Tak a je to tadyyyy :O poslední část...uteklo to hrozně rychle :/ No, jdeme na to :) snad se na mě za ten konec nenaštvete :O :D
Propadli se pod hladinu řeky Hudson a snažili se vyrovnat s tlakem vody. Jejich ruce se při pádu rozpojily, ale to neznamenalo, že se opouštějí. Byli tam spolu. Dalo jim to zabrat, ale dokonce se oba vynořili nad hladinu. První Steve, rozhlížel se kolem, ale Alyssu nikde neviděl. Už chtěl začít panikařit, ale hned vedle něj se vynořila zlatavě hnědý odstín vlasů jeho dívky.
"Dokázali jsme to." Zasmála se. "No ještě aby ne." Usmál se Steve a přitáhl si jí k sobě.
Oba zvedli zrak ke quinjetu, který se od nich vzdaloval. Čekali co se bude dít. Nemuseli čekat dlouho, nestihli ani začít o ničem přemýšlet a už přímo před jejich zraky quinjet explodoval a jeho trosky napadali do řeky.
Je po všem. Velitel je pryč. Josh v jeho přítomnosti aktivoval Tonyho zařízení a tím vypnul Velitelův, ale bohužel i svůj čip. To jim spustilo staré rány a začali umírat. Josh stihl zmáčknout ještě červené tlačítko a nechat quinjet explodovat. Nelitoval toho.
Alyssa na chvíli na Joshe pomyslela. Neznala ho, tedy spíš si ho nepamatovala, poznala ho nedávno, když se vydával za jejího ex-přítele. Byla mu ale vděčná za to, co pro ně udělal. Byl hrdina.
"A je konec." Otočil se na ní ve vodě Steve. Kývla a usmála se. Steve si jí k sobě přitáhl blíž a políbil jí na rty. Nejdřív to byl nevinný polibek, ale pak se to přeměnilo v nedočkavé líbání. Steve ale odtrhl. "Co?" Alyssa svraštila obočí. Steve natáhl jednu ruku za svá záda a pak si oddychl. "Myslel jsem, že jsem tam nechal štít."
Alyssa se zasmála a protočila oči. Přitáhla si ho k sobě a opět ho začala líbat. Byla šťastná, aspoň na chvíli. Věděla, že jí čip už moc dlouho nevydrží.
"Z toho jak jste sladký se mi začínají kazit zuby." Uslyšeli nad sebou známý hlas a odtrhli se od sebe. Tony. Jak jinak. "Chcete vzít nebo si to doplavete?" Promluvil vedle Tonyho s úsměvem Falcon.
Steve se otočil na Alyssu a usmáli si na sebe.
***********************************
"Páni. Josh byl statečný." Uznala Natasha (Kterou-jak se zjistilo-při jejím pádu z letadla Sam stačil díkybohu zachytit včas), když Alyssa a Steve odvyprávěly co se nahoře dělo. Všichni byli u Tonyho v budově a ledovali si svá zranění a děkovali bohu že je to už za nimi.
"To byl, ale lituju, že jsem toho parchanta nemohla zabít sama." Ušklíbla se Alyssa. Kdyby měla možnost zabít ho sama, neváhá ani minutu.
"Ale děkuju vám všem. Za všechno." Usmála se na všechny v místnosti a ti jí jen něco odkývali, že nemá zač, tedy kromě Tonyho. " No, máš za co děkovat." Řekl upřímně a mrkl na ní. Steve obrátil oči v sloup, ale pak se společně zasmáli.
"No..a teď budeme chlastat." Rozhodl Tony a už se zvedal, že zajde pro alkohol. "Souhlasím." Kývl Clint a díky své stále nedoléčené noze za Tonym kulhal, že mu pomůže něco přinést.
Nikdo z nich nebyl převlečený, všichni byli ještě špinavý a utahaní z boje, ale jakmile se donesl alkohol Tony, Clint, Natasha a Sam se na to vrhli a začali s úlevou slavit.
Alyssa a Steve, kteří věděli, že jim alkohol rozhodně nic neudělá se ani nenapili. Seděli na pohovce vedle sebe, ještě trošku mokří z řeky a nic neříkali. Jen vedle sebe seděli. Drželi se za ruce a užívali si, že jsou vůbec spolu.
ČTEŠ
Stay With Me (Captain America FanFiction CZ.)
FanfictionPříběh se odehrává po filmu Captain America: Winter Soldier a zároveň před Avengers: Age of Ultron:) Příběh pojednává o neobyčejné dívce a známém superhrdinovi, které spojí dohromady ne zrovna bezproblémový příběh. Jejich láska je zakázaná a nebezpe...