Amintiri...

289 10 0
                                    


Salut! Eu sunt Ellis și am 16 ani. Eu am 2 prieteni cei mai buni. Amy (fata) și Jerry (baiat). Sunt gemeni. Ne cunoaștem din clasa a treia când am început sa stau în banca cu Amy. Ne înțelegeam din ce în ce mai bine pana am ajuns la stadiul de cei mai buni prieteni. Dar după câți va ani am început sa simt ceva pentru Jerry. Si încercam sa arat asta fără sa spun cuiva. Într-un fel mi se părea ciudat sa fiu îndrăgostită de fratele celei mai bune prietene. Dar nu-mi păsa. În fine. Cum ziceam, incercam sa fac oamenii sa-și dea seama singuri de asta. Dar nu voiam neapărat sa știe toți. Ci doar Amy. Și intr-o zi o fostă colega, Endera, ne-a invitat pe noi și pe încă o fata, Fabia, la ea acasă. Stăteam toți în curte. Avea un leagăn mare din lemn pe care stăteau Amy și Fabia. Mă duc sa mă așez lângă ele.
Eu: Hey despre ce e vorba?
Ele ignorandu-mă.
Amy: Fabia ai zis cumva ceva despre Jerry? *uitandu-se ciudat la ea și zambind*
Fabia: Nu...O doamne nu pot sa cred ca te gândeai la asta!!! *rosind*
Țipa Fabia suparata.
În gândul meu *OMG am venit la momentul potrivit sa aud ceva secret din discuția lor*
Eu: DESPRE CE E VORBA?!
Fabia&Amy: NIMIC!
Eu tăceam din gura dar continuam sa le ascult.
Fabia: Amy știi ca nu as face asta. Nu m-as uita în veci la Jerry. În primul rand pentru ca e fratele tău și în al doilea rand pentru ca nu e genul meu.
Amy: Mersi Fabia! *luand-o în brate*
Pentru un moment m-am gândit ca nu a fost o idee prea originala sa mă îndrăgostesc de fratele celei mai bune prietene. Probabil ca dacă îi spuneam înainte sa aibă ea discuția aia cu Fabia nu avea o reactie proasta dar acum Fabia i-a băgat în cap ca nu e bine sa te îndrăgostești de fratele prietenei tale. O sa fie foarte greu...OF!

Mâna DestinuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum