15-Bölüm

51 7 5
                                    

ODSLaUluca ya ithafen. En iyi okurum seni seviyorum

Bana ayrılalım demişti. Evlenme teklifi bile etti. Hatta beraber yaşıyoruz ayrılalım dedi. Tamam sakinim.

Hemen mesaj kutum gittim. Cevap vermek için klavyeyi açtım ve aklıma ne gelirse silmeden, hızlı hızlı yazmaya başladım.

'Poyraz. Sana yalvaracağımı düşünüyorsan çok yanılıyorsun. Seni artık sevmiyorum. Eski sevgilinld mutluluklar. Ha bu arada Alraz benim! İsmini değiştireceğim. Hatta karar verdim. Aldo olacak! Alaranın Al ı Doğukanın Do su canım. Herneyse ayrıntıya girmeyelim. Son olarakda şu şarkı sana kapak olsun

Aydın Kurtoğlu - Hayırlı Günler. ''

Yazdım ve telefonu kitleyip baş ucuma koydum. Onu sevmiyordum. Ona aşıktım. Hatta aşktanda öte birşey. Şu an kalbimde öyle bir sızı varki. O yanımda yokken onu kaybetme korkusu iliklerime kadar işliyor. Açıkcası İlk Aşkım Poyraz oldu. Bütün erkeklere göre manken gibiydim ve güzeldim. Herkes benimle çıkmak isterdi. Ama ben Poyrazı istiyordum. Lanet olsun! Bana ne yapmıştı bu böyle! Okuldan ayrılacağım! Liseyi Amerikada okuyup Victoria's a katılmak en iyisi.

Poyraz'dan

Onu üzmüştüm. Yada Su üzmüştü. O mesajı o atmıştı. Anlatmaya çalışacaktım.

Yani Alara gittikden sonra peşinden gittim. Telefon Partide kalmıştı. Onu 15 dakika aradım. Ve telefonumu partiden alıp aradım. 199 aramaydı sanırım. Bende mesaj atayım dedim. Su Alaraya ayrılalım demişti! Ne olacaktı şimdi! Neyse ya. Yarın okulda anlatırdım.

Alara'dan devam . :)

Sabah uyandığımda Poyraz yoktu. Gitmişti o. Okul için hazırlandım. Okulu bırakacaktım ve kimsenin haberi olmayacaktı.

*****

Okula gittiğimde herkes sıra olmuştu. Söyleyecektim. En azından Poyraz duysun diye diyecektim

"Merhaba arkadaşlar. Okulumuzdan ayrılmayı düşünüyorum. Bildiğiniz gibi Victoria's Secret için Amerikaya gidecektim. Fakat erken gitmeye karar verdim. Biliyorum. Erken zile basmalarımı ve uzun süren teneffüsler ben gittikten sonra olmayacak. Ama olsun. Herneyse sizi seviyorum. İyi dersler"

Kürsüden indim ve bana şaşkınlıkla bakan Poyraz a göz devirdim. Poyraz donmuştu. Sadece bana bakıyordu. Fakat uçağıma 1 saat vardı ve ben okula elimde bavulum ile gelmiştim. Arabama bindim ve gaza basarak havaalanına gittim. Uçağa bindim. Poyraz gelir diye düşünmüştüm Ama sevmiyordu beni. Gelmemişti. Uçakta cam kenarındaydım ve dışarıyı seyretmeye başladım.

"Erken gidiyormuşuz"

Yine güzel bir yerde bitirdim melekler. Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Sizi seviyorum

Hayat Felsefem #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin