Ερωτησεις- Ευχαριστώ

327 42 2
                                    

Βασικα δεν εχω λογια να περιγραψω αυτο που αισθανομαι εδω και τοσες μερες. Οταν εβλεπα τα votes και τα comments η χαρά μου ηταν πραγματικα απερίγραπτη. Εγω έβλεπα την καθε σκηνη μεσα απο τα ματια της Ελενας και σχεδον κολλησα μαζι της. Ελπιζω να σας αρεσε η ιστορια της.

Μου στειλατε καποιες ερωτησεις και ειπα να τις απαντησω δημόσια γιατι μπορει να τις εχετε και αλλοι.

1) Τι απεγινε η Εμμα και το μωρο;
Πηγανε μαζι με την Ελενα και τους υπολοιπους στη Θεσσαλονίκη. Η Εμμα εκανε ενα κοριτσακι που το ονομασε Ελενα

2) Ποσα εγγόνια ειχε συνολικα και τι απεγιναν τα παιδια της;
Η Ελενα απεκτησε 9 εγγονια. Τα διδυμα κανανε διδυμα, ο Αντώνης με την Εμμα 3 και η Ευα αλλα 2. Ο Κωσταντινος τελειωσε τις σπουδες του και μαζι εφερε και μια κοπελα, την Ελισάβετ η οποια σπουδαζε μαζι του. Η Πηνελοπη και αυτη τελειωσε επισης τη σχολη της και δουλεψε σε μια απο τις μεγαλύτερες εταιρειες στη Θεσσαλονίκη. Ο Αντωνης σπουδασε Μηχανολογος Μηχανικος και παντρεύτηκε με την Εμμα. Οσο για την Ευα. Θυμαστε τον Αχιλλέα; Μαντεψτε ποιον παντρεύτηκε!

3) Τι απεγιναν οι υπολοιποι ηρωες;
Εφτιαξαν τις ζωες τους. Τους αξιζε πιστευω. Εκτος απο τον Ιορδανη ο οποιος μετανιωσε που αφησε την Ελενα να του φυγει μεσα απο τα χερια. Εκανε σχεση με την Αθηνα προσπαθώντας να ξεχασει την Ελενα ομως βρηκε παρηγορια στο ποτο και στο τσιγαρο και βρεθηκε σε κώμα.

4) Τηρησε την υποσχεση της να παει να βρει τον Κωσταντινο;
Ναι την κράτησε. Ηταν δικια του αυτο το ειχε δηλωσει. Ομως πεθανε απο βαθια γεράματα περιτριγυρισμενη απο αγαπη. Τι αλλο να ζητησει;

Αυτες ηταν οι ερωτησεις μερικων απο σας. Ελπιζω να σας καλυψα. Αν θελετε να ρωτησετε κατι αλλο γραψτε το στα σχολια

Ενα απιστευτα τεραστιο ευχαριστώ και παλι.

Φιλακια πολλα
Ελεάννα & Έλενα

Η παίκτρια 2: The come backWhere stories live. Discover now