"Tak kam máš namířeno?" Zajímal se Steve. "No, vlastně ani nevím. Plánovala jsem jít zatím někam, kde Velitele nenapadne mě hledat a vymyslet něco proti němu. Fakt se ho chci zbavit." "Pro začátek, myslím, že vím o jednom místě, kde tě hledat určitě nebude. Půjdete tam a něco spolu vymyslíme, dobře?" Zkusil se pousmát. Marně. Spíš to vypadalo jako úšklebek.
"Dobře. Spolu." Kývla.
Později v autě:
"Tak už mi řekneš kam jedeme?" Zajímala se Alyssa, když se Stevem seděli v autě půjčeném od Tonyho a byli na cestě tak dvě hodiny. "Vydrž, za chvíli už tam budeme." Pousmál se.
Celou cestu spolu nemluvili. Občas na sebe zabloudili pohledem a nenápadně se pousmáli. Oba věděla, že není důvod k úsměvu, ale ani jeden nevěděli co říct, tak usoudili, že malý úsměv neuškodí.
Ani ne po 15 minutách autem vjížděli do malého městečka. "Kde to jsme?" Zajímala se Alyssa a rozhlížela se z okénka. Rukou namířil na ceduli, kterou právě míjeli. "New Milford?" Přečetla Alyssa nahlas tázavě. "To mi nic neříká." Dodala. "O to jde." Kývl Steve s úsměvem. "Cože?" Vůbec nechápala, ostatně skoro jako vždy. Steve se odmlčel, protože zrovna parkoval na volném místě na parkovišti u nějakého obchodu. "O to jde, chápeš? Velitele nás nenapadne hledat na místě, o kterém ty nemáš tušení a já bych správně taky tohle město neměl znát." Vysvětlil Steve, když vypnul motor. Alyssa protáhla obličej v divnou grimasu.
"Vůbec nemám tušení o čem to mluvíš."
Steve se zasmál. "V tomhle městě ses narodila a následně několik let i žila svůj život. Takže, už chápeš?" "No, jo, ale..moment..jak si to zjistil?"
"Tony. Trošku zapracoval a podařilo se mu tě najít."
"A povíš mi o mě něco víc?"
"Později. Teď si zajdeme na pozdější snídani, co říkáš?" Usmál se Steve. "Máš hlad?" Dodal. Alyssa se zarazila a pak se pousmála. "No..ani ne.." Steve se zasmál. "Dělám si legraci. Nezapomněl jsem, že ty hlad nemáš nikdy. Ale já bych si docela něco dal." Vystoupili z auta a přešli přes ulici do malé restaurace naproti.
"Co teď?" Zajímala se Alyssa o Steveův plán, když po snídani vyšli zpět k autu. "Chtěl bych ti něco ukázat." Odpověděl, když už nasedali do auta. "Hele, to je sice hezký, ale nepřijeli jsme se sem koukat po památkách, ale naplánovat, jak dostat toho hajzla." Protestovala. "No, tahle památka tě bude zajímat. " Podotkl Steve a hodil po Alysse přesvědčivý problém. "No tak fajn, ale hned potom se někde ubytujeme a musíme na něco přijít. Společně ho dostaneme." Podlehla jeho pohledu.
"Samozřejmě." Usmál se Steve a už startoval auto.
Po chvíli:
Zastavili na malém písčitém parkovišti před obrovskou černou bránou.
"Vážně jsme na hřbitově?" Tázala se s posměškem Alyssa, když vystoupili z auta. "Ano, nezajímá tě tvé pravé jméno?"
"To mě vážně pohřbili bez těla?" Musela se Alyssa zasmát, když zrovna procházeli branou. "Ne, oni nevědí, že si zemřela. Jsi jen nezvěstná. Ale tady je udělaný tvůj památník. Aby se na tebe nezapomnělo a lidé stále doufali v tvůj návrat. Prý byl hřbitov tvé nejoblíbenější místo, tak jim přišlo jako dobrý nápad to dát sem." Pousmál se Steve zamyšleně. "Ohh, tak to je divný." Alyssa zakroutila posměšně a zároveň znechuceně hlavou.
"Pojď" Steve chytil Alyssu za ruku a vedl jí uličkami mezi hroby. Alyssu jeho dotek na chvíli zarazil, ale užívala si to. Milovala, když se jí dotýkal.
ČTEŠ
Stay With Me (Captain America FanFiction CZ.)
FanfictionPříběh se odehrává po filmu Captain America: Winter Soldier a zároveň před Avengers: Age of Ultron:) Příběh pojednává o neobyčejné dívce a známém superhrdinovi, které spojí dohromady ne zrovna bezproblémový příběh. Jejich láska je zakázaná a nebezpe...