"Co to děláš?" Steve ji od sebe odtrhl. "Dávám ti ten důvod." Objasnila tiše a napjatě čekala na jeho reakci. Steve se jí zadíval do očí. Skoro nejevil žádné známky pohybu, pak lehce cukl pravým kouskem úst a jednou rukou si ji přitáhl k sobě a políbil ji. Ona mu omotala ruce kolem krku a pomalu do nevinného polibku zapojila i jazyk. Steve se přidal. Oba se ponořili do světa, který se týkal jen jich dvou. Nedokázali myslet na nic jiného než na toho druhého. Přešli k jedné z postelí a položili se společně do peřin. I když si Alyssa skoro přísahala, že až tak daleko ve vztahu se Stevem zajít nechce, tak přeci jen podlehla, ale nelitovala.
Nebyla unavená, ale i tak usnula. Ráno se probudila v jeho objetí a první co jí napadlo bylo, že to je to nejkrásnější probuzení jaké kdy zažila.
Steve ještě spal. Opatrně se dostala z jeho sevření a přeběhla se převléknout do koupelny. Když se vrátila už upravená zpět do místnosti, Steve seděla na posteli a zrovna si prohrabával rozcuchané vlasy. Na sobě měl jen džíny.
"Dobré ráno." Usmála se na něj Alyssa. "Dobré." Oplatil jí úsměv. Netušila co jí to popadlo, ale posadila se vedle Steve a a propletla si s ním prsty. On se jen usmál. "Děkuju, že tu se mnou jsi." Řekla a hleděla do jeho očí. "Nemusíš děkovat, jsem rád, že tu s tebou jsem." Široce se usmál a druhou rukou ji jemně pohladil po tváři. Alyssa si ho k sobě přitáhla a dlouze ho políbila.
"Tak zajdeme na snídani a pak mi povíš tvůj plán." Navrhl Steve, když už byl pořádně oblečený. Alyssa souhlasila.
"Ehmm..Alysso, chceš si popovídat o tom večeru?" Zeptal se Steve při odchodu. Alyssa se zarazila a s úsměvem se na něj mezi dveřmi otočila. "Ne, nemám na to ani slov." "Doufám, že v dobrém?." Steve jí úsměv oplatil a nervozně se prohrábl vlasy. "V nejlepším." Upřesnila a chytila ho za ruku, aby mohli jít spolu jako normální zaláskovaný pár na snídani.
Byli skoro už na odchod z restaurace, když je zastavil neznámý hlas. "Emily?" Nejprve se neotočili, protože netušili, že je to jejich směrem. "Emily?" Ozvalo se šokovaně za nimi znova. Otočili se a spatřili docela vysokého mladého muže se světlými vlasy a se šokovaným výrazem ve tváři.
"Jsi to ty?" Vydechl. Alyssa nejdříve nechápala, ale po chvilce jí došlo, že její pravé jméno je Emily, což znamená, že tenhle docela pohledný muž patří do její minulosti. Toho se přesně obávala. Nepozorovaně protočila oči a pak po Steveovi hodila zděšený výraz, ale to už si jí ten vysoký muž, kterému nemohlo být méně než 25 přitáhl do pevné náruče. Alyssa mu objetí neopětovala, ale ani ho neodstrčila.
Stále se tvářila dost vyjeveně. Když se od ní konečně odtrhl, bylo vidět, že má slzy v očích. "Ehmm..To jsem já. Josh." Objasnil jako kdyby to měla být samozřejmost. Alyssa pomalu zakroutila hlavou. " Promiň, já..." Zarazila se, protože nevěděla co říct, ale Steve ji zachránil. "Ona si tě nepamatuje. Měla autonehodu při které ztratila paměť. Je mi líto."
Josh zesmutněl a zdál se být v šoku. Pak svraštil obočí. "A ty jsi kdo?"
Steve se napjal a stiskl jí ruku. "Já jsem její přítel." Pronesl hrdě a Alyssu při tom slově zahřálo u srdce. "To nechápu, Emily. Musíš mi vše vysvětlit. Tolik si mi chyběla. Nikdy jsem nepřestával věřit, že se vrátíš." Spustil Josh. "Nejdříve nám řekni, kdo jsi." Podotkl svérázně Steve.
"Jsem Josh Mayer. Než Emily zmizela, chodili jsme spolu." Vysvětlil a Steve se mile pousmál. "Posadíme se?" Navrhl a ukázal na volný box vedle nich. "Nejdříve by se to měla dozvědět její rodina. Tolik si toho prožili." Podotkl Josh. "Nejdříve se posadíme." Skoro rozkázal Steve. Alyssa ani nestihla začít protestovat a už seděla v boxu vedle Stevea=svého současného a naproti svému bývalému, kterého si vůbec nepamatuje.
Chtěla jen sdělit Steveovi svůj plán a vypadnout z toho města, ale jeho zřejmě její názor nezajímal.
Steve provedl podrobný výslech. Nejvíce ho zajímali podrobnosti o jejím zmizení.
"Bylo to skoro před pěti lety.." Alyssu zamrazilo. Před pěti lety? Vždyt si pamatuje jen poslední rok. Josh pokračoval. "Ten večer jsme se hrozně pohádali, utekla si ode mně z domu. Vyběhl jsem za tebou, ale už jsem tě nikde neviděl, tak jsem se vrátil domů a řekl si, že tě to do dalšího dne přejde a pak si promluvíme. Jenže další den po tobě nebylo ani stopy. Pak ani další den a ani ten další. Byla to moje chyba, kdybych umět řešit své problémy a běžel ten večer za tebou, mohlo být vše jinak. Každý den si to vyčítám." Josh celou dobu hleděl Alysse do očí. Bylo jí nepříjemné, že si z toho nic nepamatuje.
"Ale teď si tady a jsi v pořádku. Až na tu paměť" Pousmál se Josh smutně. Nemyslel by si, že je v pořádku, kdyby o ní věděl vše.
"Víš, Joshi, jsem tady, ale ne na dlouho. Chápu, že máš na mě plno vzpomínek, ale já na tebe ani jednu. A jak vidíš, teď mám život s někým jiným. Takže mě to mrzí, ale odjíždíme." Alyssa pokrčila rameny a už se zvedala k odchodu. "Počkej, tvoje rodina by měla vědět, že jsi stále naživu. Tvá sestra je bez tebe ztracená." Uslyšela Joshe. Zastavila se a pomalu se otočila na patě.
"Já mám sestru?" Skoro šeptala. Bylo to pro ní zase něco nového.
"Ano, jmenuje se Phoebe a je jí 15 let." Objasnil Josh. Alyssa se opět posadila. Steve ji pod stolem chytil za ruku. "Zaslouží si vědět, že jsi na živu." Řekl Josh z druhé strany stolu. Alyssa nad tím uvažovala. Líbilo se jí, že tu má rodinu, která se o ní zajímá a uvítala by ji. Jenže na sruhou stranu nemá čas se zabývat rodinou, musí zničit Velitele.
"Steve, můžeme si promluvit o samotě?" Usmála se na Joshe a už Stevea táhla ven.
"Co mám dělat?" Žádala zničeně o radu. Steve jí odhrnul nezbedný pramínek vlasů z tváře. "Měla by ses vidět se svou rodinou, zasloužíš si to." Usmál se. "Ale já na to nemám čas. Nejdřív musím bojovat a pak se teprve starat o rodinu." Řekla i když si zdaleka nebyla jistá jestli stihne oboje.
"Měla by si za nimi jít teď. Co když pak nebude příležitost?" Pronesl Steve jako kdyby něco o jejím stavu tušil.
"Ale já mám strach." Přiznala se. Steve se pousmál a chytil jí za ruku. "Není se čeho bát. Kdybych měl já možnost vidět znova své rodiče, šel bych do toho. I když nebyli zrovna nejlepšími vzory."
"Fajn. Zítra ale odjíždíme." Rozhodla. Steve se jen usmál, i když doufal, že si odjezd rozmyslí. Alyssa ho políbila na jemné rty a společně vešli zpět fo restaurace.
"Jsem připravená. Veď nás." Pousmála se na Joshe a ten s úsměvem přikývl.
Další kapitola :) Máme tu novou postavu (moc dlouho se ale nezdrží) a do jeho role ( :D ) jsem obsadila Liama Hemswortha <3 <3 Te budou kapitoly vycházet nepravidelně, protože mi už došel předpis :D Musím si zase něco předepsat :)) snad vás to pořád baví :) a opět pardon za chyby a překlepy :D :)
ČTEŠ
Stay With Me (Captain America FanFiction CZ.)
FanfictionPříběh se odehrává po filmu Captain America: Winter Soldier a zároveň před Avengers: Age of Ultron:) Příběh pojednává o neobyčejné dívce a známém superhrdinovi, které spojí dohromady ne zrovna bezproblémový příběh. Jejich láska je zakázaná a nebezpe...