A fost cam nasoala acea intalnire cu verisorii lui Marco. Saraca Mădă, defapt poate ea nu e dezamagita, dar eu si Ana suntem. (cred ca stim cu totii de ce sunt eu suparata) Ana ar vrea sa se impace cu Mihai si acum ii place putin de Jason. Deci suntem debusolate. Eu și Ana am decis sa stăm puțin de vorba cu Mădă.
Mădă: Fetelor, nu e genial? Marco
mi-a prezentat mare parte din familia lui. Și nu numai verișorii lui. Clar suntem un cuplu!
Ana: Ellis, pregateste-ți cuvintele. O sa fie dificil.
Eu: Mădă, nu credem ca ar fi bine sa te mai vezi cu Marco. Sau cu orice ruda de a lui. În apartament adică.
Mădă: Sunt perfect de acord. Sunteți o influenta cam proasta pentru bucuria familiei lui Marco.
Ana: Pe bune? Asta crezi tu?
Eu: Nu de asta. E vorba de el.
Mădă: Evident. Mereu e vorba de el. Mereu e numai vina mea. Mai lasati-ma.
Ana: Jason s-a dat la mine.
Mădă: Și? Te place. Nu ai iubit, deci, care-i problema?
Ana: Dar nu intr-un mod politicos. Nici în alt mod. Gata m-a trântit pe pat, gata gata sa mă dezbrace. Cine face asta?
Mădă: Așa face și Marco cu mine.
Eu: Dar nu e normal.
Mădă: Suntem un cuplu. E ok la noi. Poate ca Jason nu e chiar așa politicos, dar nu te obliga nimeni sa te măriți cu el.
Eu: NU e singurul lucru rău care l-a făcut aici. De fata cu toți.
Mădă: As vrea sa aud. Este absolut impo...
Eu: Lasa mizerie.
Ana: Mănâncă mâncarea.
Eu: Se joaca cu hainele mele.
Ana: Și ale mele.
Eu: Umbla prin toate telefoanele.
Ana: Râgâie.
Eu: Se băşeşte.
Mădă: Toată lumea face asta.
Ana: Prin toată casa.
Eu: Oriunde.
Ana: Oricând.
Eu: Cu oricine.
Mădă: Câte chestii ați inventat?
Eu: ZERO BARAT!
Ana: NIMIC!
Eu: NADA!
Ana: NOTHING!
Eu: ZE-RO!Hey guys! Aici este și capitolul 100! Mersi pentru steluțe, commenturi, mesaje bla bla bla. Cu ajutorul vostru am ajuns aici și voi continua. Pupici! Postez acum următorul capitol! Bye!
CITEȘTI
Mâna Destinului
Teen FictionEllis e o fata emotiva, dar puternica. Are multe probe grele de trecut, dar găsește în totdeauna o soluție buna. Chiar dacă e cea mai tranzita idee. Are oameni lângă ea care o ajuta când are nevoie. Însă, nimic nu e mai dureros sa vezi ca nu mai ai...