Minule:
"Co je to?" Zvedla hlavu a zadívala se mu do očí. "Je to něco jako zaznamenávač vzpomínek. Nahrál jsem tam své vzpomínky abych ti je mohl ukázat. Sám jsem to vyrobil." Pyšně se usmál. "Ale já tu věc na hlavu nechci!" Zaprotestovala, ale pozdě. Jemně jí ten přístroj zašimral ve vlasech, poté jí zabrněla celá lebka a ihned na to propadla do tmy.
Alysse se začaly před očima přemítat různé obrázky, které nestíhala rozpoznávat. Bylo to jakoby někdo přetáčel video. Po pár rozmazaných útržcích se obraz zastavil.
Alyssa poznala mladou usměvavou ženu s ohnivými vlasy. Byla to její matka. Stála na nějaké zářivě zelené zahradě před velkým dřevěným domem a na někoho mávala. Alyssa se hned dozvěděla na koho její matka mává. Mladého usměvavého muže hned poznala. Byl to Velitel, ale byl ještě o několik let mladší než je teď. Vypadal mladší ještě než je sama Alyssa.
"Petere!" Zvolala se zářivým úsměvem zrzka a Alyssa se dozvěděla pravé jméno Velitele.
Následující obrazy, které jí se jí promítaly před očima, byly jak vystřižené z románu. Ti dva, Velitel a její matka spolu trávili zlatá léta. Neustále se ocucávali a váleli se v trávě. Alyssa si přála aby to mohla přetočit.
Naštěstí po pár dalších obrazech spousty intimních doteků a sladkých slůvek jejích rodičů, nastaly konečně ty temné chvilky. Ukázalo se, že Peter aka Velitel, byl vědec už od svých dětských let. Když začal randit s Alyssy mamkou, na chvíli vědu opustil, ale ani ne po dvou letech jejich randění se mu po vědě zřejmě zastesklo a tak se rozhodl, že se pokusí vymyslet něco, co by mohlo pomoct k léčbě jeho umírajícího otce Geralda. "No, tehdy měl ještě dobré srdce" Stihla si pomyslet Alyssa.
Jenže po tom viděla, že se něco zvrtlo. Její táta...tedy Peter..začal být na její matku agresivní a dokonce jí i uhodil. U toho se Alyssa celá napjala, kdyby se mohla do těch vzpomínek vložit, hned bu jednu sama vrazila.
Dále Alyssa viděla, že Velitel už skoro vůbec nevycházel ze své laboratoře. Alyssa si myslela, že dělá na nějakém léku pro jeho otce. Že vymyslí nějaký prášek, nebo něco podobného. Podle vzpomínek si to samé myslela i její matka. Byla ráda, že jí může trošku poznat aspoň takhle, když už ve skutečném životě nebude mít šanci s ní nikdy mluvit, když jí ten bastard, kterého nikdy nebude brát za svého otce, zabil.
No Peter dělal na léku, ovšem ten lék byl Velitelův slavný čip, se kterým se o několik let později zmocnil několika mrtvých ubohých lidí. Plánoval otce udělat nesmrtelným.
Najednou se vzpomínky začali rychle posouvat a mizet. Alyssa jen postřehla, že její matka oznámila Peterovi, že s ním čeká dítě, ale on samozřejmě nejevil zájem, byl úplně jiný než když ho matka poznala. Byl naštvaný, že jeho otec zemřel a on ho nestihl zachránit čipem, který byl hotov pozdě.
Tehdy ještě nevěděl, že čip bude vkládat do mrtvých těl. Jinak by to podnikl na svém otci.
Buď byla Alyssa nevšímavý člověk nebo jí prostě jen nedošel smysl této ukázky. Jediné co se dozvěděla bylo, že Velitel je vážně její otec a že už i za mlada byl debil. I když musela uznat, že jeho snaha zachránit svého otce jí trošičku chytila za srdce.
Sundala si tu věc z hlavy a třískla s ní o stůl. "Hele, dalo mi zabrat to složit!" Ozval se vedle ní Velitel. "Asi jsem moc nechápavá, ale nezdá se mi, že by mi to něco vysvětlilo. Jen ten ubohý fakt, že jsi můj fotr." Alyssa se při posledním slovu oklepala. "No, to máš asi po mamince." Usmál se sarkasticky Velitel, který nosí jméno Peter a Alyssa měla chuť ho nakopat, ale bohužel stále byla v řetězech. No, super, je jeho dcera a ještě jeho pes v řetězech.
ČTEŠ
Stay With Me (Captain America FanFiction CZ.)
FanfictionPříběh se odehrává po filmu Captain America: Winter Soldier a zároveň před Avengers: Age of Ultron:) Příběh pojednává o neobyčejné dívce a známém superhrdinovi, které spojí dohromady ne zrovna bezproblémový příběh. Jejich láska je zakázaná a nebezpe...