Nu voiam sa îi zic Anei ce s-a întâmplat. Probabil ar fi crezut ca îmi place de Joe. IAK! Nu! Am decis sa vorbesc cu Mădă. Așa ca am intrat cu ea la mine în camera și am încuiat usa.
Mădă: Ok, ce se petrece?
Eu: Se petrece ca venit Joe aici și mi-a spus ca mă place.
Mădă: *dandu-și ochii peste cap* Daa, sigur, Ellis nu trebuie sa inventezi chestii dacă îți place de Joe. Oricum
s-au despărțit.
Eu: 1: NU MINT! Și 2: Ana e deja cu inima franta, nu pot sa-i spun cele întâmplate.
Mădă: Care cele întâmplate?
Eu: Nu m-ai auzit? A venit Joe și...
Mădă: Ellis nu face pe nevinovata. Știu ca îl placi pe Joe și l-ai chemat aici și l-ai sărutat.
Eu: POFTIM!?
Mădă: Bine, poate nu chiar așa dar tot îți place de Joe.
Eu: NU NU E ADE...ȘTII CEVA!? IEȘI AFARĂ!
Mădă: Ellis linisteste-te, aminteste-ti! Nu e vina mea!
Eu: IEȘI AFARĂ! ACUM!
Mădă: Calmeaza-te...
Eu: AM. ZIS. SA. IEȘI. AFARĂ. CHIAR. ACUUUUUUUM! *arzând de nervi*
Mădă s-a ridicat repede și a plecat, trântind usa după ea. Și eu am incuiat-o.
Eu: Nerușinata! Nici măcar cu vara mea nu mai pot vorbi. Am descuiat usa și am vrut sa mă duc sa beau apa dar Ana a deschis ușa puternic și a strigat suparata.
Ana: ÎȚI PLACE DE JOE!?
Eu: *aproape plangand* SUNTEȚI TOȚI NIȘTE NESIMȚIȚI ȘI NIȘTE EXCROCI! *luandu-mi geaca și telefonul* ȘTII CEVA? AM ÎNCERCAT SA FIU DRĂGUȚĂ! SA NU ÎȚI SPUN CĂ FOSTUL TE-A PĂRĂSIT PENTRU CA MĂ PLACE! DAR NU! CA CU VOI NU SE POATE CU VORBA BUNA! ȘTIȚI CEVA? EU SPUN UN SINGUR LUCRU! NU. ÎMI. PLACE. DE. JOE!!! DACĂ PRICEPI, BINE, DACĂ NU, NU! ORICUM PLEC!
Am ajuns extrem de repede la ușă și am deschis-o vrând sa plec.
Mădă: Ellis nu fi așa...
Eu: TACI! NU VREAU SA TE AUD! NICI PE TINE NICI PE TINE! *arătând spre Mădă apoi spre Ana*
Am trântit usa după mine și intr-o secunda eram la ușă. Am ieșit, am urcat în mașina și m-am dus în Risenvile. Nu știam ce sa fac. M-am dus acolo fiindcă acolo mă simțeam cel mai bine. Mă plimbam singur pe acolo. Am mers prin tor cartierul. Era mare. Mare de tot. Și apoi m-am dus la mașină și am plecat la munte.
-Peste 2 ore-
Am ajuns. Aici e foarte frumos. Și răcoare. Chiar dacă e vara. Totuși suntem la munte.
~Mădă~
No, bravo mie cap sec! Acum a plecat.
Ana: Ce facem acuma?
Mădă: Nu știu. Ce putem face?
Ana: ABSOLUT NIMIC!
Mădă: O sun?
Ana: Frate e numai vina ta!
Mădă: Da de ce eu!
Ana: A zis ca nu îi place de Joe. Tu insiști ca-i place. Și mie personal mi-ai zis ca a zis cu gura ei "Îmi place de Joe.".
Mădă: Și?
Ana: ȘI NU ÎI PLACE!
Mădă: Așa credeam.
Ana: Ne-a mințit Ellis vreodată?
Mădă: Nu.
Ana: ATUNCI!?
~Ellis~
RING RING
RING RING
RING RING
RING RING
Eu: Și...silentios.
BZZ BZZ
BZZ BZZ
BZZ BZZ
Eu: Am zis silentios! A stai, era pe vibrații. Of frate.
-Apel telefonic-
Mădă: ELLIS ELLIS ELLIS UND EȘTI? CE FACI? EȘTI BINE? AI CEVA? EȘTI RĂCITĂ? EȘTI OK? ZI CEVA!
Eu: Pa.
-Sfârșitul apelului-
Așa ceva nu se face. E răutate pura.
?: Buna ziua.
Eu: Bună. Ne cunoaștem?
?: Desigur.
Eu: *strambandu-ma*
?: Bunicul tău e foarte nervos uneori. *scoțând o țigară*
Eu: Cail!?
Cail: În persoana!
