Posadili se na okraj střechy a Alyssa začala vyprávět o Velitelovi a jeho organizaci. Řekla mu skoro vše co věděla o sobě, jen se mu bála říct o tom, co cítí a taky vynechala tu část, že je prakticky mrtvá.
Informaci o svém čipu stále oddalovala, ale chystala se mu to říct. Jen měla strach z jeho reakce.
"Ten Velitel, kdo je to?" Zajímalo jako první Stevea. "Nevím. Neznám jeho jméno a ani jeho tvář. Jen myslím, že tebe ze všech Avengers nesnáší nejvíc."
"Takže někdo od Hydry." Usoudil. Pak nastala trapná chvíle ticha. Steve poznal, že před ním Alyssa něco tají.
"Měl bys ještě něco vědět." Začala. "Co? Že nejsi normální člověk?" Předběhl jí. "Co? Jak to.." "Tvá síla." Opět jí přerušil."Takovou normální člověk nemá. Takže, co jsi zač?" Steve si založil ruce přes prsa a napjatě Alyssu sledoval.
"Co jsem zač? No...já jsem...mrtvá. Dá se říct." Dostala ze sebe. Steveovi ztuhl obličej, pak svraštil obočí. " Co prosím?"
"Než jsem se dostala do Velitelovi organizace, zemřela jsem. Každý v té organizaci zemřel. Velitel si mě pak našel a jako každému členovi do mě zabudoval čip. Ten oživil mé tělo. Jinak jsem v podstatě stále mrtvá, ale díky čipu můžu fungovat jako skoro normální člověk. Akorát nepociťuju hlad, žízeň, nemůžu mít děti nebo zestárnout. A navíc, nemám žádné vzpomínky ze svého života. Velitel nám všem vymazal paměť, takže nikdo z nás nemá ani páru, co jsme byli zač." Alyssa to snad řekla jedním dechem.
Čekala jak bude Steve reagovat, ale ten jen koukal ze střechy dolů a vypadal zamyšleně. Tak pokračovala. "A všichni jsme stvořeni tak, že nemáme city. Ale zdá se, že já jsem to musela nějak narušit, protože jsem začala cítit něco k ..." "Takže čip..Co všechno umí?" Steve jí rychle přerušil a Alysse došlo, že nemá chuť bavit se o jejích pocitech. Trochu jí to zarazilo, ale hned odpověděla.
"Jak jsem řekla, drží mě při životě, ale musí se po určité době měnit. Dává mi sílu, odolnost a rychlost. Pak je tady jedno velké mínus." Odmlčela se.
"Co?" Zajímal se Steve, když už mlčela déle. "Může mě díky čipu ovládat."
Steve naklonil hlavu. "Ovládá tě teď?"
"Ne, dal mi čas do zítra. Když do zítřejší půlnoci nezmizíš z povrchu zemského, vezme si mě do vlastních rukou a nic mě nezastaví abych ti neublížila." Řekla konečně naprosto upřímně.
"Moment.."Steve se postavil na nohy naproti ní. "Tak jaký byl tvůj plán? Říkáš, že mě zabít nechceš, ale ovládat by ses nechala?"
Alyssa se taky postavila. Až v tu chvíli si všimla, jak je proti němu malá. "Ne, to ne..já jsem..chtěla jsem..." Nemohla doříct větu, protože jí zničehonic začalo šíleně hučet v uších. Chytla se za obě uši a zasyčela. "Alysso, co se děje?" Jeho hlas slyšela tlumeně a hodně z dálky. V tu ránu jí začala nesnesitelně bolet hlava. Zdálo se, že jí snad praskne. Klekla si na zem a úpěla. Začalo se jí mlžit před očima. Přes to hučení v uších skoro nic neslyšela.
"Alysso, co ti je?" Křičel na ní Steve a klekl si k ní.
Pak to Alysse konečně došlo.
"Myslím, že se to už děje!" Křičela, protože neslyšela vlastní slova. "Spustil to dřív! Steve on se mě snaží ovládnout! Musíš rychle vypadnout!"
Steve jí chytil za ramena a Alyssa se zhroutila na zem. Stále jí neskutečně bolela hlava a v uších jí pískalo. "Já rozhodně nikam nejdu!" Rozhodl Steve, ale Alyssa ho neslyšela. Chtěla být silná a přemoct to, ale na tohle neměla dost síly. Velitel její mozek dostal do svých rukou, ne doslova samozřejmě. Teď to bylo jiné než před tím. Teď se nemohla Velitelovým rozkazům bránit.
Hukot v uších a bolest hlavy přestala. Věděla přesně co má dělat, ale nemohla se tomu nijak bránit.
Rychle se postavila na nohy, neváhala a chytla Stevea jako hadrového panáka a přehodila ho přes zíďku střechy. Slyšela jen hlasitou ránu a následně houkání auta, na které Steve dopadl. Alyssa se postavila na okraj střechy a koukla se dolů. Steve se snažil narovnávat záda a slézt z auta na zem.
Na chvíli jí začala opět bolet hlava. Bez jakéhokoli výrazu nebo pocitu udělala krok vpřed a elegantně přistála 4 patra pod sebou na chodníku. Nebyla sama sebou. Už to nebyla ona před proměnou, ale ano ona po proměně. Byl z ní doopravdy robot.
Otočila se na Stevea, který slezl z auta. "Alysso, překonáš to. Jsi přeci silná." Snažil se jí přesvědčit, ale Alyssa, pravá Alyssa ho slyšet nemohla. Ta byla zamčená hluboko uvnitř tohohle robota. "Nemůžu takhle ztratit i tebe." Steve narážel na svého ztraceného nejlepšího přítele Buckyho, který svým způsobem na to byl podobně jako ona. Jenže on je momentálně aspoň svobodný, což ona není.
Naklonila hlavu na stranu a rychlým pohybem skolila Stevea k zemi.
Možná, že tenhle stroj ovládaný Velitelem dokončí misi za ni.
Další kapitola na světě! :) Tahle je o něco kratší :/ Začíná se to docela hroutit co? :D ale nebojte, oni to zvládnou! :3 Další kapitola buď v neděli nebo až zase v pondělí! :) Ale možná už v pátek! Uvidím jak bude čas :D :) Love you <3 <3
ČTEŠ
Stay With Me (Captain America FanFiction CZ.)
FanfictionPříběh se odehrává po filmu Captain America: Winter Soldier a zároveň před Avengers: Age of Ultron:) Příběh pojednává o neobyčejné dívce a známém superhrdinovi, které spojí dohromady ne zrovna bezproblémový příběh. Jejich láska je zakázaná a nebezpe...