraz.
O değilde bir kız buraya doğru geliyor. Oha geldi ve... Poyrazı öptü! Şok geçirdim İçinde Alraz ın olduğu çantam masadaydı ve Alraz içinden fırlayıp yanıma geldi. Elime aldım ve.
"Bunu senden beklemezdim Poyraz artık bu köpeğin adını ağzıma alamaya içim el vermez" dedim ve hızla salondan çıktım. Çantamıda aldım yanıma. Bana bunu nasıl yapar. Evlenecektik boy boy çocuklarımız olacaktı. Bu saaten sonda yüzüne değil eline bile bakmam ben onun. Tipe bak tipsiz (çarpılacam) Allahım dudaktan öptü yaa!
Eve doğru yol alırken telefonum titredi. Telefonumda 200 cevapsız arama yazıyordu. 199 Poyraz 1 tanesi Denizdendi. Mesajlara girdim ve 164 tane mesajı Poyrazın attığını gördüm.
'Ya off dinle benii!'
'Telefonu Aç'
'Eski sevgilimdi!'
'Evlenicektik!'
'Hemen kaç zaten. Dinleseydin bari!'
Tabikide cevap verecektim!'Çok aptalsın! Empati kur! Ben seninle dans ederken bir erkek geliyor ve beni öpüyor! Gitmezmiydin!'
'Haklısın, artık senin bu kıskançlıklarını çekemem. Ayrılalım'