Další ráno opět všechny vzbudil alarm. Číslo 100, tedy vlastně už Alyssa vstala, vzala si desky , které si včera celý den až skoro do rána pročítala a učila nazpaměť. Ráno si pamatovala každé slovo z desek o sobě i o svém nepříteli.
Dozvěděla se, že její mise Kapitán Amerika neboli Steven Rogers je superhdina. Byl to normální podprůměrný člověk než nepodstoupil u armády zákrok, při kterém do něj dali sérum, které mu dalo nadlidské schopnosti jako například nadpřirozenou sílu, rychlost, odolnost, výbornou paměť, nemožnost se unavit nebo opít. Také byl obdařen znalostí několika druhů bojového umění bez výcviku.
Alyssa také znala jeho povahu. Je soucitný, má smysl pro spravedlnost a velice dobrý způsob vedení, proto má jeho slovo velkou váhu v týmu superhrdinů jménem Avengers do kterého patří ještě s pár dalšími idioty. Jako je Bůh hromu Thor, miliardář Tony Stark aka Iron Man, doktor Bruce Banner aka Hulk, agentka Natasha Romanovova s děsivou minulostí a Clint Burton aka Hawkeye.
Nic z toho jí nepřekvapovalo, jen se zarazila nad tím, že Kapitán není zrovna tak mladý jak vypadá na fotografii, kterou viděla Alyssa v deskách. Kapitán se narodil okolo roku 1920 v New Yorku, takže teď mu má být okolo 90 let. Ale nějak moc nezestárnul, protože při zničení vůdce Hydry Redskulla během 2. světové války, Kapitán se sřítil do ledu, kde následně zamrzl na 70. let
Alyssu to trošku fascinovalo.
Když se otevřeli dveře od cely, hlídač podal Alysse krabici, ve které měla úplně nové věci na převlečení.
V koupelně si naposledy prohlédla oblečení, které nosili všichni členi. Úzké bílé kalhoty z hedvábné látky,těsné černé tílko a přes to slabou bílou bundu na zip bez kapes.
Pod levým ramenem místo kapsy měl každý vyšité své číslo, takže Alyssa tam měla číslo 100.
Všechno ze sebe svlékla a z krabice vyndala oblečení a oblékla si ho. Byli tam úzké džíny tmavé barvy, tenké modré tílko s výstřihem, černá kožená bunda a pak nízké černé kozačky z kůže na nízkém klínku. Alyssa si své zlatavě hnědé vlasy nechala rozpuštěné a za doprovodu hlídače v černém obleku šla za Velitelem.
Velitel ji ještě jednou vysvětlil celý plán a pak ji svými poskoky nechal zavést na její nové dočasné bydliště. Bylo jí objasněno, že bydlí v L.A., v bytě hned vedle Kapitána, který se tam před nedávnem nastěhoval.
Velitel jí daroval telefon, ve kterém měla všechna důležitá čísla, různé aplikace, GPS a jiné vymoženosti. Pak taky dostala několik malých i velkých zbraní pro případ předčasného odhalení.
Když dorazili do jejího bytu, poskoci jí tam odnesli 3 velké kufry ve kterých měla oblečení, zbraně, počítač, kamery a jiné potřebné věci. Velitelovi poskoci v černých oblecích jí pomohli nainstalovat před byt ke stropu malé skoro neviditelné kamery a pak odjeli.
Teď na to Alyssa zůstala sama. Velitel na ní spoléhá.
Alyssa se usadila ve svém bytě na pohovku a rozhlédla se kolem.
Koupelna a toaleta. Toaleta jí k ničemu nebude. Ani kuchyně. Lidé jako ona nepotřebují jíst a už vůbec ne chodit na toaletu.
Každý člen této organizace zemřel. Velitel si své vyvolené vyhledal a pomocí čipu jim dal nový život. Vymazal jim paměť a naučil je věřit tomu, že on jediný to s nimi myslí dobře a že on jediný je ten dobrý. Ostatní, jako například Superhrdinové jsou zlo.
Čip, který mají všichni zabudovaný za krkem je všechny drží při životě a dělá je silnějšími.
Alyssa si v tu chvíli uvědomila, že se jí po nikom vůbec nestýská. V organizaci má plno přátel, ale k žádnému z nich vůbec nic necítí. Přesně tak byli všichni s čipem naprogramováni. Nemůžou cítit lásku, milost, lítost, smutek, stesk ani radost. Možná trošku nenávisti ke světu ano.
Jsou bez srdce. Jsou jako roboti. Ti nejlepší pro zabíjení.
Alyssa zbytek dne na obrazovce notebooku sledovala přenos z chodby a čekala až se tam objeví její nepřítel, její mise Kapitán Amerika. A tak se taky stalo někdy okolo 10 hodiny večer. Alyssa ho na obrazovce zahlédla jen na malou chvíli, když si odemykal dveře od bytu, ale i za tu malou chviličku si zapamatovala každý detail.
Vypadal jako normální člověk. Měl na sobě džíny, uplé světle modré tričko a přes to černou rozepnutou mikinu s kapucí. Na krátko střižené blond vlasy mě dokonale nagelované a pleť měl na první pohled dokonale čistou a hladce oholenou. Alyssa si všimla jak mu uplé tričko obepíná svalstvo.
Vypadal jako dokonalost sama, ale i přes to Alyssu zajímalo jen to, kdy už ho konečně zabije. Představovala si jeho bezmocný výraz v jeho perfektním obličeji až ho sejme. Věděla, že on nebude snadný cíl, ale ona to zvládne. Alyssa v něm neviděla nic víc než jen nepřítele, protože tak jí to bylo nakázáno a ona s tím nechtěla a ani nemohla nic dělat. Zatím.
Celou noc Alyssa nespala a pozorovala, kdy její cíl vyjde z bytu. Nevadilo jí, že nespala, protože čip jí nedovolil se unavit. Když s čipem začínala musela se dokonce učit vůbec spát.
Ráno, přesně v 8:30 se na obrazu objevil Kapitán jak vychází z bytu. Alyssa se rychle zvedla z pohovky a běžela ke dveřím. Na sobě měla stále oblečení z předešlého dne. Z věšáku si vzala koženou bundu a chvíli čekala než Steve sejde schody. Pak otevřela dveře a seběhla ven za ním.
Když vyšla před dům, rozhlédla se a všimla si, že Kapitán přešel silnici na druhou stranu ulice a vešel do nějaké restaurace s nápisem "U Bethanny". Zřejmě si zašel na snídani. Alyssa se křivě pousmála a vyrazila stejným směrem.
Plán A) Seznámení s nepřítelem, začíná.
Nebojte, v další části už bude Kapitán a pak se to pořádně rozjede :3
ČTEŠ
Stay With Me (Captain America FanFiction CZ.)
FanfictionPříběh se odehrává po filmu Captain America: Winter Soldier a zároveň před Avengers: Age of Ultron:) Příběh pojednává o neobyčejné dívce a známém superhrdinovi, které spojí dohromady ne zrovna bezproblémový příběh. Jejich láska je zakázaná a nebezpe...