29-Bölüm

39 2 0
                                    

Geriye çekildim ve

"Yapamam" dedim. "Onu unutmak istesemde bunu yapamam" Ellerini ensesine koydu ve kaşıdı. Utanmıştı. Utanırken bile çok tatlıydı bu çocuk. Lanet olsun!

"Aaa ıı ben şey... Yani özür dilerim" dedi

"Önemli değil sersem gel buraya" dedim ve sarıldım. O beni kollarıyla sıkı sıkı sarmalarken bende sarılıyor ve gülüyordum. Mutlu olmuştum belkide haftalar sonra ilk kez.

"Biliyormusun, belki haftalar sonra ilk ksz güldürüyorsun beni" gülümsedi.

"Ben gülümsüyordum. Acı bir şekilde, zorla" dedi. Hafif gözleri dolarken.

"Sanırım seni sevdim nahcı kız" dedi kahkaha atarken. Bende gülmeye başladım. Pamuk şeker satan bir adam görünce elini çekiştirerek onu oraya sürükledim.

"Bize 2 pamukşeker lütfen" dedim. 2 tl yi uzatacakken Serkan çoktan adama 20 tl verip yollamıştı bile.

"20 tl demek ha?" dedim gülerek

"Ne sandın?" dedi oda aynı şekilde.

"Benden zenginim ama bu kadarda değil. Gerekirse pazarlık bile yaparım evelallah" dedim gülerek.

"Benimde babam Sonca holding patronu" demesiyle kendime gelemedim. Ne yani bizi iflas ettirecek olan holding mi?

"Ne! Holdinginiz bizi iflas ettirecek! Belkide bu şehirden bile gitmek zorunda kalacağız!"

"Ne yani sen Al Holdingin Patronunun kızımısın!" dedi

"Sen, sen , lanet olsun gerçek aşkı hiçbirzaman bulamayacağım!" dedim ağlayarak. Ben bu sözcüğü söyledikten sonra 5 saniye gözlerimin içine baktı ve dudaklarıma yapıştı . Poyraz bizi gördü ve kızı tuttuğu gibi buraya geldi.

"Ne oldu sürtüklüğemi başladın?" Poyrazın bunu demesiyle Serkan yüzüne bir yumruk yedi. Bende ardı ardına yumruklar atarak yere düşürdüm. Düşünce de kıza baktım bana tokat atacakken saçını yakalayıp yere serdim ve karnına tekmemi geçirdim.

"Benimle uğraşmayacaktınız!" dedim ve Poyrazın karnınada tekmemi geçirdim. İkisidie inlerken Serkan bana şaşkınca bakıyordu. Ona döndüm ve Poyrazın inadıyla bir anda dudaklarına yapışarak daha sert öpmeye başladım. Bunu hakediyordu. Belkide Holding i umursamayıp sevgili olabilirdik?

O sırada bir kaç serseri geldi ve laf atmaya başladı

"Yavrum benim ne güzelde dövdü bir öpücükte bana versen." bende Serkana bakarak güldüm ve işaretimle 2 kişiyi ben aldım 2 kişiyide o ve dövmeye başladık. Yüzleri kan olana kadar dövdük. Bende Serkanın elini tutarak arabaya doğru koştuk. Polis siren sesi duyunca Serkana baktım onayladı ve son gaz gittik.

Hayat Felsefem #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin