20-Bölüm

38 5 0
                                    

İkiside bana baktı ve aynı anda

"Biliyoruz" dediler.

"Öleyim o zaman izin verinde!"

Aras odadan çıktı ve Poyraz yanıma geldi

"Aras yüzünden! Bunları yapmamı bana o söyledi! Su umrumda değil seni seviyorum! Aras bana dediki; Eğer Alarayla kavga etmezsen Alara ölür. Bende mecburen kabul ettim. Senin uyumadığını biliyordum. Bana dediki; Alaraya onu sevmediğini onu umursamadığını söyle. Bunu yapamazdım"

Gözümden süzülen yaşları elleriyle sildi. Bana yaklaştı dudaklarımız birbirine yaklaşınca konuştu

"Seni seviyorum Kötü kızım"

"Seni seviyorum yakışıklım"

Aras içeri girdi

"Aras hayatımdan defol!" dedim. Sesime korumalar içeri girdi

"Bir sorunmu var Alara Hanım?"

"Arası buradan götürün. Benzetin onu sonrada ormana bir yere bırakın."

"Tamam"

Aras gitti ve yanımdaki yatağa yatmak için bir kız geldi. Esmerdi ve oldukça güzeldi. Poyraz odadan çıktı

"Selam, burada bir türk görmek güzel" dedim gülümseyerek.

"Selam"

"Naber"

"İyi senden"

"İyi"

"Adın ne"

"Sıla Senin"

"Alara"

"Hmm. Kendimi tanıtayım ozaman"

"Olur"

"Adım Sıla soyadım Uluca. Hobilerim Jimnastik , kitap okumak, müzik dinlemek. Fobim ise Böcekler. Zenginiz. İntihar etmeye çalıştım ve o yüzden burdayım. Sevgilim benim yerime başka birini tercih etti. Bende intihar ettim. "

"Hmm.. Bende Alara soyadım Al. Hobilerim Hip-Hop dans Müzik dinlemek kitap okumak Fobim böcekler. Mankenim. Victoria's Secret e katılacağım. Aynı zamanda Moda cıyım. Ve sesim oldukça güzeldir bende intihar ettim. Sevgilim beni başka birine tercih etti. Bende o kızı dövdüm. Sonra intihar ettim. Hastaneye geldik ve meğersem ona zorla bunu yaptırıyorlarmış. Sende umudunu kaybetme "

"Vayyy. Kanki olalımmı" dedi kahkaha atarak.

"Olur kankiii" dedim bende aynı şekilde. İşte bu sefer doğru kişiyle arkadaştım. Deniz Ben Ve Sıla.

Hayat Felsefem #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin