Only true heroes....

1.5K 106 0
                                    

"Starku, řekni mi, že máš celou dobu nějaký plán, který by nám mohl pomoct a že si jen nečekal dokud jsem dorazí a pak teprve bys konal!." Skoro žadonil Steve. Sotva to dořekl a velké čisté průsvitné okno přes celou jednu stranu místnosti zapraskalo a následně se rozsypalo. Pár kroků od nich se zastavila malá nevinná krabička. Hlasitě pípala. 

"Tady máš můj plán, utíkejte!" Rozkázal Tony. Steve dupl z jedné strany na svůj štít, který měl u nohou a ten mu vyletěl přímo do pravé ruky. Následně popadl Alyssu za ruku a s Tonym v patách utíkali dlouhou místností, ale daleko neutekli, protože ta na první pohled nevinná krabička s výbušninou uvnitř explodovala a s ní i většina velké a vybavené místnosti.

Všechny tři to lehce nadzvedlo do vzduchu, ale Tony stihl po cestě naskočit do připraveného obleku Iron Mana, který na něj čekal v půli té, teď už zbořené místnosti, takže neměl pád na zem tak krutý. Přeci jenom bez obleku nemá takovou odolnost jako například Steve.

Steve stihl rychle zachytit Alyssu a jednou rukou si ji přitiskl k sobě. Když dopadli na zem, Alyssa ležela na něm, on si jí k sobě pevně přitiskl a svůj štít, který je pevnější a tvrdší než ocel a vyzvedl ho nad jejich hlavy aby jim neublížili rozpadající se kusy z místnosti.

"Já věděl, proč tě nezvat do svýho hlavního domu." Řekl Tony uzavřený ve svém obleku směrem na Stevea a rozhlídl se kolem. Všude byl prach a místnost, ve které si předtím povídali prakticky už ani nebyla místnost.

"To je jedno. Stejně jsem tenhle barák chtěl prodat." Dodal, i když ho oba dva ignorovali. Steve pomohl Alysse na nohy a všiml si, že je úplně v pořádku, bez jediného škrábnutí či odřeniny. Úplně zapomněl, že Alyssa není obyčejný člověk. 

"Tak tohle je tvůj plán?" Steve zvýšil na Tonyho hlas a zavedl Alyssu za roh, aby ji dostal z dosahu střel, které na ně mířili už z většího množství vrtulníků. Tony jim střeli oplácel ze svého obleku a podařilo se mu jeden vrtulník sejmout k zemi. Alyssa si všimla, že v jednom  vrtulníku seděli její bývalí "přátelé" z organizace, číslo 12. a 38. Vůbec jí nezajímali.

Tony využil času, kdy Velitelovi lidi vymýšleli novou strategii útoku a rychle přešel k Alysse a jejímu ochránci. "Jo, to je můj plán. Jestli mi nevěříš, můžu se na vás vykašlat úplně." Řekl Tony celkem hořce Steveovi do tváře a odhalil v obleku svůj obličej. Steve protočil oči, ale pak nahodil omluvný pohled. "Věřím ti, Starku."  

"Fajn. Alysso, vyjeď úplně do posledního patra, měl by tam na tebe čekat můj kámoš a dostat tě do bezpečí. Vezmi si tohle, na malou chvíli to dokáže zmást GPS, takže po tobě nepůjdou." Tony k ní natáhl dlaň v obleku Iron Mana a Alyssa z ní vzala malý speciálně upravený magnet. 

"Ty si vezmi tuhle napodobeninu jejího čipu, když se její GPS rozladí budou sledovat tebe, takže nahoď svou super rychlost a utíkej na druhý konec budovy a nenech se prosím tě sestřelit. Já za tebou dorazím." Tentokrát natáhl ruku ke Steveovi a podal mu malý hologram čipu. "Rozumím." Kývl Steve. Alyssa se mu zadívala do tváře. On se jí zahleděl do očí a pak přikývl, aby jí dal najevo, že to zvládne. 

"No tak, zamilovaný pohledy stranou, hrdličky."  Okřikl je Tony, ale ihned ho dostala k zemi střela z vrtulníku. Vrtulníků bylo zase o pár víc. "Tak to si posral!" Zakřičel Tony a vyletěl ven. Steve jen protočil oči nad jeho mluvou.  Obrátil se na Alyssu a rozeběhli se spolu k výtahu. Steve mezitím odrážel rány štítem. Sjeli spolu do patra níž , kde už nejsou okna přes celou stěnu. 

"Uvidíme se." Kývl hlavou Steve a s falešným čipem vyběhl z výtahu. Alyssa stiskla magnet v dlani a vyjela do posledního patra. Měla hrozný strach o Stevea, možná trochu i o Tonyho, ale věděla, že kdyby s nimi zůstala, byli by ještě víc v nebezpečí, protože ty hajzlové ve vrtulnících jdou momentálně hlavně po ní.

Stay With Me (Captain America FanFiction CZ.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat