Odložila telefon na stolek před sebou a přeběhla ke dveřím. Když otevřela, rozzářila se jako slunce. Tak nějak doufala, že tam bude stát on. Chvíli na sebe jen hleděli. Alyssa v jeho tváři poznala náznak slabého úsměvu.
Steve si přitáhl Alyssu do náruče a jemně jí políbil. Ovinula ruce kolem jeho krku a zapojila se do nadcházejícího líbání. Alyssa pocítila radost. Když se po chviličce od sebe odtrhli přiložili si čelo na čelo a nacházeli dech.
"Co na to řekne tvůj přítel?" Zeptal se najednou Steve a jemně se od ní odtáhl. Chytila ho za ruce. "Nic. Rozešli jsem se." Oznámila mu a v jeho obličeji poznala úlevu a radost.
"Co takhle noční procházka?" Zeptal se Steve a zabořil pohled do jejích očí.
"Fajn." Souhlasila s širokým úsměvem Alyssa a zabouchla dveře od bytu. Vložila mu dlaň do té jeho a jako normální šťastný pár spolu ruku v ruce vyšli z domu do nočního L.A. Alyssa si ani nevšimla, že na druhé straně ulice je z černého auta pozoruje Alyssin (bývalý) kolega, číslo 12.
"Dobrou noc." Rozloučila se Alyssa se Steve před dveřmi svého bytu. "Dobrou noc." Kývl a s úsměvem vešel do svého bytu.
Alyssa ještě chvíli postávala za dveřmi svého bytu, protože se jí zdálo, že zevnitř něco slyší. Nejdříve kroky a pak tiché hlasy. Pomalu a potichu vešla do bytu a ve tmě se rozhlížela. Pomalu rukou mířila k vypínači, ale v tom do tmy někdo promluvil. "Konečně si dorazila." Alyssa ztuhla. Ten hlas okamžitě poznala. Hned stáhla ruku od vypínače a přimáčkla se na dveře. Pár metrů před ní se rozsvítila lampička u konferenčního stolku. Velitel seděl zády k ní v křesle a vedle něj z obou stran stály číslo 12 a 38.
Alyssa dostala strach. To se jí ještě nikdy nestalo.
"Vím, že je to teprve pár hodin od naší schůzky, ale něco jsem se dozvěděl a musel jsem se přijít zeptat osobně, jak pokračuje tvá velká a důležitá mise?" Spustil Velitel. "No...pokračuje." Řekla Alyssa tiše, protože nevěděla co říct. "Hmmm..Jsi si jistá, že pokračuje? Nebo se zastavila ve chvíli, kdy ses po městě promenádovala se svým nepřítelem za ručičku?" velitel na konci věty zvýšil hlas. Alyssa nadskočila, bála se aby to neslyšel Steve.
"To je součást mé mise, pane." Hájila se. "Sám jste říkal, že se mu mám dostat pod kůži. "
"Pod kůži a pod kalhoty je velký rozdíl, číslo 100." Alyssu zamrazilo, když jí oslovil jako číslo 100. Na toto oslovení už skoro zapomněla. Alyssa se jí líbilo mnohem víc.
"Já se snažím, pane. Vážně, ale nebyla příležitost. není lehké zaútočit na někoho, kdo je na pozoru i ve spánku." Rychle se začala vymlouvat.
"Vybral jsem tě, protože jsem si myslel, že to zvládneš během týdne. A už je to měsíc. Nedáváš mi na vybranou, dítě. Máš týden na to, aby si ho smazala. Když to neuděláš, tak přesně za týden spustíme ovládání tvého čipu a vše půjde snadněji. Na světě je více superhrdinů, které je potřeba zničit. Nemůžeme se zabývat jedním objektem navěky."
Alyssa napjatě poslouchala každé slovo. Rozklepaly se jí nohy. nenápadně se zachytila za kliku od dveří. Věděla, že tohle celé neskončí dobře. Buď se bude muset vzdát nebo se donutit a prostě ho zabít. Nebo mu prostě všechno říct, ale z toho měla největší strach. Mohl by jí začít nesnášet. To nemůže dopustit.
Byla v koncích. Nezmohla se ani na slovo. Velitel jí ještě párkrát výhružným tonem upozornil na situaci a pak všichni tři odešli.
Alyssa zůstala sama v šerém bytě a se zmatkem v hlavě. Nedokázala si představit, že by teď musela Steveovi ublížit. To nejde.
Najednou zaskřípali dveře od bytu. Alyssa leknutím nadskočila a rychle ke dveřím přeběhla.
"Alysso, jsi tady?" Do bytu nakoukl Steve. "Steve? Co tady děláš?" Ayssa dostala strach, že vše slyšel. "Slyšel jsem kroky a bouchnutí dveří, tak mě napadlo, že si někam odešla a nebo hůř, že se zase k tobě někdo vloupal. Bál jsem se o tebe." Řekl Steve starostlivě až Alyssu zahřálo u srdce, když si uvědomila, jak moc se o ní Steve zajímá. Pak se jí ale udělalo zle z toho jak mu neustále lže.
"To se ti asi něco jen zdálo. Nikdo tu nebyl." Zase mu lhala. Děsně jí to štvalo.
"Ne, jsem si jist, že jsem něco...." Alyssa ho přerušila tím, že ho bez váhání políbila na sladké rty. Polibek trval chvíli, ale pro oba opět moc znamenal. Poté se k němu přitiskla a pevně ho objala. Steve nechápal o co jde, ale také si jí k sobě pevně přitiskl.
Alyssa sama ani pořádně nevěděla proč to udělala. Možná ho chtěla jen umlčet, ale možná prostě potřebovala jeho objetí.
Potřebovala být v jeho svalnaté náruči a cítit jeho teplo. Potřebovala se cítit opět jako člověk a to pociťovala jen v jeho blízkosti.
Další kapitola je na světě! :) Snad vás můj příběh baví :) Jsem ráda za každé přečtení a vote :) Moc děkujuu :)) Mám vás ráda :) a další kapitolu můžete čekat ve čtvrtek :)
ČTEŠ
Stay With Me (Captain America FanFiction CZ.)
FanfictionPříběh se odehrává po filmu Captain America: Winter Soldier a zároveň před Avengers: Age of Ultron:) Příběh pojednává o neobyčejné dívce a známém superhrdinovi, které spojí dohromady ne zrovna bezproblémový příběh. Jejich láska je zakázaná a nebezpe...