Oydu! Onun sesi kulaklarımı doldururken hissizleşmiştim. Beni sevmediğini düşündüğüm adamdı o. Kesinlikle oydu.! Yanıma doğru kısa bir bakış attım. Gerçektende oydu!
"Ne istiyorsun benden! Benden ayrılmayı isteyen sendin ve tamamen ayrılıyorum oldumu! Bırak peşimi!" Dedim hırsla. Bir kaç kişi bize bakarken ben çoktan deliye dönmüştüm. İçimdeki ses 'Yaradandan ötürü sev bari şu yakışıklıyı bari la' desede inanmıyordum ona. Benim güvendiğim iç ses Poyraz seni seviyor demişti ve ayrıldık. Sorun bende değil sende iç ses!
"Beni dinleseydin keşke! O kızın adı Su. Beni takıntı haline getirdi. Bizim okuldan. İşte sen varken öptü. Sen çıkınca bende ona küfür ettim ve sonra sana doğru koştun ama yetişemedim. Telefonumuda içeride unutmuştum. Sonra sana ayrılalım demiş. İşte bu kadar. Neyse ya bizde erken evleniriz" dedi ve sırıttı. Sinirlerim bozulmuştu.
"Hala seni affetmiş değilim" dedim. Ama sinirden kesik kesik gülüyordum
Dudağıma yaklaştı beni öptü. Sonra devam etti;"Şimdi affedildimmi?" dedi muzipçe
"Kesinlikle" dedim ve göz kırptım.
Su denen sürtüğü bu dünyadan atacaktım. O benim olana yaklaşamazdı ve ben benim olanları küçüklüğümden beri korumuş bir insanım. Yine öyle olacak. Benim olanı paylaşmam! Please, Die Bitch!
"Su artık benden korkmalı. Benim olanı paylaşmayı sevmem" dedim. Poyraz sadece bana bakıyordu. Çok sinirli söylemiştim. Sonra eski haline döndü ve
"Demek senin olan(ım) ha?" dedi sıratarak."Dalga geçiyor birde ya! Lan havaya girdik beğenemedinmi?!"
"Sinirlenince çok tatlı olduğunu söylemişmiydim?" dedi. Hala gülüyordu. Dirseğimi karnına geçirdim. Yalandan bir 'Ah acıttın' dedi. Cidden Su yaşamayı hak etmiyordu! Belkide Poyraz yüzünden katil olabilirdim. Ciddiyim.
"Umbrella ella ella e e e " diye fısıldadım. Poyraz da bana eşlik etti. Biz çok tatlıydık.
"Under my umbrella ella ella e e e" diyerek eşlik ediyordu. Kulaklığı telefonuma taktım ve umbrella yı açtım. Tekini ona diğerinide kendi kulağıma taktım. Fısıldaşarak söylüyorduk hala. Diamonds çalmaya başladı. Onuda beraber söyledik. Kahretsin biz çok tatlıydık. Ve çoğu kişi uçakta bize hayranlıkla bakıyordu. Şarkının patlama yerinde bağırarak söyledik. Herkes alkışlıyordu! OMG! Selena gomez- Love Will Remember çalmaya başladı.
"Bu şarkı bizim olsunmu?" dedim masumca. Oda bana hayranlıkla baktı ve.
"Olsun bakalım prenses" dedi.
Bende esnedim ve omuzunda uykuya daldım.
Uyandığımda Amerikaya gelmiştik ve 5 dakika ya uçaktan inecektik. Camdan dışarıyı seyretme fırsatı buldum. Sonrada Poyraza sıkıca sarıldım.
Uçaktan indik ve Kalacağımız Villa ya gittik. Benim ve Poyrazı. Burada Villası varmış zaten. Bende bizim villada kalalım diyince kabul etti. Yatağa girdim. Poyrazda duş alıyordu. Denize mesaj attım
'Kanka biz Amerikadaki villadayız. Okulda Su Semen siye bir kız var. Ona deki okulun en güzel gözler yarışmasında 1. Oldun Ve Amerikaya tatil kazandın. Sonra o kabul edince buraya yolla. Sonra icabına bakacağım. Bad Girl geri döndü!'
'Tamam kanka ama dikkat et'
'Okeys baby"
"Ok. Bye.
'Bye.'
Poyraz duştan çıktı. Yanıma yattı. Ona sarıldım ve kulağına.
"Kötü Kız Geri Döndü. Artık Masum olmayacağım. Dediğim gibi; Paylaşımcı biri değilim" dedim bana bakan bir çift endişeli göze baktım. Korkuyordu. Olacakları tahmin etmişti belkide.