Když Steve a Alyssa dorazili na střechu, boj byl v plném proudu. Velitel tam měl plno svých lidí, kteří se zdáli být ještě silnější než ty v budově.
Alyssa se rozhlédla. Viděla Natashu a Joshe bojovat se čtyřmi svalnatými muži. Kousek dál bojovali Sam a Tony s několika lidmi, kteří bránili Velitele, který se ovšem taky zapojil do boje a momentálně mlátil do Sama, který měl výhodu, že může kdykoliv "vletět."
Ono se to nezdálo, ale Velitel byl silný. Hodně silný, že mu prostě ani Tony a Sam nestačili. Měl na hrudi divné brnění, které odráželo Tonyho střely a rány.
Alyssa ucítila Steveovu dlaň na svém rameni. "Jdu jim pomoct." Řekl a Alyssa jen kývla. Sledovala jak se Steve rozeběhl a už po Velitelovi letí jeho štít.
Neváhala a hned běžela na pomoc Natashe a Joshovi.
Povedlo se jim uspat několik dalších lidí, ale pak jim došli zásoby. Tony věděl, že nezachrání všechny.
Po několika tuctech ran se Alyssa probojovala až k Velitelovi. Rány pro něj si vychutnávala, ale i od něj jich pár schytala.
"Neříkal si, že tu bude i James?" Slyšela Alyssa jak Steve křičí přes rány na Tonnho. Jediný člověk pod jménem "James" jí napadl Tonyho přítel, který jí tenkrát dostal do bezpečí, Rhodey.
"Jo to jsem si taky myslel." Odsekl Tony.
Steve chtěl ještě něco říct, ale všechny je zarazil zvuk něčeho hodně velkého ze vzduchu, a vrtulník co měl přiletět pro Velitele to rozhodně nebyl.
Všichni včetně Velitele vzhlédli k nebi.
"Neříkal si, že se pro něj má dostavit vrtulník?" Houkla s úšklebkem Natasha na Joshe.
"No..tohle vrtulník rozhodně není." Pokrčil Josh rameny.
Přímo nad nimi proletěl quinjet. Nepatřil mezi ty největší, ale i tak byl dost velký.
Zastavil se ve vzduchu přímo nad střechou a ihned se otevřeli zadní dveře a ven vyskákali čtyři muži v s maskami a neprůstřelnými vestami. Než se všichni nadáli muži po nich už začali vystřelovat zásobníky.
Tony a Sam stačili před ranami uhýbat a uletět na čas mimo střechu. Natasha zatáhla Joshe za jeden z komínů, ale Josh schytal kulku do nohy. Naštěstí pro něj, byl jeden z těch, kdo má čip a tahle rána se mu zahojí.
Steve v rychlosti blesku popadl Alyssu a bránil je svým štítem. Rychle se také schovali za jeden z kamenných komínů.
Po chvilce střílení ustalo a když všichni vykoukli ven, zjistili, že quinjet míří pryč a Velitel v něm. Tony s Falconem už quinjet pronásledovali.
"Sakra." Zaklela Alyssa.
"Jak se za ním dostaneš? Ten přístroj máš ty." Přistoupila k nim Natasha a založila si ruce v bok.
"Tony?" Promluvil Steve do komunikátoru.
"Jestli sis nevšiml, mám teď práci." Ozvala se od něj odpověď.
Steve jen protočil oči a stoupl si na kraj střechy, aby měl lepší výhled na stále se vzdalující quinjet a Tonyho se Samem, motajících se kolem toho.
"Dokážete je sejmout k zemi? Musím se se k němu dostat ten přístroj mám já."
"Děláme co můžeme a..Do háje!" Křikl Tony v komunikátoru. "Co se stalo?" Vložila se do toho Natasha vyděšeně. "Jsem na to sám. Falcon přišel o křídlo." Sykl Tony.
ČTEŠ
Stay With Me (Captain America FanFiction CZ.)
FanfictionPříběh se odehrává po filmu Captain America: Winter Soldier a zároveň před Avengers: Age of Ultron:) Příběh pojednává o neobyčejné dívce a známém superhrdinovi, které spojí dohromady ne zrovna bezproblémový příběh. Jejich láska je zakázaná a nebezpe...