Back to New York

1.3K 109 0
                                    

"Alysso, prosím, vím, že mě slyšíš! Ovládni to!" Křičel na Alyssu Steve zatímco ona na něm seděla, tlačila ho k zemi a několikrát za sebou ho udeřila do obličeje.

 Neměla vůbec žádný výraz. 

Steve zachytil její pěst při dalším úderu a odhodil jí vší silou pár metrů od sebe. Postavil se na nohy, vydechl a sledoval Alyssu jak ihned vstala ze země a mířila si to k němu. 

"Nechci ti ublížit, Alysso." Steve natáhl ruce před sebe na náznak, aby už přestala, ale to na ní neplatilo. Neváhala, jednu ruku mu zkroutila a udeřila ho pěstí do nosu. Stevea už ten boj začínal štvát. Podařilo se mu ovládnout její ruce, smotal jí je za zády a přitiskl si jí k sobě tváří v tvář. 

"Vím, že je to těžké, ale ty to zvládneš přemoct." Řekl a zadíval se hluboko do jejích zelených očí. Chvíli v její tváři zahlédl naději, ale ta hned zmizela, když se Alysse podařilo dostat z jeho sevření a hravě ho přehodila přes rameno. 

"Říkali mi, že moc důvěřuju lidem" Řekl Steve s úšklebkem a postavil se na nohy, ale nevšiml si, že za ním akorát jede rychle rozjeté auto, které ho následně nabralo a on dalších pár metrů byl naplácnutý na kapotě.  Když auto zastavilo, Steve otráveně obrátil oči v sloup a postavil se na zem. Bolestivě si protáhl záda. Z auta vylezl muž středního věku a vystrašeně se zajímal jestli je v pořádku. Steve ho rychle uklidnil a poslal pryč, protože k němu mířila Alyssa a v ruce držel dlouhou tyč.

Steve s ní nebojoval, jen se bránil a litoval, že svůj štít nechal doma ve skříni. 

Alyssa bojovala neúnavně a neústupně. Byla silná, ale Steve jí stačil, jen měl nevýhodu, že tentokrát nebojoval zatímco ona bojovala snad i s nadšením. Po pár minutách se to začalo vymykat kontrole.

Alyssa se zdála naštvaná až dokonce pomocí Steveova těla rozmlátila snad dvě auta. Steve byl snadná kořist. Rány jí neopětoval, jen se bránil. Využila příležitosti, kdy se Steve zvedal ze země. Skopla ho k zemi a jednou nohou na jeho hrudi ho tlačila k zemi. Dlouhou tyčí, kterou stále držela v ruce a používala při boji mu přiložila ke krku. Tyč byla na konci špičatá a dost ostrá, takže nebyl problém Stevea ihned podříznout či probodnout. 

Steve se mohl z téhle situace snadno dostat, ale neudělal to, protože si všiml, že se Alyssa k jeho zabití nějak neměla. Viděl v tom naději. 

"Alysso, předtím si mi říkala, že to nechceš udělat a já ti věřím." Alyssa se na něj chvíli napjatě dívala, ale pak na tyč přitlačila a trochu ho škrábla na krku. Pomalu mu z krku stékal úzký pramínek krve. Steve sykl, ale pořád se nebránil. Věděl, že ještě není vhodná doba.

"Alysso, vím že tam jsi a slyšíš mě." Alssa opět přitlačila na tyč, ale poslouchala ho. "Chci abys věděla, že jsem lhal, když jsem ne střeše řekl, že k tobě nic necítím. Naopak." Vyhrkl rychle a upřímně a cítil jak Alyssa povolila tyč z jeho krku. 

Zadívala se do jeho očí, jako kdyby se snažila nahlédnout až do jeho duše a pak párkrát zamrkala. 

"Alysso?" Zkusil Steve. Alyssa se rozhlédla kolem sebe na houkající rozbitá auta a pak na Stevea. Rychle zahodila tyč a podala mu ruku, aby mu pomohla se zvednout.  "Jsi zpět. Už bylo na čase." Oddechl si s úsměvem Steve a setřel si krev, která mu stékala z obočí dolů přes celou tvář. 

"Ale ne na dlouho. Neudržím to dlouho.Musíš mi nějak pomoct, někam mě zavři!" Napadlo v panice Alyssu. "Spíš bych tě potřeboval převést k jednomu známému, ten by ti dokázal pomoct." Řekl Steve a odvedl Alyssu ze silnice na chodník.

"Tak dlouho se neovládnu." Alyssa zakroutila hlavou a ihned se za ní chytila, protože jí opět začala nesnesitelně bolet. "Mám nápad." Steve vyšel schody k domu a naznačil Alysse aby ho následovala. Rychle vběhli k němu do bytu. Steve běžel do ložnice a vzápětí se vrátil s nějakou krabičkou. Alyssa se chytila za uši, ve kterých jí na chvíli začalo hučet.

"Snad to na tebe bude fungovat" Řekl Steve když otevřel krabičku, ve které ležela nějaká injekce zřejmě s uspávadlem. "Fajn, do toho." Alyssa se nadechla. "Vážně?" Ujistil se Steve. "Jo, dělej, už slábnu. Nechci zpět tu robot Alyssu, nelíbí se mi jak ti ubližuje." Zakroutila znechuceně hlavou. " Taky jí nemám rád." Souhlasil Steve a už jí chtěl píchnout jehlu do ruky. 

"Počkej" Zarazila ho. "To si myslel vážně, to předtím??" Alyssa to musela vědět. "Ano, ale neznamená to, že ti vše odpouštím." Řekl Steve bez náznaku úsměvu. Alyssa jen kývla. "Steve?" "Ano?" Zeptal se napjatě a očekávaně. "Stále krvácíš." Řekla a zadívala se mu na krk  a pak se ihned chytila za bolavou hlavu. Steve neváhal a rychle jí bodl uspávadlo do ruky. Modlil se, aby to fungovalo. 

Sledoval Alyssu jak pomalu zavírá oči a snaží se udržet rovnováhu, ale pak se jí podlomila kolena a šla k zemi. Steve jí stihl zachytit. 

Tak tohle vyšlo a teď ho čeká cesta zpět do New Yorku. 

Další kratší kapitola je tady! :) V další kapitole, která bude nejspíš v neděli nebo v pondělí už konečně můžete očekávat dalšího oblíbeného člena z Avengers!  :) :D  Přeju hezký víkend :) <3 



Stay With Me (Captain America FanFiction CZ.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat