Breakfast

1.9K 138 5
                                    

Alyssa vešla dovnitř a ani se nemusela dlouho rozhlížet. Hned svůj cíl spatřila. Seděl v boxu hned vedle vchodu. Byl k ní zády, takže Alyssa viděla jen jeho špinavě blond vlasy. Narovnala se a přešla kolem něj k pultu, kde si následně objednala latté do kelímku. Doufala, že si Kapitán nevšiml malé pistolky, kterou měla zastrčenou ze zadu za kalhoty a překrývanou bundou tílkem a bundou. Zbraň si vzala pro případ, že by byla prozrazena. 

Alyssa netušila jestli si jí Kapitán vůbec všiml, ale když se na něj koutkem oka podívala, tak zjistila, že je hluboce zabraný do čtení novin, takže usoudila, že si jí nevšiml. Takže bude muset sama zařídit aby si jí tedy všiml. 

Když dostala svůj kelímek horké kávy tak malinko odšroubovala víčko a vydala se směrem k východu. Když byla u boxu, kde přímo před ní seděl Kapitán. Alyssa schválně zakopla a skoro celý obsah kelímku chrstla Kapitánovi do klína. Nic příjemného, ale konečně upoutala jeho pozornost.

Kapitán vyskočil z boxu a sykl. Začal si rukami z klína stírat horkou kávu. "Moc se omlouvám. Nějak jsem se zvrtla na podpatku. Moc mě to mrzí." Začala se Alyssa omlouvat a vzala ze stolu ubrousky a podala mu je.

"Nic se neděje. Kalhoty se vyperou a popáleniny budu muset rozchodit." Kapitán se bolestivě usmál. Mezitím přišla servírka s mopem a setřela kávu z podlahy. Kapitán toho ze sebe nejvíc setřel a pak se vyčerpaně posadil do boxu. Alyssa se kousla do rtu a nevině na něj hleděla. 

"Ještě jednou se omlouvám. Musí to bolet." 

"To je v pořádku. Zažil jsem i větší bolest. Posaďte se."  Pobídl jí s úsměvem Kapitán.

"Děkuju" Alyssa se usadila v boxu naproti Kapitánovi. "Jsem Alyssa" Pousmála se a natáhla přes stůl pravou ruku. "Steve" Usmál se a stiskl jí ruku. Alyssa poznala, že se Kapitán potlačovat svou sílu a tak jí stiskl hrozně lehce, přesně tak to udělala i ona. Nemohla se prozradit svou sílou.

"Jste tady poprvé? Chodím sem už skoro měsíc a ještě jsem vás tu neviděl. Nebo jsem si vás aspoň nevšiml." Řekl po seznámení Kapitán upřímně. Kalhoty měl celé od kávy, ale nějak to neřešil, měl objednanou snídani a nechtěl ji promeškat. Navíc teď mu do cesty vešla tahle krásná dívka se zelenými oči. 

"Ano, nastěhovala jsem se teprve včera do domu támhle naproti." Alyssa ukázala z okna na vysoký dům přes ulici. "Vážně? Tam bydlím i já." Zasmál se Steve jako by to byl nějaký vtip roku.

"Tak to někdy můžeme zajít společně. Zvu vás, za ty polité kalhoty." Nabídla z úsměvem Alyssa a už chtěla vypadnout. "Tak zítra?" Rozhodl Steve, když se Alyssa zvedala. "Fajn" Kývla Alyssa. "Dobře, ale platím já" Podotkl Kapitán. Alyssa se jen usmála a vyšla ven. 

Tam si oddychla. Musela se držet, aby se tam přímo mezi lidmi nerozhodla na něj zaútočit. Steve sice působil jako hodný a okouzlující muž. Jenže takhle ho Alyssa nedokázala vidět. Aspoň zatím ne. V tu dobu v něm viděla jen nepřítele. Svůj cíl. Viděla ho prostě jen tak, jak chtěl Velitel aby ho viděla. Chtěla to ukončit hned, ale musela hrát svou roli. 

Druhý den ráno si Alyssa otevřela jednu z krabic, které měla rozházené po obýváku a hledala nějaké vhodné oblečení na domluvenou snídani. Dlouho se ve věcech prohrabovala, ale nic se jí moc nezamlouvalo. Nakonec se rozhodla pro úzké černé kalhoty, bílé tílko s výstřihem a přes to si vzala slabou červenočernou košili, kterou si nechala rozeplou. Za obuv zvolila nízké černé boty značky Vans na kterých zářili čistě bílé tkaničky. Otevřela menší krabici, kde se nacházeli doplňky a na krk si připnula stříbrný řetízek s přívěskem velkého křížku. Do uší si připnula malé náušnice ve tvaru slzyček.

Chvíli před půl 9 si u dveří vzala malou černou kabelku přes rameno  značky Puma a čekala až uslyší z vedlejšího bytu odemykání dveří. Připadala si víc jako nějaký stalker než jako agent. Přesně v 8.30 se z chodby ozývalo odemykání dveří. Alyssa se ještě zadívala do zrcadla a upravila si své zozpuštěné vlasy, které byli ještě po ranní sprše trošku vlhké. Ze skříňky, která stojí vedle dveří vzala malou pistolku a strčila si jí do kabelky. Pak rychle otevřela dveře a Steve už mířil ke schodům.

"Ahoj" Pozdravila aby se otočil. Vážně si připadala jak stalker, ale nějak se k němu dostat musí.

"Alysso, dobré ráno." Řekl Steve trošku překvapeně. "Máme domluvenou tu snídani." Připomněla mu Alyssa a při tom zamykala dveře od bytu. "Jo, já vím. Myslel jsem, že se sejdeme až tam. Nenapadlo mě, že máte byt přímo vedle mého. Dobrá náhoda." Usmál se Kapitán. "Jasně, náhoda" Zasmála se Alyssa v duchu. "Ani jsem nepostřehl, že se vedle někdo nastěhoval." Dodal Steve. "Bylo to narychlo. Jdeme?"  Promluvila Alyssa a už sbíhala schody. "Jasně" Kývl Steve a dohnal jí.

"Odkud jste se přistěhovala?" Nadhodil otázku Steve, když už seděli v boxu a čekali až jim servírka přinese objednávky. Alyssa si v hlavě prohrabovala informace o své roli, které se všechny naučila nazpaměť. "Z Washingtonu." Pousmála se Alyssa a zadívala se do jeho modrých očí, které zářili jako dva diamanty. 

"Páni, docela velká dálka a změna z Washingtonu do L.A." Prohlásil Steve a místo poděkování se jen usmál na rudovlasou servírku, která jim donesla jejich objednávky. Servírka mu úsměv s radostí vrátila, bylo očividné, že se jí Kapitán líbil. Steve si objednal dvě volská oka a tři tenké plátky opečené slaniny. Alyssa nebyla zvyklá jíst, nikdy nepocítila hlad, ale aby nebyla nápadná objednala si jeden lívanec s jahodovým džemem a troškou šlehačky. Snad zvládne jíst, od své proměny to nezkoušela.

"No, ale vy máte taky změnu. Z New Yorku sem do L.A." Podotkla Alyssa, když si vzpomněla, že Kapitán pochází z New Yorku. 

"Jak víte, že jsem z New Yorku?" Zarazil se Steve s vážným pohledem. Alyssa ztuhla. Až teď jí došlo, že asi vypadá trošku divně a podezřele, když ví, kde se narodil a bydlel. Ale pak jí něco napadlo. "No..i u nás ve Washingtonu známe Kapitána Ameriku..dokonce tam je jeden časopis jen o vás, takže..." Alyssa si zahrnula pramínek vlasů za ucho a ukrojila si kousek lívance. Když si sousto vkládala do úst vypadala jako by měla sníst brouka a ne lahodný lívanec. Nakonec jí ani ten lívanec nepřišel zas tak špatný. Chutnalo jí to, ale nenaplňovalo jí to žádným pocitem jako když byla normální člověk.

"Dělal jsem si z vás srandu. S tím vážným pohledem." Zasmál se Steve, když si všiml, že Alyssu trochu znervozněl. "Ahaa." Alyssa kývla a dál žvýkala lívanec. 

"Omlouvám se. V poslední době jsem pořád jen Steve..Oblek  mám schovaný ve skříni. Mám kolem sebe nějaký podezřelý klid." Steve se zasmál. Alyssa se musela zasmát taky, ale vlastní myšlence, že už kolem něj moc dlouho klid nebude a pak...jeho směšný oblek zůstane zaprášený ve skříni navždy. Nemohla se dočkat.

Děkuju za každé Vote a Komentář! :3 Vím, že je to momentálně jen o tom jen jak se seznamují a může vám to připadat nudné, ale seznámit se nějak musí. Ale už brzy Alyssa tak trošku změní názor a nic už pak nebude tak lehké jak se jí zdá teď. :O :3 :)

Stay With Me (Captain America FanFiction CZ.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat