Κεφάλαιο 31

478 66 3
                                    

Σχεδον ετρεξα και κλειστηκα στην κρεβατοκαμαρα ενω αρχισα να σπαω ο,τι εβρισκα μπροστα μου.
《Γαμωτο σου Ελενα ανοιξε την πορτα!!》φωναξε ο Μητσος απο εξω καθως χτυπουσε την πορτα. Εσυρα τα ποδια μου και την ξεκλειδωσα. Αυτος μπηκε γρηγορα μεσα και εκλεισε την πορτα πισω του. Οποιος τον έβλεπε θα τον φοβοταν ομως εκεινη τη στιγμη ο φοβος ηταν το τελευταιο συναισθημα που ενιωθα.
《ΘΕΣ ΝΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ;》ουρλιαξε
《Εγω σου λεω την αληθεια. Αν θες πιστεψε το αν δε θες μην το πιστευεις.》του ειπα και ξεφυσηξα. Πηγα, εκατσα στο κρεβατι και εκανα πισω τα μαλλια που καλυπταν το προσωπο μου.
《Μαμα ανοιξε την πορτα》φωναξε ο Κωσταντινος ενω χτυπουσε και αυτος την πορτα. Αν αντεξει μεχρι το τελος θα ειναι θαυμα. Ο Μήτσος πηγε και του ανοιξε. Μπηκε μεσα στο δωματιο και μου εριξε μια δολοφονικη ματια ενω η Πηνελοπη που ηταν απο πισω του μπηκε και εκατσε διπλα μου. Μπαμπας και γιος αρχισαν να πηγαίνουν πανω κατω στο δωματιο.
《Οκ τωρα ειμαι σιγουρη πως ειναι γιος του αλλα εγω πρεπει να ειμαι κορη του;》ειπε η Πηνελοπη παραπονεμενα και ολοι την κοιταξαμε.
《Αντε το Κωσταντινος καταλαβαινω απο που το πηρε αλλα το Πηνελόπη;》αναρωτήθηκε ο Μητσος
《Απο τη μανα σου ρε βλακα》απαντησα
《Και τωρα τι;》ειπε ο Κωσταντινος
《Απλα θα κανουμε σαν να μην εγινε ποτε τιποτα.》ειπα απλα και σηκωσα τους ωμους μου
《Ακους τι λες; Σήμερα ανακαλυψα πως εχω αλλα δυο παιδια και περιμενω εγγονι》ειπε φανερα εκνευρισμενος
《Και τι να κανουμε δηλαδη; Θα πεσουμε σε καταθλιψη; Απλα θα προσπαθησουμε και η Αννα και ο Ιορδανης να το παρουν καλα》ειπα και ολοι συμφωνησαν. Ετσι σαν μια χαρουμενη οικογενεια κατεβηκαμε κατω οπου βρηκαμε τον Ιορδανη με την Αννα να καθονται και απλα να μας κοιτανε, την Ευα να παιζει με το κινητο της ενω ο Αντωνης με την Έμμα να φιλιούνται. Αφου ολοι μας καταλαβαν πηγαμε και κατσαμε σαν να μην συνεβη τιποτα.
《Εμμα θα ριξεις το παιδι》ειπε η μητερα της.
《Οχι! 》φωναξε και χωθηκε ακομα περισσότερο στην αγκαλια του Αντωνη.
《Εμμα το θεμα εληξε. Ελενα και Δημήτρη. Στην κουζίνα τωρα》απαιτησε. Αν ελεγα "ναι μανουλα " θα το παρατραβουσα; Την ακολουθησα στην κουζινα. Εγω με τον Μητσο στον ενα πάγκο και ο Ιορδανης με την Αννα στον αλλο.
《Θελω διαζυγιο》ειπε αυτη
《Και γω 》ειπε ο Ιορδανης
《Κατσε οταν λες διαζύγιο εννοεις αυτο το κανονικο; Με τα δικαστήρια, τις υπογραφες και τους δικηγορους;》πρεπει να ειμαι πολυ χαζη που εκανα παιδια μαζι του.
《Μην τολμησεις να ερθεις σπιτι σημερα》ειπε και εφυγε παίρνοντας και την Εμμα μαζι. Σε λιγη ωρα πηγαν για υπνο τα παιδια και εγω με τον Ιορδανη στην κρεβατοκαμαρα. Τα ματια του οταν λυποταν γινοταν μπλε. Λες και ολες οι θαλασσες και οι ουρανοι χανονταν εκει μεσα. Εκατσε μπροστα απο το κρεβατι και καλυψε το προσωπο του με τις παλαμες του.
《Γιατι;》τον ρωτησα απαλα
《Τι γιατι;》
《Γιατι θες διαζυγιο》τον ρωτησα
《Τον αγαπας. Τον αγαπας πιο πολυ απο μενα》ειπε και τα ματια του βουρκωσαν. Πηγα και τον αγκαλιασα. Εκατσα στα ποδια του και αρχισα να τον φιλαω. Ανταπεδωσε. Εριξε την πλατη του πισω ενω εγω συνεχισα να ειμαι πανω του. Του εβγαλα την μπλουζα και συνεχισα να τον φιλαω στον λαιμο και κατεβαινα. Τοτε σαν να τον χτυπησε ηλεκτικο ρευμα πεταχτηκε, αποθωντας με και με λιγα βηματα βγηκε απο το δωματιο. Τον ακολουθησα.
《Τι εγινε》τον ρωτησα και πηγα να τον πλησιασω ομως με αποθησε
《Δεν μπορω ρε Ελενα δεν μπορω》ειπε και ξεφυσιξε
《Ηξερες απο την πρωτη στιγμη πως ειχα παιδια με αλλον και με δεχτηκες. Τι εγινε τωρα;》
《Ειναι περιεργο να ξερω ποιος ειναι και μαλιστα να κοντευουμε να συμπεθεριασουμε.》 παραδεχτηκε
《Και τι να κανουμε γι'αυτο. Ναι εκανα το λαθος και τον αγαπησα! Συγγνωμη! Αλλα ποτε δεν θα αρνιομουν πως ειναι δικα του τα παιδια.》φωναξα
《Δεν σε κατηγορω για τιποτα ρε γαμωτο! Απλα ειναι περιεργο! Θελω να φυγεις για λιγο απο το σπιτι》φωναξε και αυτος
《Τι;》
《Αυτο που ακουσες! Θελω χρονο να σκεφτω. Αν εισαι εσυ εδω δεν μπορω να σκεφτω καθαρα.》παραδεχτηκε ενω εγω ακομα ημουν σοκαρισμενη.
《Σου δινω μια τελευταια ευκαιρια γιατι αν βγω απο εδω δεν θα με ξαναδεις ουτε εσυ ουτε τα παιδια. Κανονισε》του ειπα. Ολα τα παιδια ειχαν βγει και απλα ολοι περιμεναμε να πει την τελευταια του κουβεντα.

○○○○○○○○○○○○○○○

Χελοουυυυυυυ

Παλι εδωωωωω

Τριτη βραδυ ειπα θα ανεβει, τριτη βραδυ ανεβηκε. Δεν ειπα ποια Τριτη!!

Επισης να πως σημερα ο Cameron Dallas εχει γενεθλια!! Κλεινει τα 21 το μωρακι μουυυυυ!!

Αν σας αρεσε πατηστε το αστερακι και αφηστε μου μια γνωμη στα σχολια

Φιλακια πολλα
Ελεάννα

ΥΓ: Μην ξεχασετε να ριξετε μια ματια στην καινουρια μου ιστορια!!

Η παίκτρια 2: The come backWhere stories live. Discover now