Nice to meet you, Mr. Stark

1.4K 120 10
                                    

New York

"Myslíš, že to vyšlo a ona se probudí zase ve své milé verzi?"

"Hele, zase pochybuješ o mých dovednostech a inteligenci?"

"Inteligenci? Žertuješ snad? Tomu, čemu o sobě říkáš inteligence, tak tomu já říkám geny. Geny po tvém otci. On byl velice chytrý muž."

"Aaaah, zase na mě vytahuješ, že si ho znal ještě v jeho dobrých letech? Nic jiného neumíš, starouši?"

Alyssa pomalu otevírala oči a nad sebou rozpoznávala zářivě bílý strop. Zaposlouchala se a pár metrů od sebe slyšela rozhovor plný ne zrovna vážných hádek, dvou mužů. Jeden hlas určitě patřil Steveovi a ten druhý musel být. "Starku, dost těch dětských hádek!" Steve ztišil hlas. No jasně, druhý hlas nebyl nikdo jiný než Tony Stark.

"Hele ty jsi to začal, zpochybňuješ mou inteligenci a to se mi nelíbí. Já jsem se taky mohl na tu tvojí kočku vykašlat a nechat jí ať tě rozseká, aspoň by byl klid."

"Starku..mlč."

Ti dva se hádali jako staří manželé. Alyssa se nezmohla na nic víc než na pozorování stropu a bohužel poslouchání rozhovoru dvou známých superhrdinů.

"Vidíš, zase mě komanduješ! Jsi horší jak Pepper a to je co říct, ale jí miluju, tebe ne, takže.."

"Starku!" Okřikl ho díkybohu Steve. "Probouzí se." Dodal.

Alyssa se posadila na čistě bílé lůžko bez deky či polštáře. a spustila nohy k zemi.Promnula si oči a rozhlédla se kolem. Zjistila, že je v malé bílé místnosti, ve které nebylo vůbec nic než jen ona a lůžko. Už chtěla začít panikařit, ale pak za sklem, které vyplňovalo jednu celou stranu místnosti, spatřila Stevea a Tonyho. Tony byl pohlednější než na fotografii, kterou Alyssa viděla, ale povrchní výraz v obličeji měl stejný.

"Alysso, jsi v pořádku? Myslím jestli jsi..." "Jo, jsem to zase já." Přerušila Stevea. "A díky patří mě." Ozval se usměvavý Tony, ale Alyssa ho ignorovala. Nespouštěla oči ze Stevea Ten si oddychl, a rozkázal Starkovi ať Alysse otevře. Tony něco zabrblal a naťukal pin na projekci na sklu. Následně sklo zmizelo. Alyssa se postavila na nohy a rychlým krokem přešla ke Steveovi. Měla v plánu ho obejmout, ale pak si uvědomila, že na to ještě není ten správný čas.

Nedávno mu sdělila pravdu o tom jak mu celou dobu lhala. Musí Stevea nechat být a nechat na něm, zda jí opět bude důvěřovat.

"Ráda vás poznávám, pane Starku." Pokusila se na něj Alyssa usmát. "Hmmm, já už jsem tě poznal, když jsem se ti hrabal v čipu." Tony se falešně usmál.

Alysse došlo, že kdyby se k Veliteli neobrátila zády a dokončila svůj úkol, Tony neboli Iron Man by byl její další mise. Velitel z nějakého důvodu neměl superhrdiny vůbec rád, takže jeho účelem je je do jednoho zničit. Alyssa při úkolu zničit Kapitána Ameriku selhala, kdyby ne tak ten další superhrdina s trošku větším egem, který tu před ní stojí by byl její další cíl.

"No, jak se cítíš?" Zajímal se Steve. Alyssa pokrčila rameny. "Nevím. Dobře. Asi." Měla v pocitech stále zmatek. Bylo to pro ní nové.

"Docela se divím, že to uspávadlo na mě účinkovalo celou cestu až sem. Je to divné. Nemělo by to na mě působit tak dlouho." Zamyslela se Alyssa. Steve nechápavě svraštil obočí a založil si své svalnaté paže přes prsa. "Není, protože to neúčinkovalo celou cestu." Prohlásil. "Cože?"

"Ty si nic nepamatuješ?" Steve naklonil hlavu na stranu a Tony jejich rozhovoru jen překvapivě mlčky přihlížel. "Ne." Odpověděla."Naposledy si pamatuju jak si do mě bodl uspávadlo v L.A."

"Během letu v tryskáči sem do New Yorku ses asi na půli cesty probrala a opět si na mě zaútočila. Byla si k nezastavení. Málem jsme se zřítili." Vysvětloval Steve s vážným výrazem ve svém dokonalém obličeji.

"Prý si zabila pilota." Ozval se Tony. "Cože?" Alyssa skoro vyjekla. "To není pravda! Nezabila ho, jen ho omráčila." Vyvrátil to Steve. Alyssa přelétávala pohledem z jednoho na druhého.

"Prý pak pilotoval sám. Divím se, že jste se nezřítili do ledu." Rýpl si posměšně směrem ke Steveovi Tony. "Velmi vtipné, Starku. Úroveň tvého humoru rychle klesá." Kapitán protočil oči, pak se obrátil na nechápavou Alyssu. "Musel jsem ti bodnout další uspávadlo. To naštěstí vydrželo až sem."

"Takže...už jsem v pohodě? Nebo mě může pořád ovládat?"

"Ne, trošku jsem si tvůj čip proklepl a odblokoval linku, díky které tvůj šéf mohl tahat za nitky." Vysvětlil Tony a Alyssa si oddychla s pomyšlením, že už nebude dál nucena zabít Stevea. Na okamžik zabloudila pohledem do jeho dokonalé tváře. Tedy jí rozhodně už nějakou tu doby dokonalý přišel. Zbožňovala jeho věčně semknuté rty, malinko špičatý nos a hlavně jeho nádherné šedomodré oči, které by poznala kdykoli.

"Ještě mám GPS" Vzpomněla si. "Nepovídej. GPS jsem ještě neodblokoval, protože je zabudovaná hodně hluboko. Okopíroval jsem si obraz tvého čipu k sobě a budu se snažit dostat k GPS. To je momentálně náš, tedy spíš váš největší problém." Spustil ze začátku trošku sarkasticky Stark.

"Takže v tuhle chvíli ví, kde Alyssa je a nejspíš jsou na cestě sem." Usoudil ne moc nadšeně Steve a čekal, že mu Tony řekne nějaký dobrý plán.

V tu chvíli se z venku ozvali zvuky několika vrtulníků. Tony pokrčil jemně rameny. "Pokud už nejsou tady."

Tak konečně další kapitola ve které se objevil i Tony <3 Stark se nám objeví ještě v pár dalších kapitolách, teď to bude docela podstatná postava :) snad se líbilo :) další kapitola nejspíš v pátek :)

PS: Omlouvám se za chyby v pravopisu :) :D


Stay With Me (Captain America FanFiction CZ.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat