8

34.3K 1K 48
                                    

Multimedyada Awir ve Peri

Şubat'ın ikisiydi. Peri sabahı zor etmişti. Kusmaktan içi dışına çıkmıştı. Haliye Karin de ayaktaydı tüm gece. Karin'in ısrarlarına rağmen yine de doktora gitmeyi reddetmişti. Sabah 5.30 ila 6.00 civarı güneşin doğuşunu izlediler birlikte odadaki camdan. Ardından Peri kusmaya devam etti. "Bu böyle olmayacak Peri bak için dışına çıktı kusmaktan. Gel gidelim bir doktora. "

"Gerek yok iyiyim ben. Normal bir şey bu. "

"O zaman bir nane limon kaynatayım sana. "

"Peki Karin. "

Karin yavaşça mutfağa indi. Ahşap merdivenin sesini yattığı yerden işiten Nizar ürperdi. Zaten inden cinden korkmaz hırsızdan korkardı. Dolaptaki kitli kasadan silahını çıkardı ve evin içinde dolaşmaya başladı. Mutfağa yaklaşınca tezgahın başında Karin'i gördü. İçi ısınmıştı. Hayır hayır doğru kelime rahatlamıştı olmalıydı. İçi rahatladı. Silahı salondaki sehpaya bıraktı ve ses çıkarmadan müstakbel karısını izledi.

Karin önce yarım dilim limonu sekiz parçaya böldü ve cezvenin içine attı ardından da üç kaşık kuru nane koydu. Suyunu da döküp ocağa kaynamaya bıraktı. Karin'in nane limon kaynattığını gören Nizar hasta olmasından şüphelendi.

"İyi misin Karin? Hasta mısın? "

Karin içini çekip olduğu yerde zıpladı korkusundan. Arkasını döndüğünde baş parmağıyla damağını yukarı çekiştirdi.

"Allah seni kahretmesin Nizar! "

"Kahretmesin zaten. " otuz iki dişini de göstererek güldü.

"Ödümü kopardın. "

"Sende beni korkuttun gece gece. Ne oldu bir şeyin mi var? "

"Yok. Ben iyiyimde Peri. Bi' gram uyumadı. Akşamdan beri kusuyor. "

"Söyleseydiniz ya bir doktora götürürdük. "

"Ya yok keçi inadı var kızda nane limona zor ikna ettim. "

Peri'nin öğürme sesi ve ardından gelen gürültü ile koşarak yukarı çıktılar. Banyoda Peri'nin yere yığıldığını fark eden Karin beyaz gecelikten sızan kan ile telaşa kapıldı. Peri bayılmıştı. Belli ki düşük yapıyordu.

Karin sakinliğini koruyamamıştı. Panikten olduğu yerde kaldı. Nizar böyle durumlarda soğuk kanlı olabiliyordu. Peri'yi kucağına aldığı gibi Karin'e emir vermeye başladı. "Karin odamdan anahtarı git arabamı çıkar garajdan. "

Karin'in olduğu yerde durduğunu görünce bağırdı. "Karin! "

Nizar'ın bu feryatına konak ayağa kalkmıştı. Karin de toparlanarak Nizar'ın dediğini yaptı.

Gazin Hanım oğlunun kollarında gördüğü baygın Peri ile ne yapacağını şaşırmıştı. Merdivenin tırabzanına tutundu.

"Bu ne hal böyle Nizar? "

"Peri bayılmış ana kanaması var. Biz hastaneye yetiştireceğiz Karin ile. Bir şey olursa ararız sizi endişelenmeyin. "
Endişelenmeyin diyordu ama boşuna. Abisi Awir de görmüştü durumu.

"Nizar ne oluyor burada? " dedi Awir.

"Hastaneye gideceğiz abi sonra anlatırım. "

"Bırak ben götürürüm. " diyerek Peri'yi kollarına almaya yeltendi Awir.

"Sen götürme abi. Mümkünse bi' boka karışma. Çünkü neye elini atsan kırıp döküyorsun. İyi bak bu manzaraya. Bu senin suçun. Bunu sen yaptın. Şimdi daha fazla oyalama beni. Senin döktüğünü toplamak için çok geç olabilir artık. "

MARDİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin