Mai mulți...Mai multe...

26 2 0
                                    

Când am încercat sa intru în bloc, am apasat clanță și mi-au căzut toate sucurile și gustările pe jos. Luasem 2 fanta, 1 pepsi, 1 cola, iar eu nu beau sucuri acidulate, un prigat, 2 pungi de chipuri cu sare, 2 cutii de plastic în care aveam 10 mini tarte, 10 mini eclere și 10 amandine. Erau pe punctul sa cada pe jos când am prins cutiile cu prăjituri și cineva prinsese toate celelalte pungi cu "provizii".
?: Hopa. Ești ok?
Eu: Da mersi.
Credeam ca e încă un pampalau de băiat. Dar ura ca nu. Era o fata...micuța...Și roșcată la par.
?: Cum te cheamă?
Eu: Ellis. Pe tine?
?: Alishia.
Eu: Drăguț.
Alishia: Mersi.
Eu: Vrei sa vii la mine? Avem mulți prieteni si mi-ar plăcea sa fim mai mulți.
Alisha: Ok.
Am urcat amândouă în apartament la noi și am văzut alte fete stand de vorba cu Mădă, Ana și Ariana. Iar July alerga cu alta fata prin apartament.
Ana: Hei te-ai întors.
Mi-au făcut cunoștință cu Mara și Alina și cu sora mai mica a Marei, Monica și eu le-am prezentat-o pe Alishia. Încurand a venit și iubitul lui Mădă, Andrei. Și bla bla bla Multă lume și Mara cu Alina si cu Monica au rămas la noi peste noapte. Nu am făcut multe chestii ca ne era somn ca a fost o mega party.

Mâna DestinuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum