Când am auzit ca Jerry are 2 bilete V.I.P. pentru noi la Sev'ral times ERAM ÎN AL NOUĂLEA CER!!!
Eu: MULȚUMESC JERRY!!! *luandu-l în brate și sarutandu-l*
Jerry: Nu ai pentru ce, iubito!
Eu: Te iubesc! Mult mult de tot!
Jerry: Da, dar eu te iubesc și mai mult!
Eu: Da, dar eu te iubesc la infinit!
Jerry: Dar eu te iubesc la infinit plus unu!
Eu: Ei, na!
Jerry: Iubito cred ca ar trebui sa ne pregătim pentru mâine. Puneți niște haine groase intr-un rucsac îmi pun și eu și de acasă plecam cu haine subțiri. Acolo e mai frig și sa ne luam ceva gros. Dupaia plec și eu acasă și vin mâine sa te trezesc și sa plecam, bine?
Eu: Bine.
-A doua zi-
Mă scol și îl văd pe Jerry intrând în camera mea.
Jerry: Neatza, iubire! Cum ai dormit?
Eu: *puțin somnoroasa* Foarte bine.
Jerry: Trebuie sa plecam, scumpete.
Eu: *ridicandu-ma* Îmi pun astea pe mine și vin acum.
Jerry: Bine te aștept la mașină.
Eu: Ok.
-În masina-
Jerry: Hai, dai un pupi? *Cu o voce de copil mic*
Eu: Dau un pupi!
-La concert-
Eu: Jerry uite acolo doua locuri bune.
Jerry: Nu pe acolo, pe aici.
Eu: A da. Avem bilete V.I.P. .
Atunci i-am cunoscut pe Sev'ral times. A FOST CEA MAI TARE NOAPTE EVER!!!
Apoi la întoarcere s-a întâmplat ceva oribil! Mergeam cu masina pe banda noastră pe sosea și una dintre mașinile de pe banda opusa mergea foarte aproape de noi. Ne-am apropiat prea mult de peretele de piatra din dreapta și ne-am izbit de el. Am plecat cu ambulanta la spital.
Doctorul: Din fericire ați scăpat cu răni ușoare.
Eu&Jerry: Mulțumim.
Eu: Putem pleca acasă?
Doctorul: Desigur dar din cate mi-au spus cei care v-au scos din masina și v-au adus aici, mașina dumneavoastră e total desfigurata așa ca va trebui sa luați un taxi.
Eu: Mulțumim.
Am luat un taxi și am ajuns acasă. Noaptea la concert a fost magica dar accidentul rutier a fost un COȘMAR EPIC!Cel din poza de la început e Jerry. Pupici!
CITEȘTI
Mâna Destinului
TeenfikceEllis e o fata emotiva, dar puternica. Are multe probe grele de trecut, dar găsește în totdeauna o soluție buna. Chiar dacă e cea mai tranzita idee. Are oameni lângă ea care o ajuta când are nevoie. Însă, nimic nu e mai dureros sa vezi ca nu mai ai...