Κεφάλαιο 28

409 69 4
                                    

Καθε μερα ειχαμε πρόγραμμα. Πρωι σεξ, μετα πρωινό, μετα σπα, μετα ο,τι μαλακια μας κατέβαινε στο κεφαλι, μεσημεριανο, ακομα περισσοτερες μαλακιες, τηλεφωνο με τα παιδια και το βραδυ ικανοποιουσα τις φαντασιωσεις του Ιορδανη. Ηλπιζα το δωματιο να εχει καλη ηχομόνωση. Οι δυο εβδομαδες περασαν σαν νερο και ημασταν πληρως ξεκουραστοι για να επιστρεψουμε στην καθημερινοτητα. Μολις μπηκαμε στο σπιτι τα παιδια ετρεξαν και μας αγκαλιασαν. Οπως παντα η Αθηνα , η οικονομος, επεσε στην αγκαλια του Ιορδανη. Αυτος προσπαθησε να την διωξει αλλα ειχε κολκησει σαν βδελλα πανω του. Ηταν βραδυ οταν γυρισαμε οποτε πεσαμε ολοι για υπνο.
《Μου λειψατε! Να κοιμηθω μαζι σας;》ρωτησε η Ευα ενω εμπαινε στο δωματιο. Εμεις σηκωσαμε την κουβερτα και αυτη χωθηκε στη μεση. Ενας ενας ερχονταν και ευτυχως ειχαμε king size κρεβατι και χορεσαμε ολοι. Το πρωι βρεθηκα με ενα κεφαλι να ακουμπαει πανω στο στομάχι μου και ενα χερι πανω στο στηθος μου. Ξυπνησα σιγα σιγα τα παιδια και αυτα σηκωθηκαν και ντυθηκαν για να πανε στο σχολείο. Αφου τους πηρε το σχολικό εμεινα μονη με τον Ιορδανη. Η Ευα εκανε παραπονα οποτε την στειλαμε σε παιδικο σταθμο.
《Και τωρα οι δυο μας》ειπε και ηπιε μια γουλια απο τον καφε του
《Δυο βδομαδες δεν με χορτασες;》τον ρωτησα ειρωνικα και πηγα και έκατσα στα ποδια του
《Εσενα μωρο μου δεν σε χορταινω ποτε. Σε αγαπω παρα παρα πολυ. Πρεπει να φυγω.》ειπε και σηκωθηκε
《Αντιο》ειπα και με πλησιασε. Με επιασε απο τη μεση και με εφερε κοντα του . Ήμασταν σε αποσταση αναπνοης και κοιτούσε τα χειλη μου με αποτελεσμα να τα δαγκωσω. Πλησιασε και δαγκωσε το κατω χειλος μου ωσπου δεν αντεξα και επιτεθηκα εγω. Το φιλι εγινε ενα γλωσσοφιλο και διεκοπηκε οταν τελειωσε η αναπνοη μας.
《Με αναβεις τοσο πολυ》ειπε και χαμογελασα
《Επιτηδες το κανω》μολις το ακουσε γελασε και μου εδωσε αλλο ενα
《Παω στη δουλεια. Τα λεμε το μεσημερι. Σ'αγαπω! Αντιο》
《Και γω σ'αγαπω! Γειααα》ειπα ενω εκλεινε την πορτα. Πηγαινα προς τα πανω οταν ακουσα καποιον να με φωναζει
《Ελενα》φωναξε η Αθηνα και γυρισα προς το μερος της.
《Οριστε》ειπα και γω
《Ηθελα να μιλήσουμε》ειπε και γω παραξενευτηκα. Τι να πουμε δηλαδη;
《Πες μου》
《Οχι εδω. Ακολουθησε με.》ειπε και εγω την ακολούθησα. Μπηκε στο γραφειο του Ιορδανη και κλειδωσε την πορτα πισω της. Εγω εκατσα σε μια καρεκλα σταυροπόδι και την περιμενα να μιλήσει
《Ο Ιορδανης αγαπα εμενα.
Μονο εμενα! Εσυ εισαι μια τσουλα. Δεν κανεις για αυτον κοπελια. Εισαι κατι περιστασιακο για αυτον! Παρ'το χαμπαρι! Εμενα αγαπαει. Θα ειναι ο πρωτος μου. Θα του κανω την τιμη να μου παρει την παρθενια. Σε αντιθεση με εσενα που ειχες παει με εκατονταδες αλλους.》ειπε και εγω ειχα ξεκαρδιστει.
《Λογικα θα μεινεις κλειστη για παντα》ειπα αναμεσα στα γελια μου
《Ο Ιορδανης θελει τη γυναικα του σεμνη στον κοσμο και αγριογατα στο κρεβατι. Οχι το αντιθετο. Οποτε κοπελια δεν εισαι στις προτημισεις του.》ειπα και εφυγα απο το δωματιο ενω ακομα δεν μπορουσα να σταματησω να γελαω. Πηρα τηλεφωνο τον Ιορδανη και του ειπα τι ειχε γίνει ενω ειχε ξεκαρδιστει και αυτος. Ηρθε απο δω αμέσως και του το ειπα και απο κοντα
《Σε παρακαλω πες μου πως δεν τα ειπε αυτα.》ειπε εκω κρατουσε την κοιλια του απο τα γελια
《Κι ομως!》
《Εχω σχεδιο》ειπα και τον κοιταξα διαβολικα ενω αυτος ψιθύρισε ενα "ωχ!"
Οσο η Αθηνα συμμαζευε το δωματιο μας αυτος μπηκε μεσα και αφησε μια χαραμαδα στην πορτα για να βλεπω. Πηγε κοντα της και εκανε αυτο που εκανε και σε μενα το πρωι. Την επιασε απο τη μεση και την εφερε κοντα του. Δεν τη φιλησε. Την εριξε στο κρεβατι και της εβγαλε τηννλ μπλουζα. Πηγε να της βγαλει το σουτιεν ομως τελευταία στιγμή την άφησε και βγηκε απο το δωματιο. Εγω σταματησα το βίντεο που τραβαγα και εβαλα το κινητο μου στην τσεπη μου. Περιμενα λιγο να σουλουπωθει και μπηκα στο δωματιο οπου τη βρηκα να φτιαχνει το κρεβατι με ενα χαζο χαμογελο.
《Τι εγινε και χαμογελας ετσι σαν χαζοχαρουμενο;》ρωτησα ταχα ανηξερη
《Το καναμε με τον Ιορδανη》ειπε και με κοιταξε. Λογικα περιμενε να δει καποιο σημαδι ζηλειας ή θυμου ομως μονο το λαγνο χαμογελο υπηρχε στο προσωπο μου
《Αληθεια; Και πως ηταν;》επρεπε να ρωτησω! Δεν συγκρατηθηκα
《Παθιασμενος, δυναμικος και σωστος κατακτητης》ειπε. Λογικα το φανταζοταν. Εβγαλα το κινητο μου και της εδειξα το βιντεο. Οταν καταλαβε πως ηξερα πως ελεγε ψέμματα ντραπηκε.
《Απολυεσαι》ειπε ο Ιορδανης περνοντας εξω απο το δωματιο την κατάλληλη στιγμη και αυτη σηκωθηκε και ετρεξε βγαινοντας απο το οπτικό μου πεδίο. Το τελευταίο που ακουσα ηταν η πορτα να κλεινει κανοντας μεγαλο κρότο.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Γεια και παλι

Αργησα να το ανεβασω το ξερω. Επισης δεν αντεξα την Αθηνα- βασικα δεν ξερω καν γιατι την εβαλα μεσα- και την εδιωξα.
Ειναι βαρετο το ξερω αλλα ειχα ετοιμάσει αλλα 5 τα οποια δεν κρατησα και ανεβασα αυτο. Εχω στερεψει. Δεν σχολιαζετε και δεν βοηθατε. Ειπαμε τα σχολια σας με εμπνεουν.

Αν σας αρεσε και θελετε πιο καλα κεφαλαια τοτε ψηφιστε και σχολιαστε!

Φιλακια πολλα
Ελεάννα

Η παίκτρια 2: The come backWhere stories live. Discover now