Ne-am îmbrățișat și am vorbit puțin. Era și Amanda.
Eu: Nu cred ca va revăd!
Amanda: Pai noi defapt locuim aici. În vila asta.
Eu: Tare.
Cail: Și asta de lângă e de închiriat.
Eu: De la cine o pot închiria?
Amanda: Am numărul proprietarului. Îl sun eu acum.
Eu: Ok.
Amanda: Alo?
?: ...
Amanda: Cineva ar vrea sa închirieze vila de lângă noi domnule.
?: ...
Amanda: Ellis Parreson.
?: ...
Amanda: Ellis, cât vrei sa stai?
Eu: Vreo luna.
Amanda: Ok. Pai cam o luna domnule.
?: ...
Amanda: Acum?
?: ...
Amanda: Sigur domnule.
?: ...
Amanda: La revedere.
Eu: Vreo problema?
Amanda: Nu. Vine încoace sa vorbească cu tine. Sta la o vila de pe aici. Deci nu ar trebui sa dureze prea mult. A, uite-l.
Eu: Unde?
Deodată vine cineva și mă ia în brațe pe la spate.
?: ELLIS! *fericit*
Eu: Ce nai...JOE?
Joe: În persoana!
Am fugit ca o vijelie de acolo. M-am suit în mașina și am zbughito. Nu știam unde mă duc. Dar cu siguranță nu în Risenvile, nu la munte și nu in Fillerwood. Am plecat și am ajuns intr-un sens giratoriu și am intrat pe autostrada.
~Joe~
Pf...
Amanda: Domnule, ce se întâmplă?
Joe: E Ellis.
Cail: Știm și noi asta.
Joe: Am fost împreună cu vara ei Ana. M-am despărțit de Ana și m-am dus la ea sa îi spun ca îmi place de ea. Probabil s-a certat cu Ana și Mădălina și a venit sa caute un loc liniștit.
Amanda: Știi prea multe.
~Ellis~
RING RING
RING RING
RING RING
Eu: Respins.
Am ajuns prin Ungaria intr-o zi și voiam sa ajuns în Austria. Mereu e vreme de ski acolo. Mă întreb dacă și vara.
-Peste 2 zile-
Am găsit o căsuța care se cheamă "Guess haus" ca doar scrie în germana. M-am cazat și o sa stau o luna aici. Mi-am închis telefonul. Fără apeluri, fără mesaje, o vacanta perfecta.
-Peste o luna-
Ok. Sunt în masina și plec spre casa. Deși nu știu dacă e o idee buna sa mă duc acasă. Nu am mai vorbit cu Ana și Mădălina de o luna întreaga.
~Mădă~
Mădă: Ana, Ana, Ana E GRAV! O luna!? Gata, a murit.
Eu și Ana am început sa plângem.
Ana: *plangand* Așa e! S-a dus!
~Ellis~
O sa dureze vreo doua zile sa ajung. Cred ca o sa păstrez telefonul închis pana ajung acasă.
-Peste 2 zile-
~Ana~
Ana: Mădă, ce facem? Ne trebuie trupul pentru înmormântare.
Mădă: Pai am putea sa chemam politia sa îi caute trupul. Și lasă înmormântarea ca nici nu știm de ce a murit. Mai întâi îi ducem trupul la morga.
Ana: A ok. Pai sun politia?
Mădă: Nu acuma. Mâine.
Ana: Mbine.
~Ellis~
Am ajuns în oraș. În vreo 10 minute ajuns în Fillerwood.
-Peste 10 minute-
Urc pe scările blocului. Intru în apartament.
Eu: Da, da, știu, nu trebuia sa fug și sa...
N-am apucat sa termin propoziția.
Ana&Mădă: ELLIS! *luandu-mă strans în brate*
Eu: DA! EU ÎS!
Ana: CREDEAM CA AI MURIT NAIBII!
Mădă: VOIAM SA TE DUCEM LA MORGA!
Ana: VOIAM SA TE ÎNMORMÂNTAM!
Eu: Ok, ok am ajuns acasă.
Ana: A venit Joe. Ne-a zis adevărul.
Mădă: ȚI-A zis adevărul.
Ana: MI-A zis adevărul. Și a zis ca v-ați întâlnit pentru ca tu te-ai dus sa închiriezi o vila la munte și ai aflat ca proprietarul era el și ai fugit de acolo.
Mădă: Dar unde ai plecat?
Eu: În Austria.
Ana&Mădă: AUSTRIA?!
Eu: Nu-i așa?
M-am împăcat cu Ana și Mădă și totul a fost bine.
CITEȘTI
Mâna Destinului
Teen FictionEllis e o fata emotiva, dar puternica. Are multe probe grele de trecut, dar găsește în totdeauna o soluție buna. Chiar dacă e cea mai tranzita idee. Are oameni lângă ea care o ajuta când are nevoie. Însă, nimic nu e mai dureros sa vezi ca nu mai ai...