"You're worried about me, soldier?"

1.5K 120 8
                                    

"Alysso, jsi v pořádku?" Vyrval Alyssu z myšlenek hlas Stevea. Stál přímo před ní. Alyssa cítila jeho vůni. Voněl po kokosu ze sprchového gelu zřejmě ještě po večerní sprše. 

"Jo..jsem...já..jen musím vypadat jako cvok." Nervozně se zasmála. "Ne, vůbec..možná trochu..." Alyssa naklonila hlavu. "Dělám si srandu." Dodal s úsměvem a Alyssa se potichu zasmála.

"Chápu tě, přepadli tě a mohli tě zabít. Skoro každý by se po takovém zážitku bál i spát." Chlácholil jí Steve a pohladil ji po pravém rameni. O krok couvla. Vůbec se jí nelíbilo, co sní dělají jeho dotyky. 

"Omlouvám se." Řekl tiše Steve a také o krok couvl..

"Víš co? Chce se ti spát? Mě vůbec ne, takže co kdybychom si pustili nějaký pěkný film a..u toho mlčeli?" Napadlo rychle Alyssu protože se jí vážně spát nechtělo a nehodlala zbytek noci sedět sama v ložnici a koukat do zdi a věděla, že Steve stejně jako ona spánek nepotřebuje.

"Jsou dvě ráno." Zasmál se Steve. "No a? Nepředstírej, že nějak extra potřebuješ spánek." Mrkla na něj a šla si sednout na pohovku.

Steveovi se její přístup líbil. Je pravda, že se jí poslední dobou vyhýbal, protože měl strach, že by se mu mohla zalíbit víc. Alyssa byla jiná něž ženy, které poslední dobou potkával. Byla normální. Žádná agentka, zabiják či něco podobného. Tedy aspoň si to myslel. Teď ale vše hodil za hlavu.

"Tak co by sis přála pustit?" Zeptal se Steve, když si sedl vedle ní a z pod stolku  vyndal sadu DVD. Alyssa se zarazila, protože žádný film ve svém současném životě neviděla a z předchozího života si žádný nepamatovala. "To nechám na tobě." Pousmála se a nenápadně si od něj kousek odsedla. Přisunula si kolena k bradě a sledovala jak se Steve nadšeně přehrabuje ve filmech. 

Alyssa pomalu otevřela oči a zjistila, že najednou do bytu pronikalo denní světlo. Po celém bytě bylo ticho. Už ani film nehrál. První co jí napadlo bylo, jak to, že vůbec usnula. Druhé co jí napadlo nebo spíš zarazilo bylo to, jak spala. Došlo jí, že je nalepená na Stevea a hlavu má položenou na jeho rameni. Jednu ruku měla dokonce položenou na jeho stehnu. Steve jí objímal svou silnou paží a držel u sebe. 

Alyssa odtáhla ruku z jeho stehna a zvedla hlavu. Všimla si, že má oči zavřené a pomalu oddychuj.Pomalu se od něj odtahovala aby ho nevzbudila. 

"Já nespím" Promluvil náhle a otevřel oči. "Jen jsem tě nechtěl vzbudit." Dodal.

Alyssa vyskočila na nohy. "No, tak to si asi měl, protože takový...ehmm..blízký kontakt mezi sebou my dva mít nemůžeme a rozhodně mít ani nebudeme. Kdyby se to dozvěděl Ve..no..nic.." Byla z toho tak nervozní, že se málem prozradila, to nesměla dovolit za žádnou cenu.

"Dozvědět? Kdo? Tvůj přítel?" Odvodil si to Steve. "Přítele? Jo..mám přítele. Ale ne tady ve městě. Je někde pracovně." Začala si Alyssa vymýšlet, protože ve spisu o její roli nebylo nic o žádném přítelovi. 

"To leccos vysvětluje. No tak to by si měla dát příteli vědět, že teď strávíš pár dní pod dohledem jiného muže, který tě nespustí z očí ani na minutu, leda by se o tebe tvůj přítel chtěl postarat sám." Steve nahodil vážný pohled a založil si ruce přes prsa..

"Cože?" Alyssa nechápala. "Na policii jít nechceš. zřejmě víš, kdo ti chce ublížit a bojíš se ho udat, což mi mimochodem přijde jako hloupost, takže mi nezbývá nic jiného než na tebe dávat pozor. Nerad bych aby se ti něco stalo." Steve vypadal rozhodnutý a že nic jeho názor nezmění. 

"Bojíš se o mně, vojáku?" Alyssa se usmála. Vše jde podle plánu. 

"Spíš se bojím, že já ponesu tu vinu až se ti chlápci vrátí a zabijí tě."  Řekl Steve a snažil se nesmát, což se mu moc ale nezdařilo cukali mu koutky. Alyssa se zasmála. Na malou chviličku zapomněla, že je vycvičený vrah a má právě zabít toho muže před sebou, který má nejkrásnější úsměv jaký kdy viděla. 

Od předešlé noci jí přišlo, že se v uvnitř ní něco změnilo. Ale nemohla přijít na to. co se změnilo. 

"Jdu zavolat někoho na opravu tvého okna." Přerušil jí myšlenky Steve.

"Dobře." Kývla Alyssa a opět se ponořila do svých myšlenek. Začínala být nejistá ohledně toho, kdo vlastně je.

Trošku slabší kapitola :/ :) V příští kapitole čeká Alyssu a Stevea společný týden a dozvíme se jestli Alyssa změní pohled na věc nebo ještě ne :) Děkuju vám za každé přečtení! :) Tak další kapitola zase v pondělí! :) 

PS: Držím palce všem co jdou zítra do školy a hlavně těm co jdou do prváku..Mě naštěstí čeká už druhák :/ :) 


Stay With Me (Captain America FanFiction CZ.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat