But I don't want to lose you!

1.2K 91 0
                                    

"Tohle bylo na.....na jeho těle." Řekl tiše Steve, když Alyssy pláš ustál a odvážila se postavit na nohy. Podal jí do ruky malý bílý papírek. Alyssa si setřela zbytky slz z tváří a lístek si přečetla.

"Utíkáš, ale mě neutečeš. Rozmysli si svůj další krok. Přemýšlel, kdo další by mohl přijít o život jen kvůli tobě?.  -V."

Dostala šílený vztek. Věděla, že je zabil on dřív než si to přečetla, ale teď když to měla napsané přímo před očima byla rozzuřená. Cítila takovou nenávist, že se to ani nedalo popsat. Rozmáchla se a udeřila pěstí do zdi. Vložila do toho celou svou sílu až se ve zdi objevila prasklina velikosti její pěsti.

"Jak to sakra myslel s tou další smrtí?" Skoro křičela. "Má Sama, mého kamaráda. Volal jsem s Tonym a ten zjistil, že se Sam pohřešuje od dnešního rána. Vzal si ho jako pojistku. Chce nás tam oba." Vysvětlil Steve a v jeho obličeji byl poznat náznak zuřivosti. 

"Tak jdeme." Rozhodla Alyssa a chtěla vyrazit ke schodům, ale Steve ji chytil za ruku a přitáhl si ji k sobě. "Ale nejdřív ti musím něco říct." Nervozně se poškrábal na krku. Alyssa se vyzdvihla na špičky a jemně ho políbila na rty. Jen krátce. "Myslím, že bychom měli spíš vypadnout. Dřív než dorazí policie." Podotkla Alyssa, ale Steve ji opět zastavil. 

"Tony se pokusil zaútočit na Velitele." "Cože?" Alyssa se zastavila v půli cesty a s hněvem v obličeji se otočila k němu. "To byl náš plán. Já tě zavezu sem a budu se snažit tě tady v bezpečí udržet co nejdéle. Stark, agentka Romanovova a agent Barton se pokusí zaútočit na Velitelovu hlavní základnu, kterou jsme našli v New Yorku. Bohužel na to byl připraven a my podcenili jeho armádu. Barton byl zraněn." Přiznal všechno Steve. 

Alyssa propadla dalšímu návalu hněvu. "A co jste si sakra mysleli? Že když na něj půjdou jen tři z vás, že ho hned porazíte? Zapomínáte, že on má 99 vojáků s nadpřirozenou silou jako mám já a pár dalších poskoků k tomu. Na co si myslel?" Křičela. Byla naštvaná, že jí lhal, ale víc jí štvalo, že pro ní tři lidi riskovali život. 

"Na co jsem myslel? Na tebe! Protože jeho jediným cílem je, dostat tě zpátky na svou stranu a mě chce mrtvého jen jako bonus navíc. Jde mu hlavně o tebe, ale já tě nechci ztratit! Nemůžu zase někoho ztratit" Steve už také zvýšil hlas. Oba skoro zapomněli, že jsou v domě plném mrtvol. Alyssu to co řekl potěšilo a jeho výraz v tváři ji ničil, ale nemohla podlehnout.

"To je od tebe milé, ale napadlo tě, že bys mě vůbec nemusel ztratit? Že kdyby jsme do toho šly společně, tak jak si slíbil, mohly bychom ho porazit! Nestála jsem o to, aby za mě riskovali tvoji přátelé život!"

"Tady už nejde jenom o tebe, Alysso, jde o všechny ty nebohé lidi, které připravil o klid a zneužívá je." Tohle Alyssu trošku zklidnilo.

"Fajn. Tak kdy si mi o tom vašem plánu chtěl říct?" Založila si ruce přes prsa a povytáhla obočí. "Až by byl Velitel zničen." Odpověděl upřímně. "Ale když nás našel a postavil tě opět do nebezpečí, musel jsem ti to říct." Dodal.

"To jsem si mohla myslet." Zakroutila hlavou. "A co ty, kdy ses mi hodlala říct, že umíráš?" Pronesl Steve ne zrovna příjemným tonem. Alysse to hned došlo. Tony mu to samozřejmě řekl ještě ten večer, když mu řekla, že se chytá odejít. Také jí došlo, že kdyby o tom Steve nevěděl, zřejmě by ani s ní nikam nešel a také se zúčastnil na napadení Velitele.

Chtěla se s ním dál hádat, ale došlo jí, že už na to nemá. Zakývala hlavou. "Hele..já..chci být chvíli sama...." Rozhodla a přešla ke schodům. Pak se ještě otočila a zadívala se do očí, které milovala nejvíc na světě. "Sejdeme se za hodinu u auta."  Steve jí neodpověděl, jen na ní hleděl svým obvyklým pohledem. 

Seběhla schody, ale nikde nenarazila na Joshe. Zřejmě utekl pro pomoc, nebo tak. Alyssa chtěla už být z toho domu pryč, ale u vchodu se zarazila. Na zdi vedle místa, kde bývali dveře než je Steve vyrazil, visela rodinná fotografie. Byl na ní muž s milým úsměvem na tváři, žene se zářivým pohledem a širokým úsměvem. Stáli za pohovkou, na které před nimi seděli dvě mladé dívky. Dívce s zářivě hnědými vlasy mohlo být tak 9 let. Usmívala se a držela se s druhou o něco starší dívkou s kaštanovými vlasy, za ruku. Straší dívka vypadala neuvěřitelně šťastně. Byla to Emily. Ta dívka, která je pohřešována 5 let a už nikdy se nevrátí. 

 Alyssa se po té co uslyšela houkat hlasité sirény od sanitek a policie, vzdálila co nejdál od domu. Teď už ale mířila k autu, kde se měla sejít se Stevem. Procházela klidnou ulicí mezi rodinnými domy, ale nikde ani noha. Což jí přišlo divné, když byla neděle a všude by se měl ozývat dětský smích a štěkot psů. Najednou uslyšela zašustění v blízkém velkém křoví. Trhla sebou a zaměřila pohled na zelený keř a ulevilo se jí, když z keře vyběhla jen zrzavá kočka a začala se od ní rychlým během vzdalovat. 

Otočila se, že bude pokračovat v cestě, ale zastavilo jí pichlavé štípnutí na krku. Ještě stačila nahmatat malinkou šipečku v jejím krku, která způsobila zavírání jejích víček a pak se nedobrovolně ponořila do hluboké tmy. 

Stay With Me (Captain America FanFiction CZ.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat