Let me kiss you

1.5K 118 7
                                    

Po večeři si spolu stoupli ke kraj střechy a pozorovali noční L.A. a velký zářící měsíc nad nimi. Mlčeli. Každý z nich přemýšlel o něčem jiném.

Alyssa přemýšlela o sobě. Pořád musela myslet na to, zda to chce udělat nebo ne. Měla strach, co jí Velitel provede, ale zase nechtěla ztratit jediného člověka, co se o ní vážně zajímá a věří jí.

Steve o tom, že s Alyssou se cítí tak jako už dlouho ne.  Alyssa mu hrozně připomíná jeho první lásku Peggy. Alyssa je stejně statečná jako byla Peggy a když je Steve s ní, cítí se.......normálně. Vzhledově je Alyssa úplně jiná než byla jeho první láska, ale vyzařovala ze sebe podobnou krásu. 

Najednou byla Alyssa nabitá adrenalinem. Bylo jí úplně jedno, že když udělá to, co v danou chvíli chce nejvíc, přijde o to, co chtěla nejvíc v životě a to byla nesmrtelnost, kterou jí poskytne Velitel, když svou misi splní. Nezajímalo jí to. Vůbec jí to v tu chvíli nepřišlo důležité. 

Otočila se tváří na Stevea. Udělal to samé. V jeho tváři vyčetla udivení a napětí. Natáhla se na špičky a prsty mu položila z obou stran krku. Strach z odmítnutí byl ten tam. Přitáhla si ho k sobě víc a políbila ho na ústa. Opatrně její polibek opětoval. Cítila jak jí položil dlaně lehce na její boky. 

Alysse se potvrdilo to, čeho se obávala. Vážně začala mít lidské city. Všechny. 

Polibek netrval dlouho, ale pro Alyssu to bylo něco úžasného. Tenhle pocit se jí líbil.

Steve se od ní odtrhl jako první. Přesně to čekala. Jemně jí za boky od sebe odstrčil a zadíval se do země. Celý se chvěl. Nemohl jí ale říct, že když ho políbila, on v si v myšlenkách vybavil tu chvíli, kdy naposledy před svým zřícením viděl Peggy. Vzpomněl si na její sladké a horké rty. Zadíval se do země.

"Omlouvám se..já..nemůžu." Dostal ze sebe a ani se nedokázal Alysse podívat do očí. 

Přistoupila k němu a jemně mu zvedla bradu a donutila ho se jí podívat do očí.

"Chápu to." Pohladila ho po tváři. A opravdu to chápala. 

Steve zabloudil na chvíli očima na její rty, ale hned pohled odvrátil.

"Omlouvám se." Jemně jí od sebe odtáhl a zmizel ve tmě.

Alyssa byla zmatená. Co jí to napadlo? Má jasně zakázáno se svou misí nějak více sblížit. V hlavě si vynadala. Ale na ten polibek nedokázala zapomenout. Bylo jí jasné, že misi na 100% nedokončí.

Když se Alyssa po půl hodině vrátila dolů do bytu, Steve tam nebyl. Zabouchla dveře od jeho bytu a vrátila se do svého. Posadila se na pohovku. Dlouho zírala na telefon a přemýšlela, že to udělá. Zavolá Veliteli a ke všemu se přizná. Sdělí  mu, že svou misi pravděpodobně nesplní, protože svému cíli podlehla.

Velitel by si jí pravděpodobně ihned našel a vyrval jí čip s těla osobně. Smrt byla ta lepší verze. Horší by bylo, kdyby jí pomocí čipu začal Velitel ovládat. To by na Stevea musela zaútočit ať se jí to líbí nebo ne a nešlo by tomu nějak zabránit. 

Ale co to plácá, vždyť ještě před týdnem by udělala cokoli aby ho zabila. A teď by brala raději svou vlastní smrt než aby byla donucena ho zabít. Pomalu, ale jistě si začala uvědomovat, že už jí na nesmrtelnosti nezáleží. Mnohem víc toužila být v blízkosti Stevea. 

Vzala telefon ze do ruky a vyhledala Velitelovo číslo. Řekne mu, že se vzdává a když jí bude chtít ovládnout, vyrve si raději čip z těla sama ihned. 

Raději po druhé zemře, než aby musela zabít někoho, s kým se cítí jako normální člověk, kterým už dávno není. 

Už chtěla zmáčknout zelené  sluchátko, když se od dveří ozvalo jemné zaťukání. 

Ahoooj :) Další část je za námi :) Snad se líbila, je kratší než obvykle, ale snad potěšila :)) Děkuju za 500 přečtení, moc si toho vážím :3 A snad přečtení budou ještě přibývat, ale už teď jsem spokojená :33 Dalí část čekejte v pondělí :)) 


Stay With Me (Captain America FanFiction CZ.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat