-Acasa-
Hm...azi e o zi frumoasa. O sa ies sa mă plimb prin parc. Sa-mi limpezesc mintea de ieri.
-În parc-
Chiar e frumoasa ziua de azi. E un soare incredibil de fierbinte. Pfoai! Mmm...vrabiutele cântă și...aia e Alissa??? CU JERRY?!?!?! Despre ce dracu vorbesc?!
~Perspectiva lui Jerry~
Jerry: BAI FEMEIE! AI PROBLEME MINTALE! NU TE PLAC! NICI MĂCAR CA AMICA!
Alissa: Taci! Nu e nevoie de cuvinte!
Apropiindu-se de mine sa mă sărute. Se apleca tot mai tare. M-am dat la o parte și am lasat-o sa cada pe jos.
~Sfârșitul perspectivei~
Gata pana aici. Merg sa văd ce se întâmplă.
Eu: IAR JERRY?! *începând ușor sa plang*
Jerry: Ellis iubito! Bine ca ești aici! Al...
Eu: *plangand* Nu-mi zice iubito! Am încheiat cu tine! NE DESPĂRȚIM!
Jerry: ELLIS STAI! LASA-MĂ SA-ȚI EXPLIC!
Eu: NU VREAU SA AUD. PĂSTREAZĂ PENTRU TINE! NENOROCITULE!
-Acasa-
M-am așezat în pat și am început sa plâng mai tare. Și mai tare. Și mai tare. Cum a putut sa îmi facă asta??? Aveam încredere în el...gata! Am terminat-o cu băiatul asta!
~Perspectiva lui Jerry~
Jerry: AMY!!! VINO! TREBUIE SA VORBIM! *începând ușor ușor sa plang*
Amy: Ce e Jerry? Ce ai?
Jerry: Ellis s-a despărțit de mine!
Amy: Ce? De ce???
Jerry: Pentru ca eu vorbeam cu Alissa în parc și a încercat sa mă sărute dar m-am dat la o parte și am lasat-o sa cada pe jos dar probabil ca Ellis nu si-a dat seama de asta! Probabil a crezut ca o sărutam.
Amy: Pai mâine începe scoala. Poti vorbi cu ea.
~Sfârșitul perspectivei~
-A doua zi, la scoala-
Jerry m-a văzut și vine spre mine.
Jerry: Ellis iubito!
Eu: Ti-am zis sa nu îmi mai zici așa. Ce mai vrei acum? Sigur nu e ceva despre care trebuie sa vorbești cu Alissa?
Jerry: Ellis îmi pare rău pentru ce crezi. Dar nu s-a întâmplat nimic.
Eu: Sunt 100% sigura de asta. *încercând sa plec* Dar Jerry mă prinde de mana și mă trage lângă el. Eram nas în nas.
Jerry: Crede-ma. Eu te iubesc numai pe tine.
Eu: Ce m-ar face sa cred asta?
Jerry: Cuvintele tale spun ca mă urăști, dar ochii tai spun altceva...*privindu-mă cu ochii lui sclipitori și vorbind încet, lent și cu intonatie*
Eu: Pai eu...
Jerry: Ssshhhtt! Nu spune nimic...*sarutandu-mă lung si delicat*
Eu: Îmi explici sa înțeleg?
Jerry: Ea a vrut sa mă sărute iar eu m-am dat la o parte și am lasat-o sa cada pe jos. *razand*
Eu: *razand* Îmi pare rău...
Jerry: Nu-i nimic! Nu a fost vina ta.
*sarutandu-mă încă o data, lung și delicat*
CITEȘTI
Mâna Destinului
TeenfikceEllis e o fata emotiva, dar puternica. Are multe probe grele de trecut, dar găsește în totdeauna o soluție buna. Chiar dacă e cea mai tranzita idee. Are oameni lângă ea care o ajuta când are nevoie. Însă, nimic nu e mai dureros sa vezi ca nu mai ai